Owja diequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Bij Take me out laatst ook, "ja, ik ben nog aan het opknappen van een griepje."
Fuck up man, je kan gewoon niet zingen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef Noobletio het volgende:
Sorry dat ik te laat ben, maar ik kan er echt niets aan doen, ik ging op tijd weg en toen vloog er zomaar een kraai bij mn bejaarde buurvrouw naar binnen! Waarna ze me natuurlijk vroeg of ik het beest uit haar huis wilde halen. Werkt altijd
quote:
Heel lekker nummer jaquote:
Overmorgen dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:05 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp voor als het hier boeiend wordt.
Ik pas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef pubmeet het volgende:
Hier wat foto's van de altijd gezellige PUB-meet
-
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef pubmeet het volgende:
..
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef pubmeet het volgende:
Edit: Nee
quote:
Wut?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
He Bt, wanneer zijn de eerste open dagen van de RUG?
Ik wil geen ban, stuk homofiel dat je bent.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil geen ban, stuk homofiel dat je bent.
quote:
Ik werk daar niet ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
He Bt, wanneer zijn de eerste open dagen van de RUG?
Foto 3, rechts beugelbekkiequote:
Ja maar je studeert er welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werk daar niet ofzomaar ik gok rond februari.
Lekkerste Hertog ijsquote:
Je zou commentator moeten worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Foto 3, rechts beugelbekkie
Foto 5, wtf zijn dat voor maskertjes
Foto 6, travo
Foto 7, GIGANTISCH DING met een pinkpop trui aan, een pinkpop en een lowlands bandje om zijn arm en een bril. Dat kan er maar 1 zijn![]()
![]()
Foto 19, 2e van links, man of vrouw?
Foto 25, Juicy kijkt zwoel naar de vent voor hem![]()
![]()
Foto 26, wtf
Foto 27, hamstertje
Foto 28/29/30, blote reet![]()
![]()
Foto 33, zijn dit nou 2 mannen of een vent en een vrouw![]()
Foto 41, wie is dat?
Foto 46, niet te verwoorden
En waarom staat die ene cono (Die van die blote reet, de rechter op foto 1) op meer dan 50% van alle foto's
Zo, dat was mijn commentaar.
Hoi Tijgertjequote:
Ik heb mijn luiheid getrotseerd en ben vervolgens een pagina over voorlichtingsdagen tegengekomen. Echter, ik weet het nog niet geheel zeker (eerst nog wat extra experiment) maar ik heb zo het idee dat deze pagina wat outdated is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar je studeert er wel![]()
Ik kan op die homepage nergens er iets over terugvinden en om nou de zoekfunctie te gaan gebruiken is ook weer zo wat
quote:De Centrale Voorlichtingsdag zal op 2 november 2007 plaatsvinden.
PUB SC'erquote:
Ja. Hoewel ik mezelf met dat kleine klote camera'tje geen fotograaf wil noemen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoi Tijgertje
O wacht, jij was zeker de fotograaf?
Waarom zouden wij geen commentaar mogen geven? Vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, de meet-ers willen graag dat die foto's in besloten kring blijven dus ik ga de linkjes weghalen. Svp ook ophouden met commentaar geven!
Er was niet genoeg licht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, voor die foto's is vast ook een slecht excuus
Heb jij dan de verklaring waarom die ene vent op bijna iedere foto staat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik mezelf met dat kleine klote camera'tje geen fotograaf wil noemen.Maargoed.
Roer*quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden wij geen commentaar mogen geven? Vrijheid van meningsuiting.
En je zal het roerend met mij eens zijn als je mijn commentaar naast de foto's legt
Misschien moeten ze zoiets ook bedenken VOORDAT ze een link in een SC topic gooienquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, de meet-ers willen graag dat die foto's in besloten kring blijven dus ik ga de linkjes weghalen. Svp ook ophouden met commentaar geven!
Vrijheid van meningsuiting is een leuke term om mee te smijten jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden wij geen commentaar mogen geven? Vrijheid van meningsuiting.
En je zal het roerend met mij eens zijn als je mijn commentaar naast de foto's legt
Welke?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb jij dan de verklaring waarom die ene vent op bijna iedere foto staat?
Misschien hebben wij dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zoiets ook bedenken VOORDAT ze een link in een SC topic gooien
Wie was PUBMEET dan? Niet iemand van "jullie" ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Misschien hebben wij dat niet gedaan.
Jawel. Maar we weten dus niet welke kankermongool dat is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie was PUBMEET dan? Niet iemand van "jullie" ?
Hypothesequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb mijn luiheid getrotseerd en ben vervolgens een pagina over voorlichtingsdagen tegengekomen. Echter, ik weet het nog niet geheel zeker (eerst nog wat extra experiment) maar ik heb zo het idee dat deze pagina wat outdated is.
"De Centrale Voorlichtingsdag zal op 2 november 2007 plaatsvinden."
De tijd wordt gemeten in oplopende volgordequote:Tijd kan na hoogte, breedte en lengte gezien worden als de vierde dimensie. Van een gebeurtenis kan gezegd worden dat deze na een andere gebeurtenis plaatsvindt.
De definitie van verouderdquote:niet meer bruikbaar
vb:dit verouderde apparaat kun je beter weggooien
wat niet meer gebruikelijk of in de mode is
vb:haar kapsel is erg verouderd
tegenstelling: modern
Ik wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
mag je wel kankermongool zeggen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel. Maar we weten dus niet welke kankermongool dat is.
Quequote:
Die van die blote reetquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jawel. Maar we weten dus niet welke kankermongool dat is.
Zeg ik ergens dat ze lelijk zijn? Dat ze josti's zijn? Etc? Neuhquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een leuke term om mee te smijten jahet bashen van andere users staan we hier nog altijd niet toe.
liegert andere hadden zequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh. Waarschijnlijk omdat hij mn camera vaak had ofzo? Weet ik veel.
Ja dat snap ik, is ook kut.. Wel vreemd, aangezien ik die foto's niet eens mocht zullen jullie wel aardig selectief zijn geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar het is gewoon kut dat dit elke keer gebeurd.
gihhi je zei kutquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Grappig hé.quote:
Tsja. Gewoon een beetje sneu. Ik zou erg graag willen weten wie het is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, is ook kut.. Wel vreemd, aangezien ik die foto's niet eens mocht zullen jullie wel aardig selectief zijn geweestlijkt me niet dat een meet-bezoeker zo'n account maakt om die foto's te verspreiden.
Ik heb het over de hier aanwezige manquote:
Sorry hoor, maar ik heb het PUB SC topic even teruggelezen en jullie vroegen er gewoon om dat ze in KLB gepost moesten worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb het PUB SC topic even teruggelezen en jullie vroegen er gewoon om dat ze in KLB gepost moesten worden.
Je zij constant dat niemand de foto's mocht hebben want anders postte iemand ze straks nog in KLB. En nog meer van dat soort dingen. Logisch dat iemand ze dan uiteindelijk gewoon hier post
Ik zeg altijd zij IPV zei, ik ben domquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
BT, dit is het territorium van Adelante, swarmahoer en Biogarde.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
modjes kunnen overal modereren. dat ze het kunnen betekent expliciet dat het ook mag. dat het meestal niet gedaan wordt is een ander verhaal.
Geweldig.quote:
Dat is niet waar. Ik heb aangegeven dat ik niet wilde dat ze verspreid werden omdat ze dan vaak op verkeerde plekken terecht komen. Daarom heb ik ze alleen via PM naar de aanwezigen gestuurd om te voorkomen dat jullie weer konden kutten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb het PUB SC topic even teruggelezen en jullie vroegen er gewoon om dat ze in KLB gepost moesten worden.
Je zij constant dat niemand de foto's mocht hebben want anders postte iemand ze straks nog in KLB. En nog meer van dat soort dingen. Logisch dat iemand ze dan uiteindelijk gewoon hier post
Zo maak je het veel leuker dan als je het gewoon in een topic zou zetten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb aangegeven dat ik niet wilde dat ze verspreid werden omdat ze dan vaak op verkeerde plekken terecht komen. Daarom heb ik ze alleen via PM naar de aanwezigen gestuurd om te voorkomen dat jullie weer konden kutten.
Dus?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo maak je het veel leuker dan als je het gewoon in een topic zou zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |