Wat? GEEN HAPPY END?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?Ging wel heel snel ineens.
http://www.pathe.nl/groningen/film/5993/500-days-of-summer/quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij draait ook niet in onze bioscoopEn ook niet in De Munt. Hij draait bijna nergens geloof ik
.
De naiviteitquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon, geen ene fuck geven om geld of sterrendom.
Ja vond ik ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?Ging wel heel snel ineens.
Ja, dat is het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg acteurs die hart voor het vak hebben en maar weinig geven om 'Hollywood' en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De naiviteit
Net als mensen die denken dat er nog renners de Tour rijden zonder doping
Daar meen je helemaal niets van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ze er niet achter komt is er niets aan de hand.
Er zijn er niet veel die dat doen, en toch doorbreken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.En toen het ging over dat trouwen, en dat ze zoiets zei van: "Ja, daar was ik bij jou gewoon niet zeker van" toen dacht ik wel van, ouch.
/natuurlijk, maar geld trekt wel hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg acteurs die hart voor het vak hebben en maar weinig geven om 'Hollywood' en alles wat daarbij komt kijken.
Hihi, dit nummer is wel mooi vind ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Allemaal muziek die m'n mama luistert!
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) aanbiedingen skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.quote:
Hahaha, echt hoor! Nou goed, gelukkig vond hij uiteindelijk Autumn.quote:
Joah.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, dit nummer is wel mooi vind ik.
Terwijl hij onderhand wel genoeg geld moet hebben, zou je denken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.
Ik richt mijn pijlen gewoon op haar zusje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar meen je helemaal niets van.
En ter inspiratie:
Mijn mama is fan van:quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Allemaal muziek die m'n mama luistert!
Je moet ook wel een neus hebben voor goede films.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.
Mijn moeder ook, hihi.quote:
Bijna 10 maandenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha, echt hoor! Nou goed, gelukkig vond hij uiteindelijk Autumn.![]()
Hoelang heb jij eigenlijk al met je vriendinnetje? [ afbeelding ]
Klopt als een bus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is toch normaal of mis ik iets?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bijna 10 maanden. En over twee weken is onze eerste date een jaar geleden
![]()
.
Al Pacino een aantal jaar terug ook al een beetje, alhoewel minder, en Christian Bale ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat cute.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bijna 10 maanden. En over twee weken is onze eerste date een jaar geleden
![]()
.
Inderdaad een mooie film. Hele goede soundtrack en goed uitgewerkte karakters. Plus Jude Law.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gisteren dus ook Closer gekeken.Oh mijn god, wat blijft dat een mooie film.
IQM, vertel je ongezouten mening daar eens over.
Mijn vader vindt die allebei erg goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn moeder is ook fan van Bruce Springsteen en Meat Loaf.
Het is wel een beetje raar, ja.quote:
Bale kiest toch wel de goede films uit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al Pacino een aantal jaar terug ook al een beetje, alhoewel minder, en Christian Bale ook wel.
Heath Ledger deed het wel goed, maar die is dood, Scarlett Johansson heeft zich allang laten kennen, en Jennifer Connolly heeft het ook al een beetje verknald voor mij met "He's just not that into you".
snachts op 5. geloof ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
IQM, wanneer is HIMYM op de Nederlandse tv? En welke zender en hoelaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |