En?quote:
Denk je dat je met deze eigenschappen speciaal bent?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
Als ik mezelf wil respecteren is dat niet om wat ik op FOK! schrijf, maar om simpele dingen dat ik niet steel, mezelf niet verrijk over ruggen van anderen, werk voor mijn geld, nog nooit iemand geslagen heb en mijn best doe om vrolijk te zijn tegenover anderen en veel geld uitgeef aan goede doelen als ik zeker weet dat het goed terecht komt. Meer kun je toch ook niet doen?
Ja, maar jij...quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik 98 volgens BNNHet WO stelt niets meer voor tegenwoordig.
Neenee, geen hooiwagen. Een echt kruisspin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n vuige hooiwagen die een langpootmug oppeuzelt
Ik had in eerste instantie 137 maar de normering volgens teletekst klopte niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik 98 volgens BNNHet WO stelt niets meer voor tegenwoordig.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer me goed te voelen ondanks veel tegenslagen.
En mijn arrogantie op FOK! is rijkelijk overdreven, omdat het in schrijftaal makkelijk is om soms lekker tegendraads te zijn.
Als ik mezelf wil respecteren is dat niet om wat ik op FOK! schrijf, maar om simpele dingen dat ik niet steel, mezelf niet verrijk over ruggen van anderen, werk voor mijn geld, nog nooit iemand geslagen heb en mijn best doe om vrolijk te zijn tegenover anderen en veel geld uitgeef aan goede doelen als ik zeker weet dat het goed terecht komt. Meer kun je toch ook niet doen?
Als dat zelfverheerlijking is, best, maar ik kan mijn karakter niet veranderen.
En het ligt aan mij, ik heb bindingsangst, zo noemen ze het geloof ik.
Nah het is gewoon een weg vlakbij je dorpje, waar een of andere mafkees met 140 reedquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En?
Het lijkt op een suburb uit de VS hé.
Toen ik 'm 4 keer had gedaan had ik ook 135.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had in eerste instantie 137 maar de normering volgens teletekst klopte niet.
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn als ik een 30-jarige lelijke videotheekboy was.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik 'm 4 keer had gedaan had ik ook 135.
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nah het is gewoon een weg vlakbij je dorpje, waar een of andere mafkees met 140 reed.
Ja, hij wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.
Ben je zoveel knapper en succesvoller dan ik ben ja?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat de meisjes waar jij op valt nog een beetje in de ontdekkende fase zitten, zo aan het begin van de middelbare school.
Mensen die nu nog zo'n bandje dragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Mensen die vertellen dat ze aan goede doelen geven.Sterf af.
Ga patsen met je Livestrong-bandje of zo.
Ik ben geen 30. Tegen de tijd dat ik 30 ben hoop ik niet in de videotheek te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Makkelijke opmerking voor iemand die niets van zichzelf blootgeeft.
Ben je zoveel knapper en succesvoller dan ik ben ja?
Ieuwww, jij hebt spinnen in huis.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neenee, geen hooiwagen. Een echt kruisspin.
Ik vind mezelf een goed doelquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Idyllisch nog wel. Zozo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.
Goede doelenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
Nee, meestal doen ze geen profiel van stadjes in Wegmisbruikers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet wat mee hebben gekregen van mijn idyllische stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |