Beide is niet mijn muziek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, je kan het niet slechter vinden dan T-Pain, want die zingt precies hetzelfde en verder heeft het qua muziek best lekkere riffjes
Nee beide ook niet de mijne, maar ik kwam dit nummer tegen en vind het niet super slecht ofzoquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee beide ook niet de mijne, maar ik kwam dit nummer tegen en vind het niet super slecht ofzo
Beter dan Through the Monsoon![]()
![]()
Foeiquote:
quote:
Ik heb het op de middelbare gevolgd en afgerond met een 8.6quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:23 schreef Siniti het volgende:
Statistiek is werkelijk waar verschrikkelijk godsgruwelijk tiefes kut
Het begin bevat een riedeltje vanquote:
Nopequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Moest je op de middelbare school ook werken met SPSS?
Wut?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Moest je op de middelbare school ook werken met SPSS?
Het ziet er niet zo heel moeilijk uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt te vergelijken denk ik. Want dat is echt kut met een hoofdletter k.
Hmm, zijn inderdaad veel smaken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef gers het volgende:
mensen hilfe ik wil een pak kopen maar ik weet niet hoe of wat
Je gaat gewoon naar een kleding winkel en zoekt een pak uit. Vervolgens laat je hem op maat maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef gers het volgende:
mensen hilfe ik wil een pak kopen maar ik weet niet hoe of wat
quote:The organizations are grouped, each one is a configuration: a complex clustering of elements that are internally cohesive and where presence of some elements suggests the reliable occurrence of others.
Dat valt toch best mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nooit een Engelse studie doenzinnen als deze moet ik echt 5 keer lezen voordat ik snap wat er staat..
[..]
ja maar ik wil online ben namelijk bang om naar buiten te gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar een kleding winkel en zoekt een pak uit. Vervolgens laat je hem op maat maken.
Valt best mee?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nooit een Engelse studie doenzinnen als deze moet ik echt 5 keer lezen voordat ik snap wat er staat..
[..]
Maar daar leer je vanquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als je hele boek er vol mee staat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik wil online ben namelijk bang om naar buiten te gaan
Ik zou het kunnen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als je hele boek er vol mee staat.
Online aan een pak komen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik wil online ben namelijk bang om naar buiten te gaan
Neuh.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik het niet kan dan?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef gers het volgende:
ja maar ik ben nogal blut
ik wil max 80 euro uitgeven
Daar kun je geen pak voor kopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef gers het volgende:
Pics van de houtzagerij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Heuj iedereen
Ik heb een nieuwe mobiel sinds een paar dagen, de oude van mn mama
Maar ik ging wel een boel eh, megapixels qua camera omhoog
Ik ging even kijken wat ik met die 5 megapixel van deze device kon, op de houtzagerij, en er zaten echt mooie dingen tussen uiteindelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry dat ze zo groot zijn maar fok resized ze vast en dan kan je er mooi opklikken
Zal ik ze goed zetten en er zo'n FOT topic van makendenk je dat ze dat waarderen?
op ebay welquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar kun je geen pak voor kopen.
Daar krijg je nog niet eens de broek voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef gers het volgende:
Zeau, die camera heeft een goede sensorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Heuj iedereen
Ik heb een nieuwe mobiel sinds een paar dagen, de oude van mn mama
Maar ik ging wel een boel eh, megapixels qua camera omhoog
Ik ging even kijken wat ik met die 5 megapixel van deze device kon, op de houtzagerij, en er zaten echt mooie dingen tussen uiteindelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry dat ze zo groot zijn maar fok resized ze vast en dan kan je er mooi opklikken
Zal ik ze goed zetten en er zo'n FOT topic van makendenk je dat ze dat waarderen?
Ik weet niet precies wat je bedoeltquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeau, die camera heeft een goede sensor
Het aantal megapixels zegt alleen wat over de resolutie. Je hebt genoeg 10mp camera die echt oerlelijke en onscherpe foto's maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt
Het is in ieder geval van ehm, de camera van een samsung sgh g600 oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |