Ik mag hopen dat eerste, anders is het een slechte start van zijn/haar levenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze
Roestige staalcontainer of expressionistische weergave van een eicel die bevrucht wordt?![]()
Het zou zo een schilderij kunnen zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze
Roestige staalcontainer of expressionistische weergave van een eicel die bevrucht wordt?![]()
Is je chica al weg of wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Fuckbuddy, ik ben nog op zoek naar een gewillig sletje.
Dat komt in pulp naar Nederland toe en daar maken ze dan " sinaasappelsap " van.quote:
Die heb ik inderdaad gisteren weggebracht.quote:
Ahhwquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad gisteren weggebracht.
Ik dacht Frits Barend.quote:
Ja ehm, dat is weer een heel ander probleem. Ik hoop in februari naar Zuid-Afrika te gaan. Dus hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen weet ik nog niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhwwel kut voor je/jullie zeg. En wanneer wordt ze weer verwacht in huize Sanders?
Godquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja ehm, dat is weer een heel ander probleem. Ik hoop in februari naar Zuid-Afrika te gaan. Dus hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen weet ik nog niet.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
YOU DON'T KNOW, YOU DON'T KNOOOOOW.
Meld je aan in dat KPD topic.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Fuckbuddy, ik ben nog op zoek naar een gewillig sletje.
Ik heb in de trein gezeten en in bad en een boek gelezen, nou ja een stuk dan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Lamon. het volgende:
JULLIE DOEN DE HELE DAG GEEN FUCK!!! LUI TUIG!!!
Hallo
En Gers moet gewoon "Flirt je stijf" bellen, dat programma is geknipt voor deze situatie.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
Zo. Dus aangezien ik 3000 berichtjes in mijn inbox heb en m'n telefoon m'n inbox heel langzaam opent, vond ik het wel tijd worden om wat smsjes te verwijderen. En wat denk je, als ik alles selecteer begint ie met het verwijderen van de meest recente. Lekker handig weer.
Hij komt in november in mij als het goed isquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik ga in november naar hem toe. Als het goed is.
Ik weet niet goed wat ik met deze post moetquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij komt in november in mij als het goed is!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij komt in november in mij als het goed is!
Dat is het dus ook echt.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik selecteer dat alles weg moet dan gaat alles ook weg.
Dan gaan we meeten gek! Niet dat ik kaarten heb ofzo..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik ga in november naar hem toe. Als het goed is.
Wat Maisnon gedaan heeft is cool. Ik wil eigenlijk fotograferen als hobby erbij nemen, maar wat me tegen houdt, is dat nadat ik de foto gemaakt heb, ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb in de trein gezeten en in bad en een boek gelezen, nou ja een stuk dan.
Nu even nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het dus ook echt.
Wat ik zeg, ik weet nog niet hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik heb altijd gezegd dat wanneer ze die kans krijgt ze hem moet grijpen. Maar nu is ze weg sinds gisteren en dat is gewoon kut! Ik had gewild dat ik het haar niet had aangeraden en dat ze nu gewoon thuis was geweest. Dus, mijn leven is momenteel niet zo perfect.
Zie je wel Bt, het kan niet altijd hosanna zijn.
Je hoeft er ook niet per se iets mee hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik met deze post moet
Ik weet het ook niet, maar het is mooi om af en toe naar te kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat Maisnon gedaan heeft is cool. Ik wil eigenlijk fotograferen als hobby erbij nemen, maar wat me tegen houdt, is dat nadat ik de foto gemaakt heb, ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten doen.
Je kan je favoriete foto uitvergroten en ophangen, maar dat kun je ook maar 5 keer doen.
Dat kun je wel 90.000 keer doen als je wil hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat Maisnon gedaan heeft is cool. Ik wil eigenlijk fotograferen als hobby erbij nemen, maar wat me tegen houdt, is dat nadat ik de foto gemaakt heb, ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten doen.
Je kan je favoriete foto uitvergroten en ophangen, maar dat kun je ook maar 5 keer doen.
Ik kon er ook altijd zoveel op m'n Nokia en dan eens in de zoveel tijd haalde ik er weer 4000 uit ofzo maar het mocht inderdaad even durenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha ik ben nu bezig met het verwijderen van 3063 smsjes. En sloom dat het gaat, jezus.
Sowieso lief dat je haar dat gunt en dat ook laat merken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het dus ook echt.
Wat ik zeg, ik weet nog niet hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik heb altijd gezegd dat wanneer ze die kans krijgt ze hem moet grijpen. Maar nu is ze weg sinds gisteren en dat is gewoon kut! Ik had gewild dat ik het haar niet had aangeraden en dat ze nu gewoon thuis was geweest. Dus, mijn leven is momenteel niet zo perfect.
Zie je wel Bt, het kan niet altijd hosanna zijn.
En, hoe was 'ie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Dag jongens en meisjes. Ik ben vandaag naar 500 Days of Summer geweest,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |