Dat heb ik met Pink Floyd, daarvan ben ik niet zo'n kenner. Eigenlijk als enige echt heel erg grote band... Led Zeppelin, Deep Purple etc. ken ik een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beach Boys ken ik niet goed, maar wat ik ken vind ik tof
Is het een beetje goede filmquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Siniti zullen we een keer samen Love Actually kijken?
Dat weet ik en er zitten ook best wel nummers tussen die ik wel kan kluisteren, alleen de naam Pink Floyd roept gewoon een heleboel negatieve associaties bij me op, wat ook gelijk de reden is dat ik ze geen kans meer geefquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar Pink Floyd heeft toch wel meer gemaakt dan alleen Comfortably Numb, of alleen Wish You Were Here, Dark Side Of The Moon en The Wall. Zie deze post:
[..]
Mooiste muziekcompositie ooit.
Ik vind het echt een film voor jouquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is het een beetje goede filmKlinkt als een romantische komedia
Negeer dit, ik zie dat Keira Knightley erin speelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is het een beetje goede filmKlinkt als een romantische komedia
Ik heb dat met de beatlesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik en er zitten ook best wel nummers tussen die ik wel kan kluisteren, alleen de naam Pink Floyd roept gewoon een heleboel negatieve associaties bij me op, wat ook gelijk de reden is dat ik ze geen kans meer geef
Het zit niet mee soms.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kocht ze telkens bij de Jumbo maar daar waren ze 1 euro per kiwivond ik wel belachelijk veel geld (was dus waarschijnlijk omdat het het seizoen niet is) en toen ging ik naar de AH en daar zag ik ze los niet maar wel een verpakking van 4 die leek op die van de Jumbo en toen nam ik die maar mee.
En daar zie ik dan wel weer de goede kanten vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dat met de beatles![]()
![]()
Maar die konden dan ook alleen leuke melodietjes maken
ik doe iig niet mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Ik wilde trouwens ten bate van de slowchatters hier een nieuw concept introduceren, namelijk strippoker-cammen, maar het succes van dit concept hangt of staat mijns inziens bij jouw participatie.![]()
Is het een gat in de FOK!markt, of kan ik het idee beter meteen weer laten varen?
Onze pedofiel weer in actie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Ik wilde trouwens ten bate van de slowchatters hier een nieuw concept introduceren, namelijk strippoker-cammen, maar het succes van dit concept hangt of staat mijns inziens bij jouw participatie.![]()
Is het een gat in de FOK!markt, of kan ik het idee beter meteen weer laten varen?
Je moet deze scene zien. Met Elisha Cuthbert erin ALSOF KEIRA ALLEEN NIET GENOEG ISquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Negeer dit, ik zie dat Keira Knightley erin speelt.
Ik wil hem zien Otis
Laat het varenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zit niet mee soms.
Kom jij toevallig uit het Zuiden of hoge Noorden?quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je moet deze scene zien. Met Elisha Cuthbert erin ALSOF KEIRA ALLEEN NIET GENOEG IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Maar jij meent het, al denk je zelf dat je het niet meent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kom jij toevallig uit het Zuiden of hoge Noorden?
Want daar hebben ze geen gevoel voor sarcasme, heb ik ervaren.
Ik ben de beste pokeraar van Nederland, onerkend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat het varenik ben bijzonder goed in poker
En ik weet dat je dat denkt naar aanleiding van een gisteren bedacht grappig slotparagraafje in mijn FoBo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee. Maar jij meent het, al denk je zelf dat je het niet meent.
Wat heeft een edit voor zin als we het toch al gelezen hebben?quote:
Deze edit was een grapjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heeft een edit voor zin als we het toch al gelezen hebben?
En wat is daar mis mee? Lijkt me een goede insteek.
Nou, je bent een genie. Je theorie heeft slechts één heet hangijzer, ik heb je FoBo niet gelezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik weet dat je dat denkt naar aanleiding van een gisteren bedacht grappig slotparagraafje in mijn FoBo.
Sociologie FTW!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze edit was een grapje
Vond het wat te serieus voor nu
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Siniti het volgende:
Daarnaast gaat sociologie meer over massa's mensen. Je bedoelt psychologie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb het idee dat Lamon zichzelf erg intelligent vindt. Maar ik heb ook het idee dat dan in de werkelijkheid vies tegenvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |