Beide is niet mijn muziek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, je kan het niet slechter vinden dan T-Pain, want die zingt precies hetzelfde en verder heeft het qua muziek best lekkere riffjes
Nee beide ook niet de mijne, maar ik kwam dit nummer tegen en vind het niet super slecht ofzoquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee beide ook niet de mijne, maar ik kwam dit nummer tegen en vind het niet super slecht ofzo
Beter dan Through the Monsoon![]()
![]()
Foeiquote:
quote:
Ik heb het op de middelbare gevolgd en afgerond met een 8.6quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:23 schreef Siniti het volgende:
Statistiek is werkelijk waar verschrikkelijk godsgruwelijk tiefes kut
Het begin bevat een riedeltje vanquote:
Nopequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Moest je op de middelbare school ook werken met SPSS?
Wut?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Moest je op de middelbare school ook werken met SPSS?
Het ziet er niet zo heel moeilijk uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt te vergelijken denk ik. Want dat is echt kut met een hoofdletter k.
Hmm, zijn inderdaad veel smaken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef gers het volgende:
mensen hilfe ik wil een pak kopen maar ik weet niet hoe of wat
Je gaat gewoon naar een kleding winkel en zoekt een pak uit. Vervolgens laat je hem op maat maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef gers het volgende:
mensen hilfe ik wil een pak kopen maar ik weet niet hoe of wat
quote:The organizations are grouped, each one is a configuration: a complex clustering of elements that are internally cohesive and where presence of some elements suggests the reliable occurrence of others.
Dat valt toch best mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nooit een Engelse studie doenzinnen als deze moet ik echt 5 keer lezen voordat ik snap wat er staat..
[..]
ja maar ik wil online ben namelijk bang om naar buiten te gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar een kleding winkel en zoekt een pak uit. Vervolgens laat je hem op maat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |