SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21
Openingspost
UvT Fok!Wiki
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2009 21:12:07 ]
Iedereen weet dat het gewoon Chillburg is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Friek_ het volgende:
Haha, ik noem Tilburg Tilly! Hahaha, leuk he! Hahahaha!
Gast, ik kon het topic gewoon niet vinden, sjongequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Friek_ het volgende:
Haha, ik noem Tilburg Tilly! Hahaha, leuk he! Hahahaha!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
En waarom die meets niet op donderdagavond doen. Met alcohol op lijkt iedereen leuker, ik zie een win-win situatie
.
je wilt hier gewoon meeroddelen over de domme dingen die ik doe als ik alcohol op hebquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
En waarom die meets niet op donderdagavond doen. Met alcohol op lijkt iedereen leuker, ik zie een win-win situatie
.
hebben ze vakantie op een TUquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb stiekem ook een week vrij volgende week...
Na volgende week tentamensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hebben ze vakantie op een TUwerken moet je daar
oh, je had het over vrij, gaat t zo goed?quote:
Alleen jij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Friek_ het volgende:
Wie heeft de OP veranderd godverdomme.
Wat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh, je had het over vrij, gaat t zo goed?
Dat is alleen bij rechtenstudies...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Hartigan het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste tentamen: Encyclopedie van het Recht A.
Wie verzint die idiote tijdstippen van 19:00 tot 22:00...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Hartigan het volgende:
hij wordt automatisch geresizedquote:
ik heb het hele jaar vakantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Owja, slapen. Morgenmiddag al weekend vakantie
.
quote:selecteer in de tweede kolom de juiste studiefase voor dat tentamen (indien meerdere keuzes aanwezig zijn)
Kan me vooral herinneren dat buitenlandse studenten het niet zo nauw nemen met relaties in het thuisland wanneer er een seksuele encounter is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Iemand hier ervaring met buitenland studeren?
Ik vond het ideaal! Zit ik tenminste niet zo brak een tentamen te makenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Hartigan het volgende:
80 RO:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef Hartigan het volgende:
Mwah, is een MC tentamen, dus dat zal niet zo lang duren. Oefententamen had ik binnen een uurtje af.
Het mooie van MC is dat je alleen maar wat hokjes hoeft in te kleuren...scheelt schrijfkrampen![]()
Antwoorden van Encyclopedie tentamen staan trouwens op BB, volgens mij heb ik het er wel redelijk goed van afgebracht. Alleen vraag 1 vond ik een beetje vreemd... De vraag was of het mogelijk was om cassatie in het belang der wet in te stellen, nadat een vordering van ¤ 1200 oid was afgewezen in eerste aanleg. Cassatie in belang der wet kan alleen als gewone rechtsmiddelen niet meer openstaan. Hoger beroep was sowieso niet mogelijk omdat het bedrag te laag was. Maar kan er dan geen beroep in cassatie worden ingesteld?
quote:1. Tegen een vonnis of een beschikking van een kantonrechter in een burgerlijke zaak waartegen geen hoger beroep kan of kon worden ingesteld, kan een partij slechts beroep in cassatie instellen wegens:
a. het niet inhouden van de gronden waarop het vonnis of de beschikking berust;
b. het niet in het openbaar gedaan zijn van het vonnis of, voorzover rechtens vereist, de beschikking;
c. onbevoegdheid; of
d. overschrijding van rechtsmacht.
Jawel, je leest het verkeerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef Hartigan het volgende:
Mwah, is een MC tentamen, dus dat zal niet zo lang duren. Oefententamen had ik binnen een uurtje af.
Het mooie van MC is dat je alleen maar wat hokjes hoeft in te kleuren...scheelt schrijfkrampen![]()
Antwoorden van Encyclopedie tentamen staan trouwens op BB, volgens mij heb ik het er wel redelijk goed van afgebracht. Alleen vraag 1 vond ik een beetje vreemd... De vraag was of het mogelijk was om cassatie in het belang der wet in te stellen, nadat een vordering van ¤ 1200 oid was afgewezen in eerste aanleg. Cassatie in belang der wet kan alleen als gewone rechtsmiddelen niet meer openstaan. Hoger beroep was sowieso niet mogelijk omdat het bedrag te laag was. Maar kan er dan geen beroep in cassatie worden ingesteld?
je bedoelt wiskunde doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
Morgen verjaardagscadeautjes kopen en verjaardag 's avonds, zaterdagavond concert. De rest van de tijd leren/sommen maken.
en je hebt nog geen enkele indicatie gekregen van je cijfer?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef arj1o1 het volgende:
Vakantie? Nou ja in ieder geval een vrije avond.
Vandaag om 17u conceptversie ingeleverd!
Nog anderhalve week en het is over... finally
bonuspunt verdienen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef Tegan het volgende:
En twee proeftentamens, maar ik kan nergens vinden of die echt totaal niet meetellen.
Nee. Ik heb laten blijken dat ik zeker een 8 nodig heb. Bovendien is mijn meelezer mijn Mphil-begeleider (en mijn begeleider van vorig jaar) dus qua dat betreft zit het wel goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en je hebt nog geen enkele indicatie gekregen van je cijfer?
Wat een feest, zo'n studiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Bekijk het maar met dat stomme CB met die idiote midterm die veul te moeilijk lijkt te worden -_-'.
* hetzusjevan gaat vanavond stappen ipv blokken
Bij een scriptie kon ik vantevoren correct raden wat ik (en een paar medestudenten) zouden krijgen, bij de andere kreeg ik te horen dat ik aan de goede kant van het gemiddelde zat. Een zes is zeldzaam voor een scriptie, dus het is nog maar een kleine range waar je in terecht kunt komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:29 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb laten blijken dat ik zeker een 8 nodig heb. Bovendien is mijn meelezer mijn Mphil-begeleider (en mijn begeleider van vorig jaar) dus qua dat betreft zit het wel goed.
Ze geven niet graag een indicatie..
Ik verwacht een 8, laat dat duidelijk zijn. Ik wil me er echter niet op vast pinnen. Als ik het werk ga vergelijken met enkele 'satisfaction'-studies welke sommige medestudenten soms uitvoeren vind ik het ook zeker waard. Het niveau van enkele theses is echt laag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat een feest, zo'n studie![]()
[..]
Bij een scriptie kon ik vantevoren correct raden wat ik (en een paar medestudenten) zouden krijgen, bij de andere kreeg ik te horen dat ik aan de goede kant van het gemiddelde zat. Een zes is zeldzaam voor een scriptie, dus het is nog maar een kleine range waar je in terecht kunt komen.
is dat geen eerstejaarsvak?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:43 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist m'n eerste tussentoets voor logica gemaakt. Volgens mij heb ik een 10.
foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben een beetje lui geweest vorig jaar.
Jaloers.quote:
niet echt, maar ik heb nu ook vakken die ik totaal niet nodig heb maar wel heel veel tijd opslokken.quote:
hoe cheap? Ik had iets gevonden voor 25 pond/nacht incl ontbijt op een kamer van drie (ga met twee andere), vlakbij Kings Cross station zelfde als in 2004quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:42 schreef arj1o1 het volgende:
Ah Londen! Ik ga in januari met een vriend voor 4 dagen. Lekker cheap hostel en vlucht. Bijkomen van de tentamenstress na die periode.
Weet het nog niet precies. Een vriendin van mij had daar gezeten en er schenen gezellige mensen van over de hele wereld te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hoe cheap? Ik had iets gevonden voor 25 pond/nacht incl ontbijt op een kamer van drie (ga met twee andere), vlakbij Kings Cross station zelfde als in 2004
Klinkt als hetzelfde hostel als ik heb gehad.. Clink toevallig?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hoe cheap? Ik had iets gevonden voor 25 pond/nacht incl ontbijt op een kamer van drie (ga met twee andere), vlakbij Kings Cross station zelfde als in 2004
Goedemiddag. Was jij ook niet ergens heen geweest?quote:
Ja, ik ben een weekje naar Duitsland geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Goedemiddag. Was jij ook niet ergens heen geweest?
herkansingen toevallig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik, heb, maar, 1, week, kerstvakantie.
en wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben een weekje naar Duitsland geweest
Hahaha! Maar één week! Terwijl wij er twee hebben! Hahaha!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik, heb, maar, 1, week, kerstvakantie.
Bratwurst?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
herkansingen toevallig?
[..]
en wat zeg je dan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hahaha! Maar één week! Terwijl wij er twee hebben! Hahaha!
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hahaha! Maar één week! Terwijl wij er twee hebben! Hahaha!
Auf Wiedersehen?quote:
'ik heb mijn fiets niet teruggevonden', hij is nog steeds wegquote:
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'ik heb mijn fiets niet teruggevonden', hij is nog steeds weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |