Ze krijgen toch wel frietjes op zondag, he?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, weer thuis
Net de verwarming aan gedaan, want het was hier koud toen ik binnenkwam
En koffie
En zo de kindjes
waarom hebben vrouwen het altijd koudquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, weer thuis
Net de verwarming aan gedaan, want het was hier koud toen ik binnenkwam
En koffie
En zo de kindjes
Ze hebben al gegeten als ze thuis komen, geen idee wat overigensquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze krijgen toch wel frietjes op zondag, he?
Het was hier maar 16 graden binnenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb een 8 mega pixel webcam jeweetzzz
Ik heb geen idee hoe of wat mn webcam is, maar hij doet ut best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Whehe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nooit een Engelse studie doenzinnen als deze moet ik echt 5 keer lezen voordat ik snap wat er staat..
[..]
quote:Women allegedly feel colder than men all the time because they have a higher surface to volume ratio and less muscle density. That’s a nice way of saying that they have a higher body fat percentage. And that’s a nice way of saying that women are fatter than men.
Ik vind het altijd zo vreselijk irritant wanneer mensen constant zeiken dat ze het koud hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Maisnon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)t_koud_hebben__.html
Vooral op school.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreselijk irritant wanneer mensen constant zeiken dat ze het koud hebben.
Dat komt toch niet zo vaak voor?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreselijk irritant wanneer mensen constant zeiken dat ze het koud hebben.
Ik heb het altijd sneller koud als ik emotioneel ben, weinig heb geslapen, of als het buiten heel warm is (klimaatcontrole op mn werk maakt het koud in onze kamer omdat de andere afdelingen langer warm blijven dan de onze en alles centraal gekoeld wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral op school.
Alles zit altijd potdicht en als je een keer een raam open zet dan moet het gelijk dicht.
Cammen ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat mn webcam is, maar hij doet ut best goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dat lijkt vooral zo doordat de hoeveelheid megapixels snel groeiden terwij ook de sensors steeds beter werden. Daardoor dacht iedereen (ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Maisnon het volgende:
oooh okay. Ja dat eerste had ik mezelf bedachtde resolutie wil natuurlijk niets zeggen.. maar ik dacht dat een camera met meer megapixels automatisch ook eh, de potentie had om scherpere fotos te maken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Cammen ?
doe ik zelden eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op de laptop zit geen cam geloof ik
compact en kleverig.
Dan moet je ook naar de Uni gaan ipv een roc/hogeschoolquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral op school.
Alles zit altijd potdicht en als je een keer een raam open zet dan moet het gelijk dicht.
Lulzquote:
Nja het is wel allebei belangrijk. Werelds best sensor is nog steeds niks als het 1 pixel is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat lijkt vooral zo doordat de hoeveelheid megapixels snel groeiden terwij ook de sensors steeds beter werden. Daardoor dacht iedereen (ik ook) al gauw dat de hoeveelheid megapixels van invloed was op de kwaliteit van een afbeelding, maar dat klopt dus niet helemaal.
Ja, maar wij hebben zeurmensen in de klas.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het altijd sneller koud als ik emotioneel ben, weinig heb geslapen, of als het buiten heel warm is (klimaatcontrole op mn werk maakt het koud in onze kamer omdat de andere afdelingen langer warm blijven dan de onze en alles centraal gekoeld wordt)
Geloof alleen niet dat ik erover zeur
Doe even normaalquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je ook naar de Uni gaan ipv een roc/hogeschool
Paar mensen die ik ken hebben het altijd koud. Echt altijd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt toch niet zo vaak voor?
Vloerverwarming is wel lekker trouwens
Dan heb je tenminste niet altijd van die kleine klaslokaaltjes.quote:
Die is best wel netjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef Maisnon het volgende:
Wohdie foto's zijn echt wel goed gelukt
Deze bvb:
[ afbeelding ]
Het is altijd om te stikken hier, maar dat komt omdat het gebouw heel erg slim (kuch) van glas is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste niet altijd van die kleine klaslokaaltjes.
Hier is het in de winter ook altijd stervenskoud op school
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef Lamon. het volgende:
En terwijl dat echt zo is, ga je dat nu ontkennen.
Je MMS't ze gelijk door naar je FB en hoopt dat hij ze na gezien en gefapt te hebben ook verwijderd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
Leuke foto's Mnmijn Viewty met z'n 5 mp maakt ook hele mooie
maar ik zet ze nooit op de pc
dus merk je ook weinig van de scherpte.
Appelsientje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verse sinaasappelsap, beats Appelsientje
FB?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je MMS't ze gelijk door naar je FB en hoopt dat hij ze na gezien en gefapt te hebben ook verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |