IK GEEF AAN KWF EN STOPAIDSNOW.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Mensen die vertellen dat ze aan goede doelen geven.Sterf af.
Ga patsen met je Livestrong-bandje of zo.
Sowieso, mensen die zo'n bandje droegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die nu nog zo'n bandje dragen!
Nog nooit aan je gemerkt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Wat belangrijker is, ik had voor de CITO-toets én de Entreetoets 550.![]()
![]()
Entreetoets 12 fouten, CITO-toets een luttele 7 fouten. Ik heb nog steeds het record van mijn school.
Ik ook, entreetoets weet ik niet maar ik had voor de CITO ook 7 foutquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Entreetoets 12 fouten, CITO-toets een luttele 7 fouten. Ik heb nog steeds het record van mijn school.
EN je bent heteroseksueel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Ze hadden mij op 538 geschat. Ik haalde 544.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Ik pas me aan aan het niveau van de gesprekspartner.quote:
Die bandjes waren gewoon een rage. De helft wist niet eens waar het voor stond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zo'n bandje droegen.Normaal geven ze geen zak om dat soort doelen, maar als je ermee kan patsen, nee dan is het zo gekocht.
Waarom?quote:
Dit refereert naar een opmerking van je in een ander topic.quote:
Ik heb ook het record van mijn school, nog steeds. Bij de CITO dus..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
1-0.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan het niveau van de gesprekspartner.
ik 549.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Geaardheid is helemaal niet belangrijk.quote:
Hij is lief ja. Een vriend heeft doornstaartagamen thuis. Zulks een gaafheid!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieuwww, jij hebt spinnen in huis.![]()
Rages.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die bandjes waren gewoon een rage. De helft wist niet eens waar het voor stond.
Waarschijnlijk krijg ik dat de volgende periode.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Siniti het volgende:
Diegene die statistiek heeft verzonnen moet een langzame pijnlijke dood sterven.
En jij beschuldigde Lamon ervan arrogant en uit de hoogte te doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook het record van mijn school, nog steeds.
1 fout
Beste 2% van Nl.
En mn IQ is ook veel te hoog om er niks mee te doen eigenlijk
En toch doe ik dat niet. Ik ben kennelijk toch dommer dan ik dacht
Zo, ik wilde ook even patsen
Zelfs ik wist hetquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FO REAL?!
Wtf ik zie hier allemaal hele nieuwe dingen ontstaan en gebeuren voor m'n eigen ogen. In 5 minuten verandert JB van een schattige studente naar een 29-jarige moeder en Adolecens van een irritante wijsneus naar haar vriend.
Was een last-minute beslissing. Ben blij, ik was totaal wasted. Hadden radje gedraaid en ik bleef maar sambuca en dropshots winnen. We waren met 4 man, 2 lusten er geen sambuca en de ander was BOB.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1-0.
Waarom zei je niet dat je in Eindju was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |