Haha.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme dit door slotjes heen kunnen posten is echt KUTkut met peren.
Tuurlijk, dat heb ik ook in mijn achterhoofd. Maar probeer het je eens voor te stellen, elkaar een half jaar niet te zien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu even nietmaar het went vast, en bovendien, als jullie relatie dit overleeft dan weet je in ieder geval dat je de juiste persoon gevonden hebt!
Ik zou het doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga nog even koffie pakken denk ik
http://www.worldpressphoto.org/quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Lamon. het volgende:
Zijn er geen wedstrijden waar je foto's kunt insturen ofzo, Maisnon, waarbij ze als je uitgekozen word tentoongesteld worden ofzo? Dat zou een leuke manier zijn om met de foto's zelf nog wat te kunnen.
En de jobs-grap. "No jobs, I'm still unemployed."quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest lachen om de Bruce-grap, en om het dansen op straat.
Inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heb ik ook in mijn achterhoofd. Maar probeer het je eens voor te stellen, elkaar een half jaar niet te zien.
Hij draait ook niet in onze bioscoopquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg; waarom draait (500) Days of Summer niet in Cinestar?
Maar is dat niet meer journalistieke fotografie, voor landschap en natuur fotografie moet er toch ook iets bestaan?quote:
Ik vind elke keer een week al kutquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat heb ik ook in mijn achterhoofd. Maar probeer het je eens voor te stellen, elkaar een half jaar niet te zien.
Maak hem eens centraalquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt heel storend! Dan denk ik, jaaa lapo, oohnee toch niet
!!!
Tsja, het is een indie-film. Sowieso nauwelijks gepromoot in Nederland. Wel balen, though.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg; waarom draait (500) Days of Summer niet in Cinestar?
Waarom laat je die lapo dan niet zitten en wacht je gewoon even als het op t laatst zo snel gaat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt heel storend! Dan denk ik, jaaa lapo, oohnee toch niet
!!!
Ga eerst nou maar foto's maken voordat je meteen begint te denken aan prijzen winnen ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar is dat niet meer journalistieke fotografie, voor landschap en natuur fotografie moet er toch ook iets bestaan?
Ja, dat. Ik zie m'n vriendin denk ik zo'n 5x per weekquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind elke keer een week al kut
hihihiquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens ook naar 500 days of Summer geweest, hihi.
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet minder Hollywood-achtig dan al die andere romantische komedies!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, het is een indie-film. Sowieso nauwelijks gepromoot in Nederland. Wel balen, though.
Ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet minder Hollywood-achtig dan al die andere romantische komedies!
Ik snap het niet, en dan wel andere baggerfilms gaan draaien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, het is een indie-film. Sowieso nauwelijks gepromoot in Nederland. Wel balen, though.
Wat een anti-climax was dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Otis2.0 het volgende:
ik moest overigens ook lachen om "Hi, my name's Autumn."
Wat ik me afvraag is, hoe slim moet Joseph Gordon-Levitt wel niet zijn, dat hij tot nu toe de afgelopen jaren bijna alleen maar goede filmprojecten uit weet te kiezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat een anti-climax was dat.
Ik vond die Summer toch wel een stom mens. Ik had te doen met hem.
Kan ook best goed werken, maar leuk is het idee dat je partner aan de andere kant van de wereld zit niet lijkt me.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken veel mensen waarbij het prima gelukt is, dat half jaar
Met bezoekjes en veel geskype.
Echt leuk is het natuurlijk niet, en stiekem moet je elkaar supergoed vertrouwen, maar het is zeker te doenen met een beetje geluk hou je daarna alleen nog maar meer van elkaar omdat je weet wat je anders mist
Hmhmquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk jij te weinig Hollywood-romcoms.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet minder Hollywood-achtig dan al die andere romantische komedies!
Als ze er niet achter komt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmis ook ontzettend kut.. Maar dat jullie op z'n minst willen kijken hoe het gaat en elkaar niet al dumpen bij de gedachte aan zo'n lange tijd zonder liefje wil al zeggen dat het wel goed komt allemaal. Even doorbijten
..
Wat ben je lekker optimistischquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmis ook ontzettend kut.. Maar dat jullie op z'n minst willen kijken hoe het gaat en elkaar niet al dumpen bij de gedachte aan zo'n lange tijd zonder liefje wil al zeggen dat het wel goed komt allemaal. Even doorbijten
..
Dat verhaal ziet er echt heel slecht uit (in het filmpje)quote:
Gewoon, geen ene fuck geven om geld of sterrendom.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is, hoe slim moet Joseph Gordon-Levitt wel niet zijn, dat hij tot nu toe de afgelopen jaren bijna alleen maar goede filmprojecten uit weet te kiezen.
Met als hoogtpunt nog steeds Mysterious Skin.
Is ook wel zo. Normaal gesproken houd ik er totaal niet van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kijk jij te weinig Hollywood-romcoms.
Dat zei ik ook altijdquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ze er niet achter komt is er niets aan de hand.
Wat? GEEN HAPPY END?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?Ging wel heel snel ineens.
http://www.pathe.nl/groningen/film/5993/500-days-of-summer/quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij draait ook niet in onze bioscoopEn ook niet in De Munt. Hij draait bijna nergens geloof ik
.
De naiviteitquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon, geen ene fuck geven om geld of sterrendom.
Ja vond ik ook.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. En ik had ook wel zoiets van 'wtf, getrouwd?Ging wel heel snel ineens.
Ja, dat is het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg acteurs die hart voor het vak hebben en maar weinig geven om 'Hollywood' en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De naiviteit
Net als mensen die denken dat er nog renners de Tour rijden zonder doping
Daar meen je helemaal niets van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ze er niet achter komt is er niets aan de hand.
Er zijn er niet veel die dat doen, en toch doorbreken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.En toen het ging over dat trouwen, en dat ze zoiets zei van: "Ja, daar was ik bij jou gewoon niet zeker van" toen dacht ik wel van, ouch.
/natuurlijk, maar geld trekt wel hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg acteurs die hart voor het vak hebben en maar weinig geven om 'Hollywood' en alles wat daarbij komt kijken.
Hihi, dit nummer is wel mooi vind ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Allemaal muziek die m'n mama luistert!
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) aanbiedingen skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.quote:
Hahaha, echt hoor! Nou goed, gelukkig vond hij uiteindelijk Autumn.quote:
Joah.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, dit nummer is wel mooi vind ik.
Terwijl hij onderhand wel genoeg geld moet hebben, zou je denken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.
Ik richt mijn pijlen gewoon op haar zusje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar meen je helemaal niets van.
En ter inspiratie:
Mijn mama is fan van:quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
Allemaal muziek die m'n mama luistert!
Je moet ook wel een neus hebben voor goede films.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je daar niet om geeft kan je de slechtere (maar commercieel succesvollere) skippen. Robert de Niro bijvoorbeeld kiest de laatste jaren juist steeds meer voor het geld en niet zozeer voor de goede rollen.
Mijn moeder ook, hihi.quote:
Bijna 10 maandenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha, echt hoor! Nou goed, gelukkig vond hij uiteindelijk Autumn.![]()
Hoelang heb jij eigenlijk al met je vriendinnetje? [ afbeelding ]
Klopt als een bus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is toch normaal of mis ik iets?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bijna 10 maanden. En over twee weken is onze eerste date een jaar geleden
![]()
.
Al Pacino een aantal jaar terug ook al een beetje, alhoewel minder, en Christian Bale ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat cute.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bijna 10 maanden. En over twee weken is onze eerste date een jaar geleden
![]()
.
Inderdaad een mooie film. Hele goede soundtrack en goed uitgewerkte karakters. Plus Jude Law.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gisteren dus ook Closer gekeken.Oh mijn god, wat blijft dat een mooie film.
IQM, vertel je ongezouten mening daar eens over.
Mijn vader vindt die allebei erg goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn moeder is ook fan van Bruce Springsteen en Meat Loaf.
Het is wel een beetje raar, ja.quote:
Bale kiest toch wel de goede films uit?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Al Pacino een aantal jaar terug ook al een beetje, alhoewel minder, en Christian Bale ook wel.
Heath Ledger deed het wel goed, maar die is dood, Scarlett Johansson heeft zich allang laten kennen, en Jennifer Connolly heeft het ook al een beetje verknald voor mij met "He's just not that into you".
snachts op 5. geloof ik.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
IQM, wanneer is HIMYM op de Nederlandse tv? En welke zender en hoelaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |