Laptopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Hah, meteen een pc bemachtigd, it must be my lucky day. Gisteren werden we uit de kantine C weggestuurd.. toen we vroegen waar we dan wel heen konden, zei die kerel bunker K en C - maar daar mag je niet praten dus dat was voor ons geen optie. Nouja toen wist ie het zelf ook niet.
Echt idioot dat er zo weinig werkplekken op de uni zijn.
Waarom heb je dan een laptop überhaupt gekocht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga ik dus echt niet voor elk akkefietje meeslepen en helemaal loskoppelen, veel teveel werk.
Mijn pa sponserde de laptop. Ik mocht geen pc van 'm want als ik dan per ongeluk toch in Nijmegen kon studeren (was eigenlijk de bedoeling) en thuis zou komen te wonen, dan zat ie weer met een extra pc te kijken en daar hadden we geen ruimte voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een laptop überhaupt gekocht?
Cool, daar kom ik nog weleens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:42 schreef Friek_ het volgende:
Ah, dat verklaard.
Btw, Tegan, ik ben sinds kort aangenomen bij grand café 'De Zwarte Doos' op het TU/e-terrein. Mocht je daar een kale, mannelijke bediende zien rondlopen; dat is Friek_ in het wild.
Ga je nou bij alles wat ik zeg iets negatiefs eruit halen? Wat heb ik jou gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens, zusje, vond jij Fok!ken op de UvT niet iets voor nerds?
Ja, dat is al eventjes geleden.quote:
Ik sprak wat PhD-studenten deze week. De afgelopen jaren zijn er vaker studenten van de FSW geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef oompaloompa het volgende:
Heb vandaag mn mailtje gestuurd Arjo, nu maar even afwachten
Dat waren aio's & ud'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik sprak wat PhD-studenten deze week. De afgelopen jaren zijn er vaker studenten van de FSW geweest.
Ik woon in Eindhoven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool, daar kom ik nog weleens.
Maar, waarom helemaal in Eindhoven gaan werken?
Niet zoveel. Plots schoot gewoon die zelfgenoegzame post door mijn hoofd dat het sociaal onverantwoord is om te Fok!ken op de UvT.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ga je nou bij alles wat ik zeg iets negatiefs eruit halen? Wat heb ik jou gedaan?
Die staan inderdaad weer hoger in de pikorde.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef GlowMouse het volgende:
universitair docenten, niet te verwarren met uhd's.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die staan inderdaad weer hoger in de pikorde.op de salarisschaal
Huh? Nee? Ik dacht dat ze altijd aan een bepaald minimum moesten voldoen voordat ze grotere onderzoekstaken opgelegd kregen.quote:
Voor zover ik weet mag je werken waar je zin in hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huh? Nee? Ik dacht dat ze altijd aan een bepaald minimum moesten voldoen voordat ze grotere onderzoekstaken opgelegd kregen.
Plus wanneer je zin hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraardquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mag je werken waar je zin in hebt, mits binnen redelijke grenzen uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |