Ook niet als je hem doorknipt, eentje achterin en eentje voorin?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar dit is dus zo'n kartonnen geval. Dat past niet.
Cewl.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je hebt me aangestoken met je koorts.
Ah, dan is het maar een kippengriepje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cewl.Ik ben er bijna overheen. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Otis, ik vind jou cool, je muis ook
Nee, hij heeft het formaat van een gewone cd, dan zou ik hem helemaal uit elkaar moeten snijden, dat is teveel werk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook niet als je hem doorknipt, eentje achterin en eentje voorin?
Das niet handig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het formaat van een gewone cd, dan zou ik hem helemaal uit elkaar moeten snijden, dat is teveel werk.
Het is zo'n kreng, waar de cd en het boekje vastgepropt zitten in 1 gleuf, zodat ze er allebei bijna niet uit te krijgen zijn.
Geregeld!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet handig.
Ik ga nu hier muziek opzetten.
Als ik tenminste de rechten krijg
Ik heb al een tijdje In this light and on this evening aanstaan van The Editors, niet het album, maar het nummer. Ik vind het een weird experimenteel nummer van ze, die me op de 1 of andere manier blijft boeien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet handig.
Ik ga nu hier muziek opzetten.
Als ik tenminste de rechten krijg
Zal dadelijk eens kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje In this light and on this evening aanstaan van The Editors, niet het album, maar het nummer. Ik vind het een weird experimenteel nummer van ze, die me op de 1 of andere manier blijft boeien.
Ik wil de tekst ook begrijpen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. God, London, the earth, ik kan het wel weer gaan googlen, maar ik wil het zelf kunnen snappen.
Breathe me van Sia is mooooooi!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal dadelijk eens kijken
Ik heb Sia opstaan
I've been running all my life
I ran away from good
You're not a day too soon
Klopt, maar sommige andere nummers zijn gewoon beter...quote:
Sita!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:17 schreef Siniti het volgende:
oh wacht ik verwarde het met sita, ik heb geen mening over sia.
leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Sita is het buurmeisje van mijn vriendin.
Alleen Nirvana en Blur konden dat goed, de rest is kut, ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Siniti het volgende:
Trouwens, worden jullie niet gek van dat hele leger aan singer/songwriters die allemaal liedjes schrijven met 3 dezelfde akkoorden?
Ja jij bent meer van de ware artiesten als Courtney Love en Tatuquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sita!!!
Dat is een produkt, geen muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |