Je gaat je chick op het CS batsen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:39 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn chickie droppen op het CS jwtz.
Batsze
gaat ze werkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:39 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn chickie droppen op het CS jwtz.
Batsze
Doei.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:42 schreef Noorsebol. het volgende:
[..]
Je gaat je chick op het CS batsen?[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
ADIOS.
Stiekem vind ik het toch wel jammer dat ik uiteindelijk heb besloten geen kaartje voor Rammstein te kopen.
Want?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond ¤65 teveel geld. Nog steeds eigenlijk wel. Moet sowieso een beetje op m'n geld letten de komende tijd.
Je wilde ze live zien neuken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
ADIOS.
Stiekem vind ik het toch wel jammer dat ik uiteindelijk heb besloten geen kaartje voor Rammstein te kopen.
En Fever Ray.quote:
Ik geef de laatste tijd gewoon echt teveel geld uit. En ik moet wel geld overhouden als ik straks eindelijk een keer een kamer vind.quote:
Dat heb je gezegd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi daarna wil ik elk detail over Pleuntje weten.
Dat stemmetje.quote:
Nee, dank u.quote:
Ja, dat dan weer wel.quote:
quote:
Dat rechtsonderin ook "Wat een verschil"quote:
Tweakers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik ben schijnbaar verbannen in #Tweakers en ook bij GS willen ze me niet meer hebben
quote:
Boh, je kan het niet slechter vinden dan T-Pain, want die zingt precies hetzelfde en verder heeft het qua muziek best lekkere riffjesquote:
De bridge vanaf 1:45 is muzikaal best vet namelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, je kan het niet slechter vinden dan T-Pain, want die zingt precies hetzelfde en verder heeft het qua muziek best lekkere riffjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |