Ga je na je studie verhuizenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen voor een economische universiteit in Eindhoven zodat ik daar kan gaan wonen.
Ligt waar ik een baan vind, maar m'n voorkeur ligt bij Eindhoven of Amsterdam.quote:
Waarom zou je daarvan balen? Sowieso zijn de tests van BNN niet serieus te nemen en los daarvan zijn iq-tests momentopnames. Zo lang je zelf maar weet wat je aan jezelf hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou het is niet te hopen dat mijn IQ lager is dan die 107.
Ik ben geen kloon. Ik ben gewoon een newbquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
Van wie ben jij ook alweer een kloon? Ik raak het even helemaal kwijt met al die klonen hier[/spoiler]
Nog erger.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben gewoon een newb
Boven het gemiddelde van Nederland liggen vind ik wel leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvan balen? Sowieso zijn de tests van BNN niet serieus te nemen en los daarvan zijn iq-tests momentopnames. Zo lang je zelf maar weet wat je aan jezelf hebt.
Jij liever dan ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt waar ik een baan vind, maar m'n voorkeur ligt bij Eindhoven of Amsterdam.
Nou het gemiddelde van Nederland is 100 ofzo. Met gezond verstand zit je daar al snel boven volgens mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Boven het gemiddelde van Nederland liggen vind ik wel leuk
Nee, ik probeer me goed te voelen ondanks veel tegenslagen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vlakbij iig
[..]
Dus jij voelt je goed omdat je EQ hoog is, terwijl je net nog zegt dat je nooit lang een vriendinnetje hebt?
Je had geen antwoord gegeven trouwens, ligt dat aan jou of aan de dames?
Ik weet niet wat Ado daarvan vindt hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
Dus Crack_, JB en ik gaan batsen.
Puik idee. Ik heb genoeg pik voor 2.
Zo'n vuige hooiwagen die een langpootmug oppeuzeltquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Zotheid het volgende:
Het spinnetje in m'n kamer heeft zo'n vliegje helemaal een warm bedje gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |