Ik kon het eigenlijk wel waarderen als mensen op zo'n manier beroemd werden / betaald konden doen wat ze leuk vinden (en waar ze goed in zijn).quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moet ze niet, puur en alleen door die Youtube-spam.
Ja precies ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Adolecens ja
Eindhoven Lelystad is best een eindje...
FO REALquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Adolecens ja
Servus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beauregard, Iblis, IQM, servus_universitas. Qua slimzijn, hé.
Dat zei m'n secretaresse, ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nooit op tv gekeken, maar ik dacht dat het 1x per week op donderdag was.
Wil je hem dan eens flink aanpakken, dat hij met die ... en !!!! moet stoppen? 1 leesteken is genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Adolecens ja
Wat heeft dit met mijn opmerking te maken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, prima, wie op FOK! vindt jij wijzer en slimmer dan je jezelf vindt?
Ik wil wel eens weten waar jou bescheidenheid ligt dan.
Gast.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FO REAL?!
Wtf ik zie hier allemaal hele nieuwe dingen ontstaan en gebeuren voor m'n eigen ogen. In 5 minuten verandert JB van een schattige studente naar een 29-jarige moeder en Adolecens van een irritante wijsneus naar haar vriend.
Grappig dat je servus_universitas noemt, omdat dat een user is waar ik het erg goed mee kan vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet eens voor terug te lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast.Misschien moet je 's beginnen met teruglezen, dan had je het al lang geweten.
IQM leest SC's terugquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast.Misschien moet je 's beginnen met teruglezen, dan had je het al lang geweten.
Much obliged.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze bewonder ofzo, hé. Ik erken alleen dat die personen qua intellect boven mij uitstijgen, of in ieder geval goed zijn in zichzelf als intellectueel profileren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Grappig dat je servus_universitas noemt, omdat dat een user is waar ik het erg goed mee kan vinden.
Nee. Maar het was dan ook een inside-gebbetje richting Otis. Hij weet zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou daar hoef je niet eens voor terug te lezen.
Je vergeet BigKahuna. Wat was dat een genie altijd zegquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, maar ik wil hier al langer weg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies ja.
Flevopolder.Eindhoven.
Ik zou in Eindhoven gaan wonen als ik jou was. Ik weet trouwens niet wie waar woont, maargoed.
die laatste twee dingen staan elkaar natuurlijk niet in de wegquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FO REAL?!
Wtf ik zie hier allemaal hele nieuwe dingen ontstaan en gebeuren voor m'n eigen ogen. In 5 minuten verandert JB van een schattige studente naar een 29-jarige moeder en Adolecens van een irritante wijsneus naar haar vriend.
Servus is een leuke gast.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze bewonder ofzo, hé. Ik erken alleen dat die personen qua intellect boven mij uitstijgen, of in ieder geval goed zijn in zichzelf als intellectueel profileren.
Waarom wil je in godsnaam niet meer in Eindhovenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, maar ik wil hier al langer weg.
Veel te veel slechte herinneringen hier
We zien wel hoe het loopt
[..]
die laatste twee dingen staan elkaar natuurlijk niet in de weg
En ik ben wel gewoon schattig ook hoor
Hmm oke. Maar de Flevopolder, please. Wat een uitschot woont daar, vooral in Almere en Lelystad. En er staat constant een kutwind.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, maar ik wil hier al langer weg.
Veel te veel slechte herinneringen hier
We zien wel hoe het loopt
[..]
die laatste twee dingen staan elkaar natuurlijk niet in de weg
En ik ben wel gewoon schattig ook hoor
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je hem dan eens flink aanpakken, dat hij met die ... en !!!! moet stoppen? 1 leesteken is genoeg.
Wel gay als je dat ziet in dat ene topic.quote:
Zelfs wanneer hij op een zee-egel trapte.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vergeet BigKahuna. Wat was dat een genie altijd zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |