Hallo FOT

Ik kom hier eigenlijk bijna nooit, maar na vandaag een echte eerste fotografie ervaring te hebben gehad, haha, heb ik toch even een showcase gemaakt.
Ik heb jaren een hele slechte mobiele telefoon gehad, en sinds donderdag heb ik een nieuwe... de oude telefoon van mijn moeder, een Samsung sgh g600. De foto's in dit topic zijn dus met een mobiele telefoon gemaakt, en dat lijkt me ook niet echt iets standaards hier. Het is een 5 megapixel camera, dat is alles wat ik weet, maar dat het aantal pixels niks zegt over de kwaliteit weet ik inmiddels

Ik heb vandaag dus voor het eerst wat foto's zitten maken, omdat ik altijd door de herfst geinspireerd raak, en ik altijd al wel foto's heb willen maken. Mooie gelegenheid om de camera van de mobiel uit te testen, op een houtzagerij.
De kwaliteit van de foto's is niet altijd superhoog, ik kon niet op m'n schermpje zien altijd of het resultaat geweldig is. Maar ik hoop dat de texturen, en details en kleuren, interessant genoeg zijn.
Genoeg gepraat, nu de plaatjes:
1.
![]()
2.
![]()
3.
![]()
4.
![]()
5.
![]()
6.
![]()
7.
![]()
8.
![]()
9.
![]()
10.
![]()
Het zijn in totaal 45 foto's geworden, wat me een beetje veel lijkt, dus ik heb een kleine selectie gemaakt. Mocht iemand nog een andere foto willen zien, hier een overview van alle foto's:
![]()
Overigens, nog een honorable mention

voor deze:
![]()
Ik vond het wel leuk dat in plaats van een omgevingsfoto met een houten frame of wat dan ook eromheen, dit precies het omgekeerde is

hout met als omlijsting de omgeving
[ Bericht 6% gewijzigd door Maisnon op 04-10-2009 20:53:39 ]