Het ging om de verwijzing naar mijn identieke spelvout laatst...quote:
E, binnen, 14.00quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Hallo! Waar meeten jullie morgen? Terug lezen op gsm is onhandig
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
E, binnen, 14.00En rond 14.40 is de helft alweer weg
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?Ik heb eerst m'n gesprek en dan even met groepje
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?Ik heb eerst m'n gesprek en dan even met groepje
Ik weet niet hoelang het gaat durenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]halverwege is overdreven, 1/3 komt meer in de buurt. En 40min is toch ook weer niet zo kort? Of kun je pas na 14.40?
Oe, dat is best irritant danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komen
Je komt alleen voor oompa en zusjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komen
Ik zou liever niks meer te doen achteraf hebben zodat ik zo lang als ik wil kan blijven hangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je komt alleen voor oompa en zusje![]()
Ik weet niet wat jullie verwachten, dat we daar drie uur gaan zitten ofzo, maar wie is er nog meer voor een andere datum?
Heb je dan niet hetzelfde college?quote:
Bijna iedere afstudeerder komt er. En iemand die bier drinkt kom er ook wel eens.quote:
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie verwachten, dat we daar drie uur gaan zitten ofzo, maar wie is er nog meer voor een andere datum?
K, week opschuiven. Bier drinken terwijl Tegan tentamen heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.
Ja idd maar 35 minuten zorgt wel erg voor "snel drankje drinken en wegwezen".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.
Overigens verwacht ik ook niet als we 's middags afspreken dat we uren met elkaar doorbrengen. Paar drankjes doen in de Esplanada en het is weer goed hoor.
Ah, ik doe geen van beide.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bijna iedere afstudeerder komt er. En iemand die bier drinkt kom er ook wel eens.
Idd, een meet moet zeker anderhalf tot twee uur durenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja idd maar 35 minuten zorgt wel erg voor "snel drankje drinken en wegwezen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |