Owja diequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Bij Take me out laatst ook, "ja, ik ben nog aan het opknappen van een griepje."
Fuck up man, je kan gewoon niet zingen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef Noobletio het volgende:
Sorry dat ik te laat ben, maar ik kan er echt niets aan doen, ik ging op tijd weg en toen vloog er zomaar een kraai bij mn bejaarde buurvrouw naar binnen! Waarna ze me natuurlijk vroeg of ik het beest uit haar huis wilde halen. Werkt altijd
quote:
Heel lekker nummer jaquote:
Overmorgen dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:05 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp voor als het hier boeiend wordt.
Ik pas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef pubmeet het volgende:
Hier wat foto's van de altijd gezellige PUB-meet
-
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef pubmeet het volgende:
..
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef pubmeet het volgende:
Edit: Nee
quote:
Wut?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
He Bt, wanneer zijn de eerste open dagen van de RUG?
Ik wil geen ban, stuk homofiel dat je bent.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil geen ban, stuk homofiel dat je bent.
quote:
Ik werk daar niet ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
He Bt, wanneer zijn de eerste open dagen van de RUG?
Foto 3, rechts beugelbekkiequote:
Ja maar je studeert er welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werk daar niet ofzomaar ik gok rond februari.
Lekkerste Hertog ijsquote:
Je zou commentator moeten worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Foto 3, rechts beugelbekkie
Foto 5, wtf zijn dat voor maskertjes
Foto 6, travo
Foto 7, GIGANTISCH DING met een pinkpop trui aan, een pinkpop en een lowlands bandje om zijn arm en een bril. Dat kan er maar 1 zijn![]()
![]()
Foto 19, 2e van links, man of vrouw?
Foto 25, Juicy kijkt zwoel naar de vent voor hem![]()
![]()
Foto 26, wtf
Foto 27, hamstertje
Foto 28/29/30, blote reet![]()
![]()
Foto 33, zijn dit nou 2 mannen of een vent en een vrouw![]()
Foto 41, wie is dat?
Foto 46, niet te verwoorden
En waarom staat die ene cono (Die van die blote reet, de rechter op foto 1) op meer dan 50% van alle foto's
Zo, dat was mijn commentaar.
Hoi Tijgertjequote:
Ik heb mijn luiheid getrotseerd en ben vervolgens een pagina over voorlichtingsdagen tegengekomen. Echter, ik weet het nog niet geheel zeker (eerst nog wat extra experiment) maar ik heb zo het idee dat deze pagina wat outdated is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar je studeert er wel![]()
Ik kan op die homepage nergens er iets over terugvinden en om nou de zoekfunctie te gaan gebruiken is ook weer zo wat
quote:De Centrale Voorlichtingsdag zal op 2 november 2007 plaatsvinden.
PUB SC'erquote:
Ja. Hoewel ik mezelf met dat kleine klote camera'tje geen fotograaf wil noemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoi Tijgertje
O wacht, jij was zeker de fotograaf?
Waarom zouden wij geen commentaar mogen geven? Vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, de meet-ers willen graag dat die foto's in besloten kring blijven dus ik ga de linkjes weghalen. Svp ook ophouden met commentaar geven!
Er was niet genoeg licht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, voor die foto's is vast ook een slecht excuus
Heb jij dan de verklaring waarom die ene vent op bijna iedere foto staat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik mezelf met dat kleine klote camera'tje geen fotograaf wil noemen.Maargoed.
Roer*quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden wij geen commentaar mogen geven? Vrijheid van meningsuiting.
En je zal het roerend met mij eens zijn als je mijn commentaar naast de foto's legt
Misschien moeten ze zoiets ook bedenken VOORDAT ze een link in een SC topic gooienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, de meet-ers willen graag dat die foto's in besloten kring blijven dus ik ga de linkjes weghalen. Svp ook ophouden met commentaar geven!
Vrijheid van meningsuiting is een leuke term om mee te smijten jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden wij geen commentaar mogen geven? Vrijheid van meningsuiting.
En je zal het roerend met mij eens zijn als je mijn commentaar naast de foto's legt
Welke?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb jij dan de verklaring waarom die ene vent op bijna iedere foto staat?
Misschien hebben wij dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zoiets ook bedenken VOORDAT ze een link in een SC topic gooien
Wie was PUBMEET dan? Niet iemand van "jullie" ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Misschien hebben wij dat niet gedaan.
Jawel. Maar we weten dus niet welke kankermongool dat is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie was PUBMEET dan? Niet iemand van "jullie" ?
Hypothesequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb mijn luiheid getrotseerd en ben vervolgens een pagina over voorlichtingsdagen tegengekomen. Echter, ik weet het nog niet geheel zeker (eerst nog wat extra experiment) maar ik heb zo het idee dat deze pagina wat outdated is.
"De Centrale Voorlichtingsdag zal op 2 november 2007 plaatsvinden."
De tijd wordt gemeten in oplopende volgordequote:Tijd kan na hoogte, breedte en lengte gezien worden als de vierde dimensie. Van een gebeurtenis kan gezegd worden dat deze na een andere gebeurtenis plaatsvindt.
De definitie van verouderdquote:niet meer bruikbaar
vb:dit verouderde apparaat kun je beter weggooien
wat niet meer gebruikelijk of in de mode is
vb:haar kapsel is erg verouderd
tegenstelling: modern
Ik wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
mag je wel kankermongool zeggen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel. Maar we weten dus niet welke kankermongool dat is.
Quequote:
Die van die blote reetquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel. Maar we weten dus niet welke kankermongool dat is.
Zeg ik ergens dat ze lelijk zijn? Dat ze josti's zijn? Etc? Neuhquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een leuke term om mee te smijten jahet bashen van andere users staan we hier nog altijd niet toe.
liegert andere hadden zequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh. Waarschijnlijk omdat hij mn camera vaak had ofzo? Weet ik veel.
Ja dat snap ik, is ook kut.. Wel vreemd, aangezien ik die foto's niet eens mocht zullen jullie wel aardig selectief zijn geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar het is gewoon kut dat dit elke keer gebeurd.
gihhi je zei kutquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Grappig hé.quote:
Tsja. Gewoon een beetje sneu. Ik zou erg graag willen weten wie het is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, is ook kut.. Wel vreemd, aangezien ik die foto's niet eens mocht zullen jullie wel aardig selectief zijn geweestlijkt me niet dat een meet-bezoeker zo'n account maakt om die foto's te verspreiden.
Ik heb het over de hier aanwezige manquote:
Sorry hoor, maar ik heb het PUB SC topic even teruggelezen en jullie vroegen er gewoon om dat ze in KLB gepost moesten worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb het PUB SC topic even teruggelezen en jullie vroegen er gewoon om dat ze in KLB gepost moesten worden.
Je zij constant dat niemand de foto's mocht hebben want anders postte iemand ze straks nog in KLB. En nog meer van dat soort dingen. Logisch dat iemand ze dan uiteindelijk gewoon hier post
Ik zeg altijd zij IPV zei, ik ben domquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
BT, dit is het territorium van Adelante, swarmahoer en Biogarde.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
modjes kunnen overal modereren. dat ze het kunnen betekent expliciet dat het ook mag. dat het meestal niet gedaan wordt is een ander verhaal.
Geweldig.quote:
Dat is niet waar. Ik heb aangegeven dat ik niet wilde dat ze verspreid werden omdat ze dan vaak op verkeerde plekken terecht komen. Daarom heb ik ze alleen via PM naar de aanwezigen gestuurd om te voorkomen dat jullie weer konden kutten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb het PUB SC topic even teruggelezen en jullie vroegen er gewoon om dat ze in KLB gepost moesten worden.
Je zij constant dat niemand de foto's mocht hebben want anders postte iemand ze straks nog in KLB. En nog meer van dat soort dingen. Logisch dat iemand ze dan uiteindelijk gewoon hier post
Zo maak je het veel leuker dan als je het gewoon in een topic zou zetten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb aangegeven dat ik niet wilde dat ze verspreid werden omdat ze dan vaak op verkeerde plekken terecht komen. Daarom heb ik ze alleen via PM naar de aanwezigen gestuurd om te voorkomen dat jullie weer konden kutten.
Dus?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo maak je het veel leuker dan als je het gewoon in een topic zou zetten.
Je kunt ze beter gewoon in het topic zetten, dan klieren we er een kwartiertje mee. Nu moet iedereen die foto's via via krijgen zodat het proces veel langer doorgaat.quote:
Zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt ze beter gewoon in het topic zetten, dan klieren we er een kwartiertje mee. Nu moet iedereen die foto's via via krijgen zodat het proces veel langer doorgaat.
Als het met mijn subforum te maken heeft kunnen ze hopelijk wel begrijpen dat ik dan ingrijp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
BT, dit is het territorium van Adelante, swarmahoer en Biogarde.
Ik behartig de belangen van de gewone man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het met mijn subforum te maken heeft kunnen ze hopelijk wel begrijpen dat ik dan ingrijp.
Verder heb jij daar niets mee te maken
Zo heb ik het op school geleerd.quote:
Ja toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)3_haagse_hannes.html
Jatoch?
En wat doe je dan met de cover enzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is idd geen gezicht, daarom heb ik altijd niet-platte doosjes op voorraad, zodat mijn verzameling er fatsoenlijk uitziet en uniformiteit uitstraalt.
Nee, die gebruik ik in het dikke hoesjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En wat doe je dan met de cover enzo?
Weggooien?
U riep?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broekpaling !![]()
Je hebt me aangestoken.
Ja, maar dit is dus zo'n kartonnen geval. Dat past niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die gebruik ik in het dikke hoesje
quote:
Ook niet als je hem doorknipt, eentje achterin en eentje voorin?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar dit is dus zo'n kartonnen geval. Dat past niet.
Cewl.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je hebt me aangestoken met je koorts.
Ah, dan is het maar een kippengriepje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cewl.Ik ben er bijna overheen. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Otis, ik vind jou cool, je muis ook
Nee, hij heeft het formaat van een gewone cd, dan zou ik hem helemaal uit elkaar moeten snijden, dat is teveel werk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook niet als je hem doorknipt, eentje achterin en eentje voorin?
Das niet handig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het formaat van een gewone cd, dan zou ik hem helemaal uit elkaar moeten snijden, dat is teveel werk.
Het is zo'n kreng, waar de cd en het boekje vastgepropt zitten in 1 gleuf, zodat ze er allebei bijna niet uit te krijgen zijn.
Geregeld!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet handig.
Ik ga nu hier muziek opzetten.
Als ik tenminste de rechten krijg
Ik heb al een tijdje In this light and on this evening aanstaan van The Editors, niet het album, maar het nummer. Ik vind het een weird experimenteel nummer van ze, die me op de 1 of andere manier blijft boeien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet handig.
Ik ga nu hier muziek opzetten.
Als ik tenminste de rechten krijg
Zal dadelijk eens kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje In this light and on this evening aanstaan van The Editors, niet het album, maar het nummer. Ik vind het een weird experimenteel nummer van ze, die me op de 1 of andere manier blijft boeien.
Ik wil de tekst ook begrijpen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. God, London, the earth, ik kan het wel weer gaan googlen, maar ik wil het zelf kunnen snappen.
Breathe me van Sia is mooooooi!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal dadelijk eens kijken
Ik heb Sia opstaan
I've been running all my life
I ran away from good
You're not a day too soon
Klopt, maar sommige andere nummers zijn gewoon beter...quote:
Sita!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
oh wacht ik verwarde het met sita, ik heb geen mening over sia.
leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Sita is het buurmeisje van mijn vriendin.
Alleen Nirvana en Blur konden dat goed, de rest is kut, ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Siniti het volgende:
Trouwens, worden jullie niet gek van dat hele leger aan singer/songwriters die allemaal liedjes schrijven met 3 dezelfde akkoorden?
Ja jij bent meer van de ware artiesten als Courtney Love en Tatuquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sita!!!
Dat is een produkt, geen muziek.
Ik doel ook op al die meisjes/jongetjes die een akoestische gitaar pakken er 3 akkoorden op spelen en het een liedje noemen. Daar zijn er nog meer van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen Nirvana en Blur konden dat goed, de rest is kut, ja.
Je hebt jezelf opgelicht WAAAquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben opgelichtik dacht dat ik Gold kiwi's had gekocht, waren het biologische groene kiwi's en die zijn VIES
!
Gold kiwi's zijn er niet in deze tijd van het jaar toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben opgelichtik dacht dat ik Gold kiwi's had gekocht, waren het biologische groene kiwi's en die zijn VIES
!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die artiesten die jullie posten leggen het af tegen Garth Brooks, Merle Haggard en George Strait.
Dit luister ik regelmatigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die artiesten die jullie posten leggen het af tegen Garth Brooks, Merle Haggard en George Strait.
De coupletten gaan nog wel, maar het refrein is zwaar KUT! Dat mag je vriendin tegen haar zeggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Sita is het buurmeisje van mijn vriendin.
quote:
Daar leggen ze het toch echt tegen afquote:Brooks has enjoyed one of the most successful careers in popular music history, breaking records for both sales and concert attendance throughout the 1990s. The RIAA has certified his recordings at a combined (128× platinum), denoting roughly 113 million U.S. shipments.[2] Garth Brooks still continues to sell well, from the period of April 5th 2008 - September 26th 2008, he sold 277,000 albums in the U.S. - according to Nielsen Soundscan, which took his album sales up to 68,051,000 - which makes him the best-selling artist in America since 1991, well over 11 million ahead of his nearest rival; The Beatles. [3] In the all-time chart, he is second only to The Beatles in the United States.
On November 5, 2007, Brooks was named the best selling solo artist in US history
Het is ook uiteraard kutmuziek wat ze maakt. Maar ze is wel aardig enzo ik mag haar welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De coupletten gaan nog wel, maar het refrein is zwaar KUT! Dat mag je vriendin tegen haar zeggen.
quote:
quote:Brooks is also notable for a twenty-three hour marathon signing autographs at an unannounced visit to Fan Fair in 1996
De wereld is meer dan alleen de VSquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
74 miljoen in de VSGarth bijna 2x zoveel
.
Hee! Tatu is guilty pleasure, maar Courtney Love is gewoon supertof.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja jij bent meer van de ware artiesten als Courtney Love en Tatu.
Bron: Lamon's fotoboek.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee! Tatu is guilty pleasure, maar Courtner Love is gewoon supertof.![]()
http://www.esnips.com/doc/c0e877d8-f366-45ea-8cb5-828f342c20e1#
Ja, nou.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan ben je pas een baas, als je 23 uur achter elkaar handtekeningen uitdeelt.
quote:Counting all music charts, George Strait has amassed a total of 57 number one hits overall, breaking a record previously set by Conway Twitty.
Muzieksmaak kan objectief slecht of goed zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind zoveel muziek leuk
Vind het altijd wat onzinnig om mensen aan te vallen op hun muzieksmaak
Ach, als je ziet hoe hoog de Backstreet Boys, Celine Dion en Shania Twain staan moet je je afvragen of je dat wel wil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:38 schreef Siniti het volgende:
Garth Brooks staat hier geeneens tussenhttp://en.wikipedia.org/w(...)ing_albums_worldwide
Eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Muzieksmaak kan objectief slecht of goed zijn.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kom op man, dit is goed!
http://www.zkouknito.cz/video_49041_hole-rock-star
Want je moet een record van handtekeningen uitdelen wel uiterst serieus nemen en zeer zwaar meetellen in jouw uiteindelijke conclusiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, als je ziet hoe hoog de Backstreet Boys, Celine Dion en Shania Twain staan moet je je afvragen of je dat wel wil.
Absoluut.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Want je moet een record van handtekeningen uitdelen wel uiterst serieus nemen en zeer zwaar meetellen in jouw uiteindelijke conclusie
Heiligschennis. Ketter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg alleen te horen dat ik heiligschennis pleeg als ik niet van Pink Floyd houd.
Ben best bereid om toe te geven dat de muziek goed is, maar ik vind het echt kut gewoon.
Ik kocht ze telkens bij de Jumbo maar daar waren ze 1 euro per kiwiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn er niet in deze tijd van het jaar toch?.
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heiligschennis. Ketter.
Je houdt zeker wel van Brokencyde en Tokio HotelGa jezelf snijden ofzo emo!
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Mensen die claimen dit slecht te vinden zijn gewoonweg de weg kwijt.
Maar Pink Floyd heeft toch wel meer gemaakt dan alleen Comfortably Numb, of alleen Wish You Were Here, Dark Side Of The Moon en The Wall. Zie deze post:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik heb het gewoon te vaak gehoord
My hands felt just like two balloons..
Echt, dat is best een keer leuk om te horen, maar niet wekenlang elke dag minimaal 4 keer
En nee, ik kan er niet mee omgaan
Mooiste muziekcompositie ooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Beach Boys ken ik niet goed, maar wat ik ken vind ik tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.
Ik zei overigens niet dat het slechte muziek is, ik zei dat ik het gewoon kut v indquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Dat heb ik met Pink Floyd, daarvan ben ik niet zo'n kenner. Eigenlijk als enige echt heel erg grote band... Led Zeppelin, Deep Purple etc. ken ik een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beach Boys ken ik niet goed, maar wat ik ken vind ik tof
Is het een beetje goede filmquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Siniti zullen we een keer samen Love Actually kijken?
Dat weet ik en er zitten ook best wel nummers tussen die ik wel kan kluisteren, alleen de naam Pink Floyd roept gewoon een heleboel negatieve associaties bij me op, wat ook gelijk de reden is dat ik ze geen kans meer geefquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar Pink Floyd heeft toch wel meer gemaakt dan alleen Comfortably Numb, of alleen Wish You Were Here, Dark Side Of The Moon en The Wall. Zie deze post:
[..]
Mooiste muziekcompositie ooit.
Ik vind het echt een film voor jouquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is het een beetje goede filmKlinkt als een romantische komedia
Negeer dit, ik zie dat Keira Knightley erin speelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is het een beetje goede filmKlinkt als een romantische komedia
Ik heb dat met de beatlesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik en er zitten ook best wel nummers tussen die ik wel kan kluisteren, alleen de naam Pink Floyd roept gewoon een heleboel negatieve associaties bij me op, wat ook gelijk de reden is dat ik ze geen kans meer geef
Het zit niet mee soms.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kocht ze telkens bij de Jumbo maar daar waren ze 1 euro per kiwivond ik wel belachelijk veel geld (was dus waarschijnlijk omdat het het seizoen niet is) en toen ging ik naar de AH en daar zag ik ze los niet maar wel een verpakking van 4 die leek op die van de Jumbo en toen nam ik die maar mee.
En daar zie ik dan wel weer de goede kanten vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dat met de beatles![]()
![]()
Maar die konden dan ook alleen leuke melodietjes maken
ik doe iig niet mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Ik wilde trouwens ten bate van de slowchatters hier een nieuw concept introduceren, namelijk strippoker-cammen, maar het succes van dit concept hangt of staat mijns inziens bij jouw participatie.![]()
Is het een gat in de FOK!markt, of kan ik het idee beter meteen weer laten varen?
Onze pedofiel weer in actie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Ik wilde trouwens ten bate van de slowchatters hier een nieuw concept introduceren, namelijk strippoker-cammen, maar het succes van dit concept hangt of staat mijns inziens bij jouw participatie.![]()
Is het een gat in de FOK!markt, of kan ik het idee beter meteen weer laten varen?
Je moet deze scene zien. Met Elisha Cuthbert erin ALSOF KEIRA ALLEEN NIET GENOEG ISquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Negeer dit, ik zie dat Keira Knightley erin speelt.
Ik wil hem zien Otis
Laat het varenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Kom jij toevallig uit het Zuiden of hoge Noorden?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je moet deze scene zien. Met Elisha Cuthbert erin ALSOF KEIRA ALLEEN NIET GENOEG IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Maar jij meent het, al denk je zelf dat je het niet meent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kom jij toevallig uit het Zuiden of hoge Noorden?
Want daar hebben ze geen gevoel voor sarcasme, heb ik ervaren.
Ik ben de beste pokeraar van Nederland, onerkend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat het varenik ben bijzonder goed in poker
En ik weet dat je dat denkt naar aanleiding van een gisteren bedacht grappig slotparagraafje in mijn FoBo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Maar jij meent het, al denk je zelf dat je het niet meent.
Wat heeft een edit voor zin als we het toch al gelezen hebben?quote:
Deze edit was een grapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft een edit voor zin als we het toch al gelezen hebben?
En wat is daar mis mee? Lijkt me een goede insteek.
Nou, je bent een genie. Je theorie heeft slechts één heet hangijzer, ik heb je FoBo niet gelezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik weet dat je dat denkt naar aanleiding van een gisteren bedacht grappig slotparagraafje in mijn FoBo.
Sociologie FTW!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze edit was een grapje
Vond het wat te serieus voor nu
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
Daarnaast gaat sociologie meer over massa's mensen. Je bedoelt psychologie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb het idee dat Lamon zichzelf erg intelligent vindt. Maar ik heb ook het idee dat dan in de werkelijkheid vies tegenvalt.
Wel bekeken, naar aanleiding van die opmerking, en sociologie gaat idd over groepen mensen, maar groepsgedrag moet je ook per persoon bekijken op het moment dat je die groep onder 1 noemer schaart. Anders bestaat sociologie niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou, je bent een genie. Je theorie heeft slechts één heet hangijzer, ik heb je FoBo niet gelezen
Jouw onzin over wat er al dan niet in Siniti's gedachten rondspookte naar aanleiding van een stukje in jouw fotoboek heeft echter weinig met sociologie te maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel bekeken, naar aanleiding van die opmerking, en sociologie gaat idd over groepen mensen, maar groepsgedrag moet je ook per persoon bekijken op het moment dat je die groep onder 1 noemer schaart. Anders bestaat sociologie niet.
Kittenquote:
Klopt. En? Dan is alle psychologie ook ineens sociologie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel bekeken, naar aanleiding van die opmerking, en sociologie gaat idd over groepen mensen, maar groepsgedrag moet je ook per persoon bekijken op het moment dat je die groep onder 1 noemer schaart. Anders bestaat sociologie niet.
Ik naar een blikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik luister momenteel naar Bon Jovi
Bij mij sinds 6 minuten weer, daarvoor was er een kort onderhoud, de rest van de dag heb ik niet meegekregen.quote:
Who says you cant go home.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik luister momenteel naar Bon Jovi
Je PI!!quote:
Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef Siniti het volgende:
kudt lix.in is naar benedenMijn links wat doe je
Ik moet eerlijke toegeven dat ik de akoestische versie van It's My Life van Bon Jovi best mooi vindGelukkig vind ik de rest wel kut
Nee, sorry. Dat heb ik niet gedaan. Maar goede poging.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen bekeek je mijn FoBo nog een keer om de laatste paragraaf echt te lezen.
Waarom heb je hem dan een tweede keer bekeken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat heb ik niet gedaan. Maar goede poging.
Dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan een tweede keer beken?
Really?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is het tegenovergestelde van Further.
DANNY!!1!!!1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond de Shining dus echt geen zak aan he.Helemaal niet eng ofzo.
De film is goed, maar als je het boek gelezen hebt, mis je er zoveel in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Siniti het volgende:
Ik heb gisteren The Shining eindelijk gezien. Toch tamelijk briljant
Vond hem ook niet eng, maar wel goede filmquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Mijne ongeveer een maand geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
mijn eerste post was gewoon op zaterdag 19 augustus 2006
Hoeft toch ook niet? De spanning die overal met de muziek werd opgebouwd was gewoon briljant. En Jack Nicholson is zo mogelijk nog beter dan hij was in One Flew Over Cuckoo's Nest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, die van JB is ook later geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijne ongeveer een maand geleden.
Ik vond et meer een psychologische film.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Nou voor een horror/thriller vind ik het eigenlijk wel een vereiste dat ik hem eng vind. Op z'n minst een béétje.
Hated and loved, dus ik doe iets goed, want gerommel in de marge is saai, ook op internet.quote:
Grootheidswaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
een zelfde manier van confronterend posten
DAT heeft bijna iedereen die op internet post, ze zien het allemaal enkel vanuit enkel hun eigen perspectief, met name mannen.quote:
JE post niet confronterend of lomp, je post betweterig en irritant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hated and loved, dus ik doe iets goed, want gerommel in de marge is saai, ook op internet.
In Klaagbaak meer gehaat trouwens.
Terwijl ik allang niet echt vervelend meer ben.
Wat veel gekker is, het komt volledig natuurlijk, en er wordt extreem op gereageerd.
Ik ben overigens niet de enige user die dergelijk gedrag veroorzaakt.
Schenkstroop, BaajGuardian en Martin (Kastanova) hebben/hadden een zelfde manier van confronterend posten en nog een aantal anderen die ik misschien gemist heb.
Drag me to Hell, dus kom je JB'tje?quote:
Jij bent helemaal niet beter dan mij!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook beter dan de rest, maar ik vind niet bij elke post dat ik dat even duidelijk moet maken, dat merken die mensen zelf wel.
Ja liefquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Drag me to Hell, dus kom je JB'tje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Sssssst, dta was een grapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet beter dan mij!
Maar jij kunt niet zien dat ik me niet druk maak, terwijl ik, wanneer ik gewoon aan het werk ben tig malen genoemd wordt in verschillende topics.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JE post niet confronterend of lomp, je post betweterig en irritant.
DAT is wat de weerzin opwekt. Je toon waarin je alles beter denkt te weten en je verheven voelt boven de rest.
Ik ben ook beter dan de rest, maar ik vind niet bij elke post dat ik dat even duidelijk moet maken, dat merken die mensen zelf wel.
Jij aan de andere kant, post hier nu weer een heel uitgebreid verhaal waarin je stelt dat je verheven bent boven de massa doordat men zich aan je stoort.
Wat Otis zei was:
Wat jij zei was:
Ik moet wel geweldig zijn, want mensen reageren heel fel op me.
En dat terwijl jij in dit geval degene bent die fel reageert.
Ja, ik doe het nu ook, omdat ze gelijk hebben en jij dat niet ziet
'Ik heb van Danny een search gekregen' ja die thuisserver zekerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar jij kunt niet zien dat ik me niet druk maak, terwijl ik, wanneer ik gewoon aan het werk ben tig malen genoemd wordt in verschillende topics.
Ik heb van Danny een search gekregen, die heel goed is, en ik schrok van wat ik zag.
Ik vond het heel tegenstrijdig, aan de ene kant de bewering dat het maar internet is, aan de andere kant zo ontzettend bezig zijn met een persoon die je niet eens kent.
En ja, ik doe aan zelfverheerlijking, maar iedereen doet dat het liefst, maar hier en op zoveel andere plekken durven mensen het niet toe te geven...
Waarom geven ex-ministers nog steeds een mening over hoe het land loopt? Zelfverheerlijking!
Waarom laat iedereen zijn nieuwe auto/telefoon of wat dan ook overdreven aanwezig zien, met name als hij duur is/was? Zelfverheerlijking.
Waarom bedenken pubers hosselverhaaltjes in Klaagbaak, waar ze zelf altijd als stoer uit komen? Zelfverheerlijking.
Ik ben net als alle anderen, alleen ik geef het tenminste toe.
En de reden waarom iedereen zichzelf wil verheerlijken? Omdat niemand zijn of haar leven perfect is, en we allemaal proberen te compenseren voor wat we missen.
Maar die conclusie zal je wel arrogant en veroordelend vinden over anderen, omdat ik met zo'n opmerking weer "wijs" probeer te zijn, en denk dat ik weet hoe anderen in elkaar steken, en dus mezelf verheerlijk.
Een vicieuze cirkel, if I ever saw one.
Mijn leven is wel echt perfect. En dat meen ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar jij kunt niet zien dat ik me niet druk maak, terwijl ik, wanneer ik gewoon aan het werk ben tig malen genoemd wordt in verschillende topics.
Ik heb van Danny een search gekregen, die heel goed is, en ik schrok van wat ik zag.
Ik vond het heel tegenstrijdig, aan de ene kant de bewering dat het maar internet is, aan de andere kant zo ontzettend bezig zijn met een persoon die je niet eens kent.
En ja, ik doe aan zelfverheerlijking, maar iedereen doet dat het liefst, maar hier en op zoveel andere plekken durven mensen het niet toe te geven...
Waarom geven ex-ministers nog steeds een mening over hoe het land loopt? Zelfverheerlijking!
Waarom laat iedereen zijn nieuwe auto/telefoon of wat dan ook overdreven aanwezig zien, met name als hij duur is/was? Zelfverheerlijking.
Waarom bedenken pubers hosselverhaaltjes in Klaagbaak, waar ze zelf altijd als stoer uit komen? Zelfverheerlijking.
Ik ben net als alle anderen, alleen ik geef het tenminste toe.
En de reden waarom iedereen zichzelf wil verheerlijken? Omdat niemand zijn of haar leven perfect is, en we allemaal proberen te compenseren voor wat we missen.
Maar die conclusie zal je wel arrogant en veroordelend vinden over anderen, omdat ik met zo'n opmerking weer "wijs" probeer te zijn, en denk dat ik weet hoe anderen in elkaar steken, en dus mezelf verheerlijk.
Een vicieuze cirkel, if I ever saw one.
Mmm, doorgaans wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is jouw leven ook zo perfect Luud?
Niet waar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn leven is wel echt perfect. En dat meen ik.
Omdat we niets te compenseren hebben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wij scheppen er niet eens over op.
Ik ben omgeven door mensen die weten wat ik waard ben, daar heb ik geen vriend voor nodig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet waar.
Jij wil eigenlijk het liefst een vriend waar je op kunt bouwen, en die ziet wat je waard bent, maar omdat je je niet durft te binden op dit moment, blijf je heel laconiek over al je opties.
En terwijl dat echt zo is, ga je dat nu ontkennen.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat we niets te compenseren hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |