quote:Counting all music charts, George Strait has amassed a total of 57 number one hits overall, breaking a record previously set by Conway Twitty.
Muzieksmaak kan objectief slecht of goed zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind zoveel muziek leuk
Vind het altijd wat onzinnig om mensen aan te vallen op hun muzieksmaak
Ach, als je ziet hoe hoog de Backstreet Boys, Celine Dion en Shania Twain staan moet je je afvragen of je dat wel wil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:38 schreef Siniti het volgende:
Garth Brooks staat hier geeneens tussenhttp://en.wikipedia.org/w(...)ing_albums_worldwide
Eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Muzieksmaak kan objectief slecht of goed zijn.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kom op man, dit is goed!
http://www.zkouknito.cz/video_49041_hole-rock-star
Want je moet een record van handtekeningen uitdelen wel uiterst serieus nemen en zeer zwaar meetellen in jouw uiteindelijke conclusiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, als je ziet hoe hoog de Backstreet Boys, Celine Dion en Shania Twain staan moet je je afvragen of je dat wel wil.
Absoluut.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Want je moet een record van handtekeningen uitdelen wel uiterst serieus nemen en zeer zwaar meetellen in jouw uiteindelijke conclusie
Heiligschennis. Ketter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg alleen te horen dat ik heiligschennis pleeg als ik niet van Pink Floyd houd.
Ben best bereid om toe te geven dat de muziek goed is, maar ik vind het echt kut gewoon.
Ik kocht ze telkens bij de Jumbo maar daar waren ze 1 euro per kiwiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn er niet in deze tijd van het jaar toch?.
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heiligschennis. Ketter.
Je houdt zeker wel van Brokencyde en Tokio HotelGa jezelf snijden ofzo emo!
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Mensen die claimen dit slecht te vinden zijn gewoonweg de weg kwijt.
Maar Pink Floyd heeft toch wel meer gemaakt dan alleen Comfortably Numb, of alleen Wish You Were Here, Dark Side Of The Moon en The Wall. Zie deze post:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik heb het gewoon te vaak gehoord
My hands felt just like two balloons..
Echt, dat is best een keer leuk om te horen, maar niet wekenlang elke dag minimaal 4 keer
En nee, ik kan er niet mee omgaan
Mooiste muziekcompositie ooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Beach Boys ken ik niet goed, maar wat ik ken vind ik tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.
Ik zei overigens niet dat het slechte muziek is, ik zei dat ik het gewoon kut v indquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |