Maak je geen illusies, die hebben mij allang grif geld betaald om jouw identiteit door te geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef oompaloompa het volgende:
geen foto's van mij, dan weet scientology me te vinden
En nu voor een tweede keer alquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Tegan het volgende:
Haha, die belachelijke UvT-reclame is weer terug.
Succes vrijdag Friek_!
Mwah, het zet niet door dus ik sukkel nog even door.. ben vandaag ook maar gewoon naar de uni gegaanquote:
Hier op FOK!? Ik ben hem alleen in de krant tegengekomen, ooit.quote:
Dat wordt later pas verdeeld blijkbaar. Vandaag hebben we introducerend college gehad van R.quote:
Nee kan morgen vanaf 12u inschrijven en het schijnt druk te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef oompaloompa het volgende:
Heb je je al ingeschreven zusje? Ik snap nmlk niet hoe dat moet, moet je er gewoon langs gaan 2 november of zo?
Volgens mij moet je 1 vd 2 dagen kiezen en een keertje missen is niet erg als je dat gewoon even door geeft
Tot dusver geen problemen hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Ben ik de enige bij wie FOK! regelmatig slecht laadt vanavond?
k, mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Tot dusver geen problemen hier.
Is dat amos? Ben trouwens weer t practicum vergeten -.- welke week is het tweede practicum? Op de een of andere reden staat het niet in mn rooster...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee kan morgen vanaf 12u inschrijven en het schijnt druk te zijn.
Ik ben trouwens bezig met MTO-E en ik heb de syntax van iemand anders om te vergelijken of ik het goed gedaan heb, maar zij heeft overal:
/PRINT INITIAL CORRELATION KMO REPR EXTRACTION
/EXTRACTION PAF
Terwijl ik heb
/PRINT INITIAL KMO REPR EXTRACTION
/EXTRACTION PC
En ik kan niet vinden wat ik nu anders doe dan zij.. jij enig idee?
Ik heb het practicum morgen.. Daarom ben ik er nu mee bezigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is dat amos? Ben trouwens weer t practicum vergeten -.- welke week is het tweede practicum? Op de een of andere reden staat het niet in mn rooster...
is pc niet principale componenten en paf iets anders? Ik heb zo slecht opgelet bij mto-equote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb het practicum morgen.. Daarom ben ik er nu mee bezig. En nee het is SPSS
.
Mag jij zomaar kiezen waar je bij gaat zitten dan? Je moet hem wel deze week doen anders ben je de lul zegmaar, denk ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
is pc niet principale componenten en paf iets anders? Ik heb zo slecht opgelet bij mto-e
Hoe laat heb je practicum, misschien dat ik kijk of ik bij die mee kan doen?
Ik zal hoe dan ook de herkansingstoets moeten doen maar als ik het lief vraag mag ik er misschien wel bij komen zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mag jij zomaar kiezen waar je bij gaat zitten dan? Je moet hem wel deze week doen anders ben je de lul zegmaar, denk ik?. Ik heb 'm om 14.45u in PZ22
.
Mja ik snap er niks van wat dat betreft, je moet een factoranalyse uitvoeren, dus ik dacht dat ik het wel goed deed maarja :/. Vreemde shit.
mijn ogenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als ik mto niet af maak wordt ik van mn master geschopt
Ik ben na m'n tentamen nog even in P gaan zitten lezen, en toen ging het matig met het laden van FOK!.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
Ben ik de enige bij wie FOK! regelmatig slecht laadt vanavond?
Zal wel met de routering op de universiteit te maken hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben na m'n tentamen nog even in P gaan zitten lezen, en toen ging het matig met het laden van FOK!.....
Nu geen problemen meer...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, zo'n foutzulke fouten maak je niet!
Het ging om de verwijzing naar mijn identieke spelvout laatst...quote:
E, binnen, 14.00quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Hallo! Waar meeten jullie morgen? Terug lezen op gsm is onhandig
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
E, binnen, 14.00En rond 14.40 is de helft alweer weg
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?Ik heb eerst m'n gesprek en dan even met groepje
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dus we gaan voor nieuwe datum?Ik heb eerst m'n gesprek en dan even met groepje
Ik weet niet hoelang het gaat durenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]halverwege is overdreven, 1/3 komt meer in de buurt. En 40min is toch ook weer niet zo kort? Of kun je pas na 14.40?
Oe, dat is best irritant danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komen
Je komt alleen voor oompa en zusjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor mij is een nieuwe datum dan ook wat prettiger. Om nu voor 40 minuten op en neer te komen
Ik zou liever niks meer te doen achteraf hebben zodat ik zo lang als ik wil kan blijven hangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je komt alleen voor oompa en zusje![]()
Ik weet niet wat jullie verwachten, dat we daar drie uur gaan zitten ofzo, maar wie is er nog meer voor een andere datum?
Heb je dan niet hetzelfde college?quote:
Bijna iedere afstudeerder komt er. En iemand die bier drinkt kom er ook wel eens.quote:
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie verwachten, dat we daar drie uur gaan zitten ofzo, maar wie is er nog meer voor een andere datum?
K, week opschuiven. Bier drinken terwijl Tegan tentamen heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.
Ja idd maar 35 minuten zorgt wel erg voor "snel drankje drinken en wegwezen".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sowieso, maar dat is omdat ik nu plots niet meer kan. Wat mij betreft schuiven we het gewoon een weekje op. Dan heb ik weer alle tijd.
Overigens verwacht ik ook niet als we 's middags afspreken dat we uren met elkaar doorbrengen. Paar drankjes doen in de Esplanada en het is weer goed hoor.
Ah, ik doe geen van beide.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bijna iedere afstudeerder komt er. En iemand die bier drinkt kom er ook wel eens.
Idd, een meet moet zeker anderhalf tot twee uur durenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja idd maar 35 minuten zorgt wel erg voor "snel drankje drinken en wegwezen".
Laptopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Hah, meteen een pc bemachtigd, it must be my lucky day. Gisteren werden we uit de kantine C weggestuurd.. toen we vroegen waar we dan wel heen konden, zei die kerel bunker K en C - maar daar mag je niet praten dus dat was voor ons geen optie. Nouja toen wist ie het zelf ook niet.
Echt idioot dat er zo weinig werkplekken op de uni zijn.
Waarom heb je dan een laptop überhaupt gekocht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga ik dus echt niet voor elk akkefietje meeslepen en helemaal loskoppelen, veel teveel werk.
Mijn pa sponserde de laptop. Ik mocht geen pc van 'm want als ik dan per ongeluk toch in Nijmegen kon studeren (was eigenlijk de bedoeling) en thuis zou komen te wonen, dan zat ie weer met een extra pc te kijken en daar hadden we geen ruimte voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een laptop überhaupt gekocht?
Cool, daar kom ik nog weleens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef Friek_ het volgende:
Ah, dat verklaard.
Btw, Tegan, ik ben sinds kort aangenomen bij grand café 'De Zwarte Doos' op het TU/e-terrein. Mocht je daar een kale, mannelijke bediende zien rondlopen; dat is Friek_ in het wild.
Ga je nou bij alles wat ik zeg iets negatiefs eruit halen? Wat heb ik jou gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens, zusje, vond jij Fok!ken op de UvT niet iets voor nerds?
Ja, dat is al eventjes geleden.quote:
Ik sprak wat PhD-studenten deze week. De afgelopen jaren zijn er vaker studenten van de FSW geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef oompaloompa het volgende:
Heb vandaag mn mailtje gestuurd Arjo, nu maar even afwachten
Dat waren aio's & ud'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik sprak wat PhD-studenten deze week. De afgelopen jaren zijn er vaker studenten van de FSW geweest.
Ik woon in Eindhoven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool, daar kom ik nog weleens.
Maar, waarom helemaal in Eindhoven gaan werken?
Niet zoveel. Plots schoot gewoon die zelfgenoegzame post door mijn hoofd dat het sociaal onverantwoord is om te Fok!ken op de UvT.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga je nou bij alles wat ik zeg iets negatiefs eruit halen? Wat heb ik jou gedaan?
Die staan inderdaad weer hoger in de pikorde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef GlowMouse het volgende:
universitair docenten, niet te verwarren met uhd's.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die staan inderdaad weer hoger in de pikorde.op de salarisschaal
Huh? Nee? Ik dacht dat ze altijd aan een bepaald minimum moesten voldoen voordat ze grotere onderzoekstaken opgelegd kregen.quote:
Voor zover ik weet mag je werken waar je zin in hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huh? Nee? Ik dacht dat ze altijd aan een bepaald minimum moesten voldoen voordat ze grotere onderzoekstaken opgelegd kregen.
Plus wanneer je zin hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraardquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mag je werken waar je zin in hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraard.
Ik kan alles in een signature zetten, maar het is niet voor niks dat plaatjes niet kunnen. En wat achtergrondmuziek betreft; http://www.dumpert.nl/med(...)ekte_buma_promo.html geldt onverkort voor wat FOK! online zet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Heb je geen HTML-rechten GM? Een leuk achtergrondmuziekje in dit topic is ook niet verkeerd.
Kun jij geen ukelele spelen dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kan alles in een signature zetten, maar het is niet voor niks dat plaatjes niet kunnen. En wat achtergrondmuziek betreft; http://www.dumpert.nl/med(...)ekte_buma_promo.html geldt onverkort voor wat FOK! online zet.
Als jij me er eentje leent wil ik best wat achtergrondherrie producerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kun jij geen ukelele spelen dan?
Zullen we een band beginnen met dit topic?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als jij me er eentje leent wil ik best wat achtergrondherrie produceren
Het forum mag niet door FOK! worden aangepast, dus je moet tot het selecte clubje mensen behoren dat het forum ontwikkelt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:47 schreef Tegan het volgende:
Databaserechten? Ik maak gewoon de code wat soepeler: Alleen daar moet je zeker ook developer voor zijn.
Jij hebt onbeperkt financiële middelen? En lees even over de historie, er was niet echt tijd om iets zelf te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:50 schreef Tegan het volgende:
Damn. Als Fok van mij was had ik alles gewoon in eigen beheer gemaakt laten maken.
Dat is natuurlijk ook een goede optie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Gewoon MyBB gebruiken en een schitterend forum opbouwen wat veruit het drukste voetbal forum van de Benelux wordt.
-edit-
Mijn god er is een droeftoeter geweest die mijn homepage heeft aangepast
Toentertijd is het allemaal heel snel gegaan. Voor mijn gevoel waren het 2 weken van downtimequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij hebt onbeperkt financiële middelen? En lees even over de historie, er was niet echt tijd om iets zelf te maken
Ik heb de code even snel bekeken, maar die software kan de bezoekersaantallen van FOK! niet aan. Het datamodel is dermate slecht geoptimaliseerd dat ik met twee klikken de performance al 10x beter maak. Nee bedankt, software van prutsers hoeven we niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef VoreG het volgende:
Gewoon MyBB gebruiken en een schitterend forum opbouwen wat veruit het drukste voetbal forum van de Benelux wordt.
Volgens mij was ik toen net één week op vakantie en toen ik terugkwam was FOK! alweer online; 1 week in totaal dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Toentertijd is het allemaal heel snel gegaan. Voor mijn gevoel waren het 2 weken van downtime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |