Really?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is het tegenovergestelde van Further.
DANNY!!1!!!1quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond de Shining dus echt geen zak aan he.Helemaal niet eng ofzo.
De film is goed, maar als je het boek gelezen hebt, mis je er zoveel in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Siniti het volgende:
Ik heb gisteren The Shining eindelijk gezien. Toch tamelijk briljant
Vond hem ook niet eng, maar wel goede filmquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Mijne ongeveer een maand geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
mijn eerste post was gewoon op zaterdag 19 augustus 2006
Hoeft toch ook niet? De spanning die overal met de muziek werd opgebouwd was gewoon briljant. En Jack Nicholson is zo mogelijk nog beter dan hij was in One Flew Over Cuckoo's Nest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, die van JB is ook later geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijne ongeveer een maand geleden.
Ik vond et meer een psychologische film.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Nou voor een horror/thriller vind ik het eigenlijk wel een vereiste dat ik hem eng vind. Op z'n minst een béétje.
Hated and loved, dus ik doe iets goed, want gerommel in de marge is saai, ook op internet.quote:
Grootheidswaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
een zelfde manier van confronterend posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |