Haha.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme dit door slotjes heen kunnen posten is echt KUTkut met peren.
Tuurlijk, dat heb ik ook in mijn achterhoofd. Maar probeer het je eens voor te stellen, elkaar een half jaar niet te zien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu even nietmaar het went vast, en bovendien, als jullie relatie dit overleeft dan weet je in ieder geval dat je de juiste persoon gevonden hebt!
Ik zou het doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga nog even koffie pakken denk ik
http://www.worldpressphoto.org/quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Lamon. het volgende:
Zijn er geen wedstrijden waar je foto's kunt insturen ofzo, Maisnon, waarbij ze als je uitgekozen word tentoongesteld worden ofzo? Dat zou een leuke manier zijn om met de foto's zelf nog wat te kunnen.
En de jobs-grap. "No jobs, I'm still unemployed."quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest lachen om de Bruce-grap, en om het dansen op straat.
Inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heb ik ook in mijn achterhoofd. Maar probeer het je eens voor te stellen, elkaar een half jaar niet te zien.
Hij draait ook niet in onze bioscoopquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg; waarom draait (500) Days of Summer niet in Cinestar?
Maar is dat niet meer journalistieke fotografie, voor landschap en natuur fotografie moet er toch ook iets bestaan?quote:
Ik vind elke keer een week al kutquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heb ik ook in mijn achterhoofd. Maar probeer het je eens voor te stellen, elkaar een half jaar niet te zien.
Maak hem eens centraalquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt heel storend! Dan denk ik, jaaa lapo, oohnee toch niet
!!!
Tsja, het is een indie-film. Sowieso nauwelijks gepromoot in Nederland. Wel balen, though.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg; waarom draait (500) Days of Summer niet in Cinestar?
Waarom laat je die lapo dan niet zitten en wacht je gewoon even als het op t laatst zo snel gaat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt heel storend! Dan denk ik, jaaa lapo, oohnee toch niet
!!!
Ga eerst nou maar foto's maken voordat je meteen begint te denken aan prijzen winnen ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar is dat niet meer journalistieke fotografie, voor landschap en natuur fotografie moet er toch ook iets bestaan?
Ja, dat. Ik zie m'n vriendin denk ik zo'n 5x per weekquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind elke keer een week al kut
hihihiquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens ook naar 500 days of Summer geweest, hihi.
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet minder Hollywood-achtig dan al die andere romantische komedies!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, het is een indie-film. Sowieso nauwelijks gepromoot in Nederland. Wel balen, though.
Ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet minder Hollywood-achtig dan al die andere romantische komedies!
Ik snap het niet, en dan wel andere baggerfilms gaan draaien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, het is een indie-film. Sowieso nauwelijks gepromoot in Nederland. Wel balen, though.
Wat een anti-climax was dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Otis2.0 het volgende:
ik moest overigens ook lachen om "Hi, my name's Autumn."
Wat ik me afvraag is, hoe slim moet Joseph Gordon-Levitt wel niet zijn, dat hij tot nu toe de afgelopen jaren bijna alleen maar goede filmprojecten uit weet te kiezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een anti-climax was dat.
Ik vond die Summer toch wel een stom mens. Ik had te doen met hem.
Kan ook best goed werken, maar leuk is het idee dat je partner aan de andere kant van de wereld zit niet lijkt me.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken veel mensen waarbij het prima gelukt is, dat half jaar
Met bezoekjes en veel geskype.
Echt leuk is het natuurlijk niet, en stiekem moet je elkaar supergoed vertrouwen, maar het is zeker te doenen met een beetje geluk hou je daarna alleen nog maar meer van elkaar omdat je weet wat je anders mist
Hmhmquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk jij te weinig Hollywood-romcoms.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet minder Hollywood-achtig dan al die andere romantische komedies!
Als ze er niet achter komt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmis ook ontzettend kut.. Maar dat jullie op z'n minst willen kijken hoe het gaat en elkaar niet al dumpen bij de gedachte aan zo'n lange tijd zonder liefje wil al zeggen dat het wel goed komt allemaal. Even doorbijten
..
Wat ben je lekker optimistischquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmis ook ontzettend kut.. Maar dat jullie op z'n minst willen kijken hoe het gaat en elkaar niet al dumpen bij de gedachte aan zo'n lange tijd zonder liefje wil al zeggen dat het wel goed komt allemaal. Even doorbijten
..
Dat verhaal ziet er echt heel slecht uit (in het filmpje)quote:
Gewoon, geen ene fuck geven om geld of sterrendom.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is, hoe slim moet Joseph Gordon-Levitt wel niet zijn, dat hij tot nu toe de afgelopen jaren bijna alleen maar goede filmprojecten uit weet te kiezen.
Met als hoogtpunt nog steeds Mysterious Skin.
Is ook wel zo. Normaal gesproken houd ik er totaal niet van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kijk jij te weinig Hollywood-romcoms.
Dat zei ik ook altijdquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ze er niet achter komt is er niets aan de hand.
Wat? GEEN HAPPY END?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?Ging wel heel snel ineens.
http://www.pathe.nl/groningen/film/5993/500-days-of-summer/quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij draait ook niet in onze bioscoopEn ook niet in De Munt. Hij draait bijna nergens geloof ik
.
De naiviteitquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon, geen ene fuck geven om geld of sterrendom.
Ja vond ik ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?Ging wel heel snel ineens.
Ja, dat is het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg acteurs die hart voor het vak hebben en maar weinig geven om 'Hollywood' en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De naiviteit
Net als mensen die denken dat er nog renners de Tour rijden zonder doping
Daar meen je helemaal niets van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ze er niet achter komt is er niets aan de hand.
Er zijn er niet veel die dat doen, en toch doorbreken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.En toen het ging over dat trouwen, en dat ze zoiets zei van: "Ja, daar was ik bij jou gewoon niet zeker van" toen dacht ik wel van, ouch.
/natuurlijk, maar geld trekt wel hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg acteurs die hart voor het vak hebben en maar weinig geven om 'Hollywood' en alles wat daarbij komt kijken.
Hihi, dit nummer is wel mooi vind ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Allemaal muziek die m'n mama luistert!
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) aanbiedingen skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.quote:
Hahaha, echt hoor! Nou goed, gelukkig vond hij uiteindelijk Autumn.quote:
Joah.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, dit nummer is wel mooi vind ik.
Terwijl hij onderhand wel genoeg geld moet hebben, zou je denken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.
Ik richt mijn pijlen gewoon op haar zusje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar meen je helemaal niets van.
En ter inspiratie:
Mijn mama is fan van:quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet ook wel een neus hebben voor goede films.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.
Mijn moeder ook, hihi.quote:
Bijna 10 maandenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha, echt hoor! Nou goed, gelukkig vond hij uiteindelijk Autumn.![]()
Hoelang heb jij eigenlijk al met je vriendinnetje? [ afbeelding ]
Klopt als een bus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is toch normaal of mis ik iets?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bijna 10 maanden. En over twee weken is onze eerste date een jaar geleden
![]()
.
Al Pacino een aantal jaar terug ook al een beetje, alhoewel minder, en Christian Bale ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat cute.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bijna 10 maanden. En over twee weken is onze eerste date een jaar geleden
![]()
.
Inderdaad een mooie film. Hele goede soundtrack en goed uitgewerkte karakters. Plus Jude Law.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gisteren dus ook Closer gekeken.Oh mijn god, wat blijft dat een mooie film.
IQM, vertel je ongezouten mening daar eens over.
Mijn vader vindt die allebei erg goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn moeder is ook fan van Bruce Springsteen en Meat Loaf.
Het is wel een beetje raar, ja.quote:
Bale kiest toch wel de goede films uit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al Pacino een aantal jaar terug ook al een beetje, alhoewel minder, en Christian Bale ook wel.
Heath Ledger deed het wel goed, maar die is dood, Scarlett Johansson heeft zich allang laten kennen, en Jennifer Connolly heeft het ook al een beetje verknald voor mij met "He's just not that into you".
snachts op 5. geloof ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
IQM, wanneer is HIMYM op de Nederlandse tv? En welke zender en hoelaat?
Die van mij ook whehequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is elke moeder daar fan van :d.
Die is toch part-time travo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel die dat doen, en toch doorbreken.
Johnny Depp een beetje, Philip Seymour Hoffman, meer kan ik er zo snel niet bedenken.
Toen ik 'm gisteren voor de 3e/4e bekeek vroeg ik me eigenlijk af of ie wel helemaal chronologisch is. Maar op bepaalde stukjes na (die flashback van die uitmaak-seksdate van Roberts en Owen bv) is ie wel chronologisch toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Inderdaad een mooie film. Hele goede soundtrack en goed uitgewerkte karakters. Plus Jude Law.
Oh ja, dat wilde je nog aan mij vragen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
IQM, wanneer is HIMYM op de Nederlandse tv? En welke zender en hoelaat?
Vette videoclip!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, echt lang vind ik 10 maanden niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lang hè? En nog steeds vind ik het iedere dag mooier worden.
Voor zover ik me kan herinneren wel, ja. Ik heb 'm pas één keer gezien (en tegen m'n principes in ook een paar keer onderbroken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen ik 'm gisteren voor de 3e/4e bekeek vroeg ik me eigenlijk af of ie wel helemaal chronologisch is. Maar op bepaalde stukjes na (die flashback van die uitmaak-seksdate van Roberts en Owen bv) is ie wel chronologisch toch?
True, true. Die heb ik dan ook niet gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op zich wel, maar Terminator Salvation en Terminator 5 passen slecht tussen de rest.
Goede secretaresse heb ik toch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde je nog aan mij vragen.
Nou, kijk. Normaal (sinds januari) was het iedere werkdag om 20.00 op RTL 5. Alleen hebben ze in Nederland toen alle vier seizoenen er doorheen gejast en zijn ze in Amerika nu bezig met seizoen 5 (maandagavond verschijnt S05E03). Hoe en wat RTL nu besluit/heeft besloten te doen, weet ik niet. Wellicht dat ze op een gegeven moment weer beginnen met het uitzenden van de eerste vier seizoenen, maar als ze dat doen, zullen ze er nog wel even mee wachten, lijkt me.
Hoezo dat?quote:
Whehe nou ik had vroeger nooit het idee dat ik iemand na een jaar nog helemaal geweldig kon vinden dus toen dacht ik altijd zo van "WOW TIEN MAANDENquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou, echt lang vind ik 10 maanden niet.Maargoed, wel leuk.
Tsss. Kijk 'm nog een keer dan!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren wel, ja. Ik heb 'm pas één keer gezien (en tegen m'n principes in ook een paar keer onderbroken.)
Vaak is een jaar wel een beetje zo'n punt waarop veel relaties uitgaan geloof ik. Zeven jaar is ook zo'n mijlpaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe nou ik had vroeger nooit het idee dat ik iemand na een jaar nog helemaal geweldig kon vinden dus toen dacht ik altijd zo van "WOW TIEN MAANDEN![]()
![]()
"
Maar daar denk ik nu wel anders over.
Waarom lukt mij dat niet met een vrouw?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook iets meer dan tien maanden met mn vriendje
De bedenkers van de serie (die de 'paramedics' spelen in Barneys 'greatest pick-up line ever' in S01E21, "Milk") zeiden ooit dat ze ongeveer tot 2012 willen doorgaan, dus in totaal zeven seizoenen willen maken. Maar ja, niets is zeker in televisieland, dus 't is elk jaar afwachten of CBS de serie wil verlengen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goede secretaresse heb ik toch.
Ah, okay. Best wel fucked up, kwil nie wachten. Ook enig idee hoelang de serie doorgaat?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
(Omdat je labiel bent, is het verwachte antwoord..)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel een beetje raar, ja.
Ah okay, dat was trouwens welquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
De bedenkers van de serie (die de 'paramedics' spelen in Barneys 'greatest pick-up line ever' in S01E21, "Milk") zeiden ooit dat ze ongeveer tot 2012 willen doorgaan, dus in totaal zeven seizoenen willen maken. Maar ja, niets is zeker in televisieland, dus 't is elk jaar afwachten of CBS de serie wil verlengen...
Nou, als het aan mij ligt nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vaak is een jaar wel een beetje zo'n punt waarop veel relaties uitgaan geloof ik.
Mijn gehemelte ligt ervan openquote:
Dat denk ik niet zozeer, maar als je haar ook altijd het idee wil geven dat je beter bent dan zij, is het toch wel enigszins begrijpelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat niet met een vrouw?
Als je in het echte leven net van die kusmondjes trekt als op je foto's, zou ik als vrouw na 20 minuten al gillend wegrennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zat aan 8,5...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vaak is een jaar wel een beetje zo'n punt waarop veel relaties uitgaan geloof ik. Zeven jaar is ook zo'n mijlpaal.
Omdat je een 30-jarige videotheekbediende bentquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Verwacht in eerste instantie kritiek, omdat ze op FOK! meestal denken dat iemand die ergens niet vaak post per definitie minder moet zijn dan vaste posters.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[showcase] Hout, Roest & een mobiele telefoon
Zo, ik heb een FOT topic geopend![]()
Kijken wat ze er van vinden
Omdat de meisjes waar jij op valt nog een beetje in de ontdekkende fase zitten, zo aan het begin van de middelbare school.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je accent iedereen kippenvel bezorgt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschilt per subforum.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Verwacht in eerste instantie kritiek, omdat ze op FOK! meestal denken dat iemand die ergens niet vaak post per definitie minder moet zijn dan vaste posters.
Maar misschien heb ik het mis en valt het mee.
Ik heb me nu verslikt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je een 30-jarige videotheekbediende bent
Omdat je labiel bent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik voelde me anders meteen welkom hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschilt per subforum.
En daarmee bedoel ik eigenlijk: ik denk dat wat je zegt alleen op KLB slaat
Wow, lang.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat aan 8,5...
Twijfelde wel al langer
Ja precies.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
I just want you to knoooow who I aaaam
Hou toch op man, jij hebt geen idee waar ik op val.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat de meisjes waar jij op valt nog een beetje in de ontdekkende fase zitten, zo aan het begin van de middelbare school.
Ik ben 29 en heb twee dochtertjes van 7 en 8 van mn exquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow, lang.Hoe oud ben jij eigenlijk? Toch niet zo heul oud?
In de VS doet HIMYM het steeds aardiger. Dit jaar voor het eerst genomineerd voor een Emmy Award voor Oustanding Comedy Series (daarvoor kreeg het wel (nominaties voor ) Emmy's, maar meer voor minder belangrijke categorieën als art direction enzo) en d'r kijken gemiddeld zo'n tien miljoen mensen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah okay, dat was trouwens wel, die pick-up line. Draait hij wel goed in de VS en Nederland?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben 29 en heb twee dochtertjes van 7 en 8 van mn ex
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hou toch op man, jij hebt geen idee waar ik op val.
Dat gedoe met Crack_ had niets met leeftijd te maken, het was juist kut dat ze zo jong was.
Je hebt twee dochtertjes van zeven jaar oud en nog eens acht kinderen van je ex?!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wow. Dan ben je best jong moeder geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ik had eerder weg moeten zijn, want het was een egoïstische zak
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet zozeer, maar als je haar ook altijd het idee wil geven dat je beter bent dan zij, is het toch wel enigszins begrijpelijk
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je in het echte leven net van die kusmondjes trekt als op je foto's, zou ik als vrouw na 20 minuten al gillend wegrennen.
Zo kun je het ook lezen jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt twee dochtertjes van zeven jaar oud en nog eens acht kinderen van je ex?!!!!!!
Lamon heeft graag de wijsheid in pacht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschilt per subforum.
En daarmee bedoel ik eigenlijk: ik denk dat wat je zegt alleen op KLB slaat
Nog een keer draaien dan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yes.Alleen is ie nu allang afgelopen.
boyce avenuequote:
Ik was 20 (feb geboren, in mei werd ik 21)quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow. Dan ben je best jong moeder geworden.
Nou gelukkig zit je huidige vriend er dan niet mee dat je 2 kinderen hebt.Ik hoor weleens dat het als alleenstaande moeder nogal moeilijk is om een vriend te vinden die dat allemaal best vindt.
Thanks. Op zich wel, maar misschien is de frequentie (1x per week) te laag om te advertisen voor HIMYM. 10 miljoen, dat zal ook wel niet verbazingwekkend veel zijn in de VS. Ik download het sowieso, maar ik ben bang dat als het in de VS ook niet doorslaat dat ze ermee stoppen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef IQM het volgende:
[..]
In de VS doet HIMYM het steeds aardiger. Dit jaar voor het eerst genomineerd voor een Emmy Award voor Oustanding Comedy Series (daarvoor kreeg het wel (nominaties voor ) Emmy's, maar meer voor minder belangrijke categorieën als art direction enzo) en d'r kijken gemiddeld zo'n tien miljoen mensen.
In Nederland viel het best tegen met de kijkcijfers, maar RTL 5 heeft dan ook geen ene flikker aan promotie of iets dergelijks gedaan. Wat een gemiste kans is als je het mij vraagt. Als je zoiets aankoopt, moet je er ook reclame voor maken.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vaak is een jaar wel een beetje zo'n punt waarop veel relaties uitgaan geloof ik. Zeven jaar is ook zo'n mijlpaal.
quote:Barney:Watch your steps when you get up, kids, 'cause I am about to drop some knowledge. Relationships are like a freeway.
Ted: Wait a minute, a month ago you told me relationships are like a traveling circus.
Barney: No, this is new. This trumps that. Freeways have exits. So do relationships. The first exit, my personal favorite, is six hours in. You meet, you talk, you have sex, you exit when she's in the shower.
Robin: So every girl you have sex with feels the immediate need to shower? ... Actually, yeah, I get that.
Barney: The next exits are four days, three weeks, seven months - that's when you guys are gonna break up, mark your calendars - Then a year and a half, 18 years, and the last exit-- death. Which, if you've been with the same woman for your entire life, it's like, "Are we there yet?"
Whihi, sweet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was 20 (feb geboren, in mei werd ik 21)
En klopt, ik vind het ook heel dapper en bewonderenswaardig van hem en ik had het nooit verwacht eerlijk gezegd.
Ook van hem niet, maar hij mag ze graag en zij hem en hij accepteert dat ze erbij horen.
Hij is gewoon echt gek op me![]()
Voor sommigen is dat toch dé manier (gebleken) om beroemd te worden. Die Boyce Avenue-gasten komen nu ook met eigen nummers en treden ook op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
boyce avenue![]()
.
best leuk allemaal maar ik heb een hekel aan ze doordat ze elk nummer coveren en op youtube zetten.
Ja, alleen de afstand maakt het wat moeilijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi, sweet.Zolang zij hem ook aardig vinden is het allemaal wel goed toch.
Nou ja, RTL 5 zond HIMYM dus elke werkdag uit, hè...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks. Op zich wel, maar misschien is de frequentie (1x per week) te laag om te advertisen voor HIMYM. 10 miljoen, dat zal ook wel niet verbazingwekkend veel zijn in de VS. Ik download het sowieso, maar ik ben bang dat als het in de VS ook niet doorslaat dat ze ermee stoppen.
Ik moet ze niet, puur en alleen door die Youtube-spamquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat toch dé manier (gebleken) om beroemd te worden. Die Boyce Avenue-gasten komen nu ook met eigen nummers en treden ook op.
Jij hebt toch met die fokker? Of heb ik het nou mis?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen de afstand maakt het wat moeilijk.
Oh, ik heb het nooit op tv gekeken, maar ik dacht dat het 1x per week op donderdag was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, RTL 5 zond HIMYM dus elke werkdag uit, hè...Eerst om zes uur, daarna (in de zomer) werd het verschoven naar acht uur. Geen verkeerde tijden, dus dan mag je zoiets best promoten vind ik. Juist omdat het toch (nog steeds) een 'upcoming' serie is. Begin dit jaar kenden maar weinig mensen in Nederland How I Met Your Mother, nu steeds meer.
Okee, prima, wie op FOK! vindt jij wijzer en slimmer dan je jezelf vindt?quote:
Adolecens jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt toch met die fokker? Of heb ik het nou mis?
Hoe ver wonen jullie van elkaar vandaan dan?
Mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, prima, wie op FOK! vindt jij wijzer en slimmer dan je jezelf vindt?
Ik wil wel eens weten waar jou bescheidenheid ligt dan.
jouwquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beauregard, Iblis, IQM, servus_universitas. Qua slimzijn, hé.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kon het eigenlijk wel waarderen als mensen op zo'n manier beroemd werden / betaald konden doen wat ze leuk vinden (en waar ze goed in zijn).quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moet ze niet, puur en alleen door die Youtube-spam.
Ja precies ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Adolecens ja
Eindhoven Lelystad is best een eindje...
FO REALquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Adolecens ja
Servus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beauregard, Iblis, IQM, servus_universitas. Qua slimzijn, hé.
Dat zei m'n secretaresse, ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nooit op tv gekeken, maar ik dacht dat het 1x per week op donderdag was.
Wil je hem dan eens flink aanpakken, dat hij met die ... en !!!! moet stoppen? 1 leesteken is genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Adolecens ja
Wat heeft dit met mijn opmerking te maken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gast.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FO REAL?!
Wtf ik zie hier allemaal hele nieuwe dingen ontstaan en gebeuren voor m'n eigen ogen. In 5 minuten verandert JB van een schattige studente naar een 29-jarige moeder en Adolecens van een irritante wijsneus naar haar vriend.
Grappig dat je servus_universitas noemt, omdat dat een user is waar ik het erg goed mee kan vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet eens voor terug te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast.Misschien moet je 's beginnen met teruglezen, dan had je het al lang geweten.
IQM leest SC's terugquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast.Misschien moet je 's beginnen met teruglezen, dan had je het al lang geweten.
Much obliged.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze bewonder ofzo, hé. Ik erken alleen dat die personen qua intellect boven mij uitstijgen, of in ieder geval goed zijn in zichzelf als intellectueel profileren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Grappig dat je servus_universitas noemt, omdat dat een user is waar ik het erg goed mee kan vinden.
Nee. Maar het was dan ook een inside-gebbetje richting Otis. Hij weet zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet eens voor terug te lezen.
Je vergeet BigKahuna. Wat was dat een genie altijd zegquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, maar ik wil hier al langer weg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies ja.
Flevopolder.Eindhoven.
Ik zou in Eindhoven gaan wonen als ik jou was. Ik weet trouwens niet wie waar woont, maargoed.
die laatste twee dingen staan elkaar natuurlijk niet in de wegquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FO REAL?!
Wtf ik zie hier allemaal hele nieuwe dingen ontstaan en gebeuren voor m'n eigen ogen. In 5 minuten verandert JB van een schattige studente naar een 29-jarige moeder en Adolecens van een irritante wijsneus naar haar vriend.
Servus is een leuke gast.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze bewonder ofzo, hé. Ik erken alleen dat die personen qua intellect boven mij uitstijgen, of in ieder geval goed zijn in zichzelf als intellectueel profileren.
Waarom wil je in godsnaam niet meer in Eindhovenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, maar ik wil hier al langer weg.
Veel te veel slechte herinneringen hier
We zien wel hoe het loopt
[..]
die laatste twee dingen staan elkaar natuurlijk niet in de weg
En ik ben wel gewoon schattig ook hoor
Hmm oke. Maar de Flevopolder, please. Wat een uitschot woont daar, vooral in Almere en Lelystad. En er staat constant een kutwind.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, maar ik wil hier al langer weg.
Veel te veel slechte herinneringen hier
We zien wel hoe het loopt
[..]
die laatste twee dingen staan elkaar natuurlijk niet in de weg
En ik ben wel gewoon schattig ook hoor
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je hem dan eens flink aanpakken, dat hij met die ... en !!!! moet stoppen? 1 leesteken is genoeg.
Wel gay als je dat ziet in dat ene topic.quote:
Zelfs wanneer hij op een zee-egel trapte.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vergeet BigKahuna. Wat was dat een genie altijd zeg.
Nee, die zegt 'patat'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vergeet BigKahuna. Wat was dat een genie altijd zeg.
Leugens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Janesbrownie jij woont in eindhoven ?
HAAA, ik ook
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze bewonder ofzo, hé. Ik erken alleen dat die personen qua intellect boven mij uitstijgen, of in ieder geval goed zijn in zichzelf als intellectueel profileren.
Slechte herinneringen zei ik al.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam niet meer in Eindhovenwonen? Ik was er gisteren op stap, wat is het daar toch fantastisch
.
Ik volg hem niet zo goed op fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel gay als je dat ziet in dat ene topic.
Batsen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Janiesbrownie jij woont in eindhoven ?
HAAA, ik ook
Ik ook. Of 117. Heel laag iig.quote:
Ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knaphied, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik roep al jaren dat EQ veel belangrijker is dan IQ, het is niet wat je hebt, het is hoe je anderen behandelt wat je karakter tekent.
Dat is niet laag toch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook. Of 117. Heel laag iig.Maar ik scoor altijd laag met IQ-testen. Op tv dan.
IK BEN GEWOON EEN DOM MEISJE!!1
Vlakbij iigquote:
Dus jij voelt je goed omdat je EQ hoog is, terwijl je net nog zegt dat je nooit lang een vriendinnetje hebt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik roep al jaren dat EQ veel belangrijker is dan IQ, het is niet wat je hebt, het is hoe je anderen behandelt wat je karakter tekent.
Kijk maar in dat LIF-topic; "Wat draag je vandaag?"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik volg hem niet zo goed op fok.Spreek 'm regelmatig op msn enzo.
BNN-testen.quote:
Ik zou een moord doen voor een economische universiteit in Eindhoven zodat ik daar kan gaan wonen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slechte herinneringen zei ik al.
Beetje fysieke afstand kan geen kwaad.
Maar zei al, we zien wel hoe het loopt.
Nou het is niet te hopen dat mijn IQ lager is dan die 107.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
BNN-testen.Ik kreeg het ooit voor elkaar om 135 te scoren. Nou, dan weet je wel dat zo'n test dikke onzin is.
Zou ik ook niet zijn als ik een 30-jarige lelijke videotheekboy was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik vind 117 vrij laag. Voor mij dan, ik had gedacht dat ik hoger zou moeten scoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je na je studie verhuizenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor een economische universiteit in Eindhoven zodat ik daar kan gaan wonen.
Ligt waar ik een baan vind, maar m'n voorkeur ligt bij Eindhoven of Amsterdam.quote:
Waarom zou je daarvan balen? Sowieso zijn de tests van BNN niet serieus te nemen en los daarvan zijn iq-tests momentopnames. Zo lang je zelf maar weet wat je aan jezelf hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou het is niet te hopen dat mijn IQ lager is dan die 107.
Ik ben geen kloon. Ik ben gewoon een newbquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
Van wie ben jij ook alweer een kloon? Ik raak het even helemaal kwijt met al die klonen hier[/spoiler]
Nog erger.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben gewoon een newb
Boven het gemiddelde van Nederland liggen vind ik wel leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvan balen? Sowieso zijn de tests van BNN niet serieus te nemen en los daarvan zijn iq-tests momentopnames. Zo lang je zelf maar weet wat je aan jezelf hebt.
Jij liever dan ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt waar ik een baan vind, maar m'n voorkeur ligt bij Eindhoven of Amsterdam.
Nou het gemiddelde van Nederland is 100 ofzo. Met gezond verstand zit je daar al snel boven volgens mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Boven het gemiddelde van Nederland liggen vind ik wel leuk
Nee, ik probeer me goed te voelen ondanks veel tegenslagen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vlakbij iig
[..]
Dus jij voelt je goed omdat je EQ hoog is, terwijl je net nog zegt dat je nooit lang een vriendinnetje hebt?
Je had geen antwoord gegeven trouwens, ligt dat aan jou of aan de dames?
Ik weet niet wat Ado daarvan vindt hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
Dus Crack_, JB en ik gaan batsen.
Puik idee. Ik heb genoeg pik voor 2.
Zo'n vuige hooiwagen die een langpootmug oppeuzeltquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
Het spinnetje in m'n kamer heeft zo'n vliegje helemaal een warm bedje gegeven.
En?quote:
Denk je dat je met deze eigenschappen speciaal bent?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
Als ik mezelf wil respecteren is dat niet om wat ik op FOK! schrijf, maar om simpele dingen dat ik niet steel, mezelf niet verrijk over ruggen van anderen, werk voor mijn geld, nog nooit iemand geslagen heb en mijn best doe om vrolijk te zijn tegenover anderen en veel geld uitgeef aan goede doelen als ik zeker weet dat het goed terecht komt. Meer kun je toch ook niet doen?
Ja, maar jij...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik 98 volgens BNNHet WO stelt niets meer voor tegenwoordig.
Neenee, geen hooiwagen. Een echt kruisspin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n vuige hooiwagen die een langpootmug oppeuzelt
Ik had in eerste instantie 137 maar de normering volgens teletekst klopte niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik 98 volgens BNNHet WO stelt niets meer voor tegenwoordig.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer me goed te voelen ondanks veel tegenslagen.
En mijn arrogantie op FOK! is rijkelijk overdreven, omdat het in schrijftaal makkelijk is om soms lekker tegendraads te zijn.
Als ik mezelf wil respecteren is dat niet om wat ik op FOK! schrijf, maar om simpele dingen dat ik niet steel, mezelf niet verrijk over ruggen van anderen, werk voor mijn geld, nog nooit iemand geslagen heb en mijn best doe om vrolijk te zijn tegenover anderen en veel geld uitgeef aan goede doelen als ik zeker weet dat het goed terecht komt. Meer kun je toch ook niet doen?
Als dat zelfverheerlijking is, best, maar ik kan mijn karakter niet veranderen.
En het ligt aan mij, ik heb bindingsangst, zo noemen ze het geloof ik.
Nah het is gewoon een weg vlakbij je dorpje, waar een of andere mafkees met 140 reedquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En?
Het lijkt op een suburb uit de VS hé.
Toen ik 'm 4 keer had gedaan had ik ook 135.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie 137 maar de normering volgens teletekst klopte niet.
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn als ik een 30-jarige lelijke videotheekboy was.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik 'm 4 keer had gedaan had ik ook 135.
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah het is gewoon een weg vlakbij je dorpje, waar een of andere mafkees met 140 reed.
Ja, hij wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.
Ben je zoveel knapper en succesvoller dan ik ben ja?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat de meisjes waar jij op valt nog een beetje in de ontdekkende fase zitten, zo aan het begin van de middelbare school.
Mensen die nu nog zo'n bandje dragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Mensen die vertellen dat ze aan goede doelen geven.Sterf af.
Ga patsen met je Livestrong-bandje of zo.
Ik ben geen 30. Tegen de tijd dat ik 30 ben hoop ik niet in de videotheek te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.
Ben je zoveel knapper en succesvoller dan ik ben ja?
Ieuwww, jij hebt spinnen in huis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neenee, geen hooiwagen. Een echt kruisspin.
Ik vind mezelf een goed doelquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Idyllisch nog wel. Zozo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.
Goede doelenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Nee, meestal doen ze geen profiel van stadjes in Wegmisbruikers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.
IK GEEF AAN KWF EN STOPAIDSNOW.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Sowieso, mensen die zo'n bandje droegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die nu nog zo'n bandje dragen!
Nog nooit aan je gemerkt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Wat belangrijker is, ik had voor de CITO-toets én de Entreetoets 550.![]()
![]()
Entreetoets 12 fouten, CITO-toets een luttele 7 fouten. Ik heb nog steeds het record van mijn school.
Ik ook, entreetoets weet ik niet maar ik had voor de CITO ook 7 foutquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Entreetoets 12 fouten, CITO-toets een luttele 7 fouten. Ik heb nog steeds het record van mijn school.
EN je bent heteroseksueel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Ze hadden mij op 538 geschat. Ik haalde 544.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Ik pas me aan aan het niveau van de gesprekspartner.quote:
Die bandjes waren gewoon een rage. De helft wist niet eens waar het voor stond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zo'n bandje droegen.Normaal geven ze geen zak om dat soort doelen, maar als je ermee kan patsen, nee dan is het zo gekocht.
Waarom?quote:
Dit refereert naar een opmerking van je in een ander topic.quote:
Ik heb ook het record van mijn school, nog steeds. Bij de CITO dus..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
1-0.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het niveau van de gesprekspartner.
ik 549.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Geaardheid is helemaal niet belangrijk.quote:
Hij is lief ja. Een vriend heeft doornstaartagamen thuis. Zulks een gaafheid!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieuwww, jij hebt spinnen in huis.![]()
Rages.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die bandjes waren gewoon een rage. De helft wist niet eens waar het voor stond.
Waarschijnlijk krijg ik dat de volgende periode.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Siniti het volgende:
Diegene die statistiek heeft verzonnen moet een langzame pijnlijke dood sterven.
En jij beschuldigde Lamon ervan arrogant en uit de hoogte te doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook het record van mijn school, nog steeds.
1 fout
Beste 2% van Nl.
En mn IQ is ook veel te hoog om er niks mee te doen eigenlijk
En toch doe ik dat niet. Ik ben kennelijk toch dommer dan ik dacht
Zo, ik wilde ook even patsen
Zelfs ik wist hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FO REAL?!
Was een last-minute beslissing. Ben blij, ik was totaal wasted. Hadden radje gedraaid en ik bleef maar sambuca en dropshots winnen. We waren met 4 man, 2 lusten er geen sambuca en de ander was BOB.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1-0.
Waarom zei je niet dat je in Eindju was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |