Nee, die zegt 'patat'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vergeet BigKahuna. Wat was dat een genie altijd zeg.
Leugens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Janesbrownie jij woont in eindhoven ?
HAAA, ik ook
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze bewonder ofzo, hé. Ik erken alleen dat die personen qua intellect boven mij uitstijgen, of in ieder geval goed zijn in zichzelf als intellectueel profileren.
Slechte herinneringen zei ik al.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam niet meer in Eindhovenwonen? Ik was er gisteren op stap, wat is het daar toch fantastisch
.
Ik volg hem niet zo goed op fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel gay als je dat ziet in dat ene topic.
Batsen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Janiesbrownie jij woont in eindhoven ?
HAAA, ik ook
Ik ook. Of 117. Heel laag iig.quote:
Ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knaphied, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik roep al jaren dat EQ veel belangrijker is dan IQ, het is niet wat je hebt, het is hoe je anderen behandelt wat je karakter tekent.
Dat is niet laag toch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook. Of 117. Heel laag iig.Maar ik scoor altijd laag met IQ-testen. Op tv dan.
IK BEN GEWOON EEN DOM MEISJE!!1
Vlakbij iigquote:
Dus jij voelt je goed omdat je EQ hoog is, terwijl je net nog zegt dat je nooit lang een vriendinnetje hebt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik roep al jaren dat EQ veel belangrijker is dan IQ, het is niet wat je hebt, het is hoe je anderen behandelt wat je karakter tekent.
Kijk maar in dat LIF-topic; "Wat draag je vandaag?"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik volg hem niet zo goed op fok.Spreek 'm regelmatig op msn enzo.
BNN-testen.quote:
Ik zou een moord doen voor een economische universiteit in Eindhoven zodat ik daar kan gaan wonen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slechte herinneringen zei ik al.
Beetje fysieke afstand kan geen kwaad.
Maar zei al, we zien wel hoe het loopt.
Nou het is niet te hopen dat mijn IQ lager is dan die 107.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
BNN-testen.Ik kreeg het ooit voor elkaar om 135 te scoren. Nou, dan weet je wel dat zo'n test dikke onzin is.
Zou ik ook niet zijn als ik een 30-jarige lelijke videotheekboy was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En terecht, ik ben ook niet onder de indruk van iemands intelligentie, knapheid, sociale status, of scherpzinnigheid.
Ik vind 117 vrij laag. Voor mij dan, ik had gedacht dat ik hoger zou moeten scoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |