Nee, die zegt 'patat'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vergeet BigKahuna. Wat was dat een genie altijd zeg.
Leugens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Janesbrownie jij woont in eindhoven ?
HAAA, ik ook
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze bewonder ofzo, hé. Ik erken alleen dat die personen qua intellect boven mij uitstijgen, of in ieder geval goed zijn in zichzelf als intellectueel profileren.
Slechte herinneringen zei ik al.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam niet meer in Eindhovenwonen? Ik was er gisteren op stap, wat is het daar toch fantastisch
.
Ik volg hem niet zo goed op fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel gay als je dat ziet in dat ene topic.
Batsen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Janiesbrownie jij woont in eindhoven ?
HAAA, ik ook
Ik ook. Of 117. Heel laag iig.quote:
Ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knaphied, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik roep al jaren dat EQ veel belangrijker is dan IQ, het is niet wat je hebt, het is hoe je anderen behandelt wat je karakter tekent.
Dat is niet laag toch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook. Of 117. Heel laag iig.Maar ik scoor altijd laag met IQ-testen. Op tv dan.
IK BEN GEWOON EEN DOM MEISJE!!1
Vlakbij iigquote:
Dus jij voelt je goed omdat je EQ hoog is, terwijl je net nog zegt dat je nooit lang een vriendinnetje hebt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik roep al jaren dat EQ veel belangrijker is dan IQ, het is niet wat je hebt, het is hoe je anderen behandelt wat je karakter tekent.
Kijk maar in dat LIF-topic; "Wat draag je vandaag?"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik volg hem niet zo goed op fok.Spreek 'm regelmatig op msn enzo.
BNN-testen.quote:
Ik zou een moord doen voor een economische universiteit in Eindhoven zodat ik daar kan gaan wonen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slechte herinneringen zei ik al.
Beetje fysieke afstand kan geen kwaad.
Maar zei al, we zien wel hoe het loopt.
Nou het is niet te hopen dat mijn IQ lager is dan die 107.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
BNN-testen.Ik kreeg het ooit voor elkaar om 135 te scoren. Nou, dan weet je wel dat zo'n test dikke onzin is.
Zou ik ook niet zijn als ik een 30-jarige lelijke videotheekboy was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik vind 117 vrij laag. Voor mij dan, ik had gedacht dat ik hoger zou moeten scoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je na je studie verhuizenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor een economische universiteit in Eindhoven zodat ik daar kan gaan wonen.
Ligt waar ik een baan vind, maar m'n voorkeur ligt bij Eindhoven of Amsterdam.quote:
Waarom zou je daarvan balen? Sowieso zijn de tests van BNN niet serieus te nemen en los daarvan zijn iq-tests momentopnames. Zo lang je zelf maar weet wat je aan jezelf hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou het is niet te hopen dat mijn IQ lager is dan die 107.
Ik ben geen kloon. Ik ben gewoon een newbquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
Van wie ben jij ook alweer een kloon? Ik raak het even helemaal kwijt met al die klonen hier[/spoiler]
Nog erger.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben gewoon een newb
Boven het gemiddelde van Nederland liggen vind ik wel leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvan balen? Sowieso zijn de tests van BNN niet serieus te nemen en los daarvan zijn iq-tests momentopnames. Zo lang je zelf maar weet wat je aan jezelf hebt.
Jij liever dan ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt waar ik een baan vind, maar m'n voorkeur ligt bij Eindhoven of Amsterdam.
Nou het gemiddelde van Nederland is 100 ofzo. Met gezond verstand zit je daar al snel boven volgens mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Boven het gemiddelde van Nederland liggen vind ik wel leuk
Nee, ik probeer me goed te voelen ondanks veel tegenslagen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vlakbij iig
[..]
Dus jij voelt je goed omdat je EQ hoog is, terwijl je net nog zegt dat je nooit lang een vriendinnetje hebt?
Je had geen antwoord gegeven trouwens, ligt dat aan jou of aan de dames?
Ik weet niet wat Ado daarvan vindt hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
Dus Crack_, JB en ik gaan batsen.
Puik idee. Ik heb genoeg pik voor 2.
Zo'n vuige hooiwagen die een langpootmug oppeuzeltquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
Het spinnetje in m'n kamer heeft zo'n vliegje helemaal een warm bedje gegeven.
En?quote:
Denk je dat je met deze eigenschappen speciaal bent?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
Als ik mezelf wil respecteren is dat niet om wat ik op FOK! schrijf, maar om simpele dingen dat ik niet steel, mezelf niet verrijk over ruggen van anderen, werk voor mijn geld, nog nooit iemand geslagen heb en mijn best doe om vrolijk te zijn tegenover anderen en veel geld uitgeef aan goede doelen als ik zeker weet dat het goed terecht komt. Meer kun je toch ook niet doen?
Ja, maar jij...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik 98 volgens BNNHet WO stelt niets meer voor tegenwoordig.
Neenee, geen hooiwagen. Een echt kruisspin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n vuige hooiwagen die een langpootmug oppeuzelt
Ik had in eerste instantie 137 maar de normering volgens teletekst klopte niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik 98 volgens BNNHet WO stelt niets meer voor tegenwoordig.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer me goed te voelen ondanks veel tegenslagen.
En mijn arrogantie op FOK! is rijkelijk overdreven, omdat het in schrijftaal makkelijk is om soms lekker tegendraads te zijn.
Als ik mezelf wil respecteren is dat niet om wat ik op FOK! schrijf, maar om simpele dingen dat ik niet steel, mezelf niet verrijk over ruggen van anderen, werk voor mijn geld, nog nooit iemand geslagen heb en mijn best doe om vrolijk te zijn tegenover anderen en veel geld uitgeef aan goede doelen als ik zeker weet dat het goed terecht komt. Meer kun je toch ook niet doen?
Als dat zelfverheerlijking is, best, maar ik kan mijn karakter niet veranderen.
En het ligt aan mij, ik heb bindingsangst, zo noemen ze het geloof ik.
Nah het is gewoon een weg vlakbij je dorpje, waar een of andere mafkees met 140 reedquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En?
Het lijkt op een suburb uit de VS hé.
Toen ik 'm 4 keer had gedaan had ik ook 135.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie 137 maar de normering volgens teletekst klopte niet.
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn als ik een 30-jarige lelijke videotheekboy was.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik 'm 4 keer had gedaan had ik ook 135.
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah het is gewoon een weg vlakbij je dorpje, waar een of andere mafkees met 140 reed.
Ja, hij wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.
Ben je zoveel knapper en succesvoller dan ik ben ja?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat de meisjes waar jij op valt nog een beetje in de ontdekkende fase zitten, zo aan het begin van de middelbare school.
Mensen die nu nog zo'n bandje dragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Mensen die vertellen dat ze aan goede doelen geven.Sterf af.
Ga patsen met je Livestrong-bandje of zo.
Ik ben geen 30. Tegen de tijd dat ik 30 ben hoop ik niet in de videotheek te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.
Ben je zoveel knapper en succesvoller dan ik ben ja?
Ieuwww, jij hebt spinnen in huis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neenee, geen hooiwagen. Een echt kruisspin.
Ik vind mezelf een goed doelquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Idyllisch nog wel. Zozo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.
Goede doelenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Nee, meestal doen ze geen profiel van stadjes in Wegmisbruikers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.
IK GEEF AAN KWF EN STOPAIDSNOW.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Sowieso, mensen die zo'n bandje droegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die nu nog zo'n bandje dragen!
Nog nooit aan je gemerkt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Wat belangrijker is, ik had voor de CITO-toets én de Entreetoets 550.![]()
![]()
Entreetoets 12 fouten, CITO-toets een luttele 7 fouten. Ik heb nog steeds het record van mijn school.
Ik ook, entreetoets weet ik niet maar ik had voor de CITO ook 7 foutquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Entreetoets 12 fouten, CITO-toets een luttele 7 fouten. Ik heb nog steeds het record van mijn school.
EN je bent heteroseksueel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Ze hadden mij op 538 geschat. Ik haalde 544.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Ik pas me aan aan het niveau van de gesprekspartner.quote:
Die bandjes waren gewoon een rage. De helft wist niet eens waar het voor stond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zo'n bandje droegen.Normaal geven ze geen zak om dat soort doelen, maar als je ermee kan patsen, nee dan is het zo gekocht.
Waarom?quote:
Dit refereert naar een opmerking van je in een ander topic.quote:
Ik heb ook het record van mijn school, nog steeds. Bij de CITO dus..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
1-0.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het niveau van de gesprekspartner.
ik 549.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Geaardheid is helemaal niet belangrijk.quote:
Hij is lief ja. Een vriend heeft doornstaartagamen thuis. Zulks een gaafheid!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieuwww, jij hebt spinnen in huis.![]()
Rages.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die bandjes waren gewoon een rage. De helft wist niet eens waar het voor stond.
Waarschijnlijk krijg ik dat de volgende periode.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Siniti het volgende:
Diegene die statistiek heeft verzonnen moet een langzame pijnlijke dood sterven.
En jij beschuldigde Lamon ervan arrogant en uit de hoogte te doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook het record van mijn school, nog steeds.
1 fout
Beste 2% van Nl.
En mn IQ is ook veel te hoog om er niks mee te doen eigenlijk
En toch doe ik dat niet. Ik ben kennelijk toch dommer dan ik dacht
Zo, ik wilde ook even patsen
Zelfs ik wist hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FO REAL?!
Wtf ik zie hier allemaal hele nieuwe dingen ontstaan en gebeuren voor m'n eigen ogen. In 5 minuten verandert JB van een schattige studente naar een 29-jarige moeder en Adolecens van een irritante wijsneus naar haar vriend.
Was een last-minute beslissing. Ben blij, ik was totaal wasted. Hadden radje gedraaid en ik bleef maar sambuca en dropshots winnen. We waren met 4 man, 2 lusten er geen sambuca en de ander was BOB.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1-0.
Waarom zei je niet dat je in Eindju was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |