Ik doel ook op al die meisjes/jongetjes die een akoestische gitaar pakken er 3 akkoorden op spelen en het een liedje noemen. Daar zijn er nog meer van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen Nirvana en Blur konden dat goed, de rest is kut, ja.
Je hebt jezelf opgelicht WAAAquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben opgelichtik dacht dat ik Gold kiwi's had gekocht, waren het biologische groene kiwi's en die zijn VIES
!
Gold kiwi's zijn er niet in deze tijd van het jaar toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben opgelichtik dacht dat ik Gold kiwi's had gekocht, waren het biologische groene kiwi's en die zijn VIES
!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die artiesten die jullie posten leggen het af tegen Garth Brooks, Merle Haggard en George Strait.
Dit luister ik regelmatigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die artiesten die jullie posten leggen het af tegen Garth Brooks, Merle Haggard en George Strait.
De coupletten gaan nog wel, maar het refrein is zwaar KUT! Dat mag je vriendin tegen haar zeggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Sita is het buurmeisje van mijn vriendin.
quote:
Daar leggen ze het toch echt tegen afquote:Brooks has enjoyed one of the most successful careers in popular music history, breaking records for both sales and concert attendance throughout the 1990s. The RIAA has certified his recordings at a combined (128× platinum), denoting roughly 113 million U.S. shipments.[2] Garth Brooks still continues to sell well, from the period of April 5th 2008 - September 26th 2008, he sold 277,000 albums in the U.S. - according to Nielsen Soundscan, which took his album sales up to 68,051,000 - which makes him the best-selling artist in America since 1991, well over 11 million ahead of his nearest rival; The Beatles. [3] In the all-time chart, he is second only to The Beatles in the United States.
On November 5, 2007, Brooks was named the best selling solo artist in US history
Het is ook uiteraard kutmuziek wat ze maakt. Maar ze is wel aardig enzo ik mag haar welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De coupletten gaan nog wel, maar het refrein is zwaar KUT! Dat mag je vriendin tegen haar zeggen.
quote:
quote:Brooks is also notable for a twenty-three hour marathon signing autographs at an unannounced visit to Fan Fair in 1996
De wereld is meer dan alleen de VSquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
74 miljoen in de VSGarth bijna 2x zoveel
.
Hee! Tatu is guilty pleasure, maar Courtney Love is gewoon supertof.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja jij bent meer van de ware artiesten als Courtney Love en Tatu.
Bron: Lamon's fotoboek.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee! Tatu is guilty pleasure, maar Courtner Love is gewoon supertof.![]()
http://www.esnips.com/doc/c0e877d8-f366-45ea-8cb5-828f342c20e1#
Ja, nou.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan ben je pas een baas, als je 23 uur achter elkaar handtekeningen uitdeelt.
quote:Counting all music charts, George Strait has amassed a total of 57 number one hits overall, breaking a record previously set by Conway Twitty.
Muzieksmaak kan objectief slecht of goed zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind zoveel muziek leuk
Vind het altijd wat onzinnig om mensen aan te vallen op hun muzieksmaak
Ach, als je ziet hoe hoog de Backstreet Boys, Celine Dion en Shania Twain staan moet je je afvragen of je dat wel wil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:38 schreef Siniti het volgende:
Garth Brooks staat hier geeneens tussenhttp://en.wikipedia.org/w(...)ing_albums_worldwide
Eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Muzieksmaak kan objectief slecht of goed zijn.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kom op man, dit is goed!
http://www.zkouknito.cz/video_49041_hole-rock-star
Want je moet een record van handtekeningen uitdelen wel uiterst serieus nemen en zeer zwaar meetellen in jouw uiteindelijke conclusiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, als je ziet hoe hoog de Backstreet Boys, Celine Dion en Shania Twain staan moet je je afvragen of je dat wel wil.
Absoluut.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Want je moet een record van handtekeningen uitdelen wel uiterst serieus nemen en zeer zwaar meetellen in jouw uiteindelijke conclusie
Heiligschennis. Ketter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg alleen te horen dat ik heiligschennis pleeg als ik niet van Pink Floyd houd.
Ben best bereid om toe te geven dat de muziek goed is, maar ik vind het echt kut gewoon.
Ik kocht ze telkens bij de Jumbo maar daar waren ze 1 euro per kiwiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn er niet in deze tijd van het jaar toch?.
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heiligschennis. Ketter.
Je houdt zeker wel van Brokencyde en Tokio HotelGa jezelf snijden ofzo emo!
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Mensen die claimen dit slecht te vinden zijn gewoonweg de weg kwijt.
Maar Pink Floyd heeft toch wel meer gemaakt dan alleen Comfortably Numb, of alleen Wish You Were Here, Dark Side Of The Moon en The Wall. Zie deze post:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik heb het gewoon te vaak gehoord
My hands felt just like two balloons..
Echt, dat is best een keer leuk om te horen, maar niet wekenlang elke dag minimaal 4 keer
En nee, ik kan er niet mee omgaan
Mooiste muziekcompositie ooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Beach Boys ken ik niet goed, maar wat ik ken vind ik tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Klopt, zelfde met vrijwel alles van de Beach Boys.
Ik zei overigens niet dat het slechte muziek is, ik zei dat ik het gewoon kut v indquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |