Dat is voor mij ook altijd een probleem, erg veel afleiding. Zorg dan ook dat ik het meeste gewoon geprint heb en dan kan ik me een beetje afzonderen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef arj1o1 het volgende:
Ja herkenbaar, aankomende dinsdag midterm regressietheorie.. Leren achter de pc werkt overigens ook niet (hyves, msn, fok etc.).
Same herequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef arj1o1 het volgende:
Ja herkenbaar, aankomende dinsdag midterm regressietheorie.. Leren achter de pc werkt overigens ook niet (hyves, msn, fok etc.).
Empirical Research in Businessquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef GlowMouse het volgende:
Regressietheorie is in trek blijkbaarKan hem niet vinden in de studiegids.
Mijn Eindhoven-fiets is ook gejatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'ik heb mijn fiets niet teruggevonden', hij is nog steeds weg
quote:
Ik ben niet zo oudquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
Vroegâh zette ik mijn fiets nooit op slot, toen kon dat nog
Ja, daar tussen het station en de TU/e is een overdekte fietsenstalling, en ik heb me laten vertellen door mijn intro-papa, dat zijn fiets daar al die jaren al veilig was. Notquote:Wat voor stalling was het?
Zit er geen mannetje bij ofzo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, daar tussen het station en de TU/e is een overdekte fietsenstalling, en ik heb me laten vertellen door mijn intro-papa, dat zijn fiets daar al die jaren al veilig was. Not.
yupquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Gaat de meet nog wel gewoon door? Donderdag om 14:00 uur is nog steeds de bedoeling?
Dat lek is toch al gedicht inmiddels?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:38 schreef GlowMouse het volgende:
Lust iemand trouwens pizza tijdens de meet? Ik kan een heel stapeltje laten komen voor maar een cent
Ik zou dan nu al een mailtje sturenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
Mja, dat is het idd. Maar straks zit ik me druk te maken om niets...
Hehequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Auto_ heeft altijd goede tips in noodsituaties. Bij mij dan
.
Goed zo! Ik ben benieuwdquote:
Ja ehhh!quote:Het is een Italiaan, dus alles moet in het Engels.
Dat weet ikquote:Hi <mijn naam>,
the problem was not about "life.java" or "Life.java". The problem is that the name of the file must be THE SAME of the name of the class plus the ".java" extension. I consider this as a big mistake, since on many platforms different from netbeans (e.g. eclipse) your program would not even run.
We usually do not correct rejected exercises, as exercises which can not be run by the system are not acceptable programs. I made an exception in this case because the code was quite good.
Next time, please check it in advance, because rejected programs are usually not evaluated.
Regards,
<zijn naam>
quote:The name of the file must be equal to the name of the class, plus the '.java' extension (in many platforms different from netbeans your program would not even run).
When you know in advance the number of iterations, you should use a for loop rather than a while loop (methods printPlayingField, computeNextGeneration, copy, and main).
Method numberOfNeighbors could be improved by using a for loop.
Waar ken ik die van?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
When you know in advance the number of iterations, you should use a for loop rather than a while loop
Hij denkt wel dat ik dat hele file name == class name niet snap, en dus dom ben. Dat is minder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik dat had gezegd had je hem nooit opnieuw nagekeken.
Nu heb ik toch een 7 met als comments:
[..]
Uhu, helaas krijg ik mijn punten van hemquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een gezeik Tegan... djezus. "I consider this a big mistake"... ga toch weg man -_-'. Zeur.
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:11 schreef GlowMouse het volgende:
Bagatelliseer het maar weer, de computer ziet een 01001100 ipv een 01101100 en raakt helemaal in paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |