Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind 2 en 3 eerlijk gezegd niks.
Maar voor de rest wel oke.
Je mag trouwens maar 10 fotos voor een showcase
quote:
Dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef tonja het volgende:
Zeer creatieve kijk op de zaken. Doe jezelf een lol en koop een echte camera, je hebt er echt oog voor.
Of je plaatst er alleen een linkje naar ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nietdan haal ik er een stel weg
Volgens mij is dat geen regel hier hoor, het is alleen wel handiger omdat het nogal veel werk is om op alle foto's te reageren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nietdan haal ik er een stel weg
Dankjewel voor het uitgebreide commentaarquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef H-blast het volgende:
Mijn persoonlijke mening:
1. Nette foto. Niks op aan te merken
2. Onderwerp staat netjes centraal, al zijn de blaadjes overbelicht. Helaas valt het onderwerp een beetje weg in de dukke achtergrond.
3. Ik word er een beetje duizelig van als ik naar rechtsonder kijk, waar die alles behalve scherp is.
4. Die schaduw van het haakje is wel 'grappig'. Qua kwaliteit gewoon ruk.
5. Wel netjes, al weet ik niet zo goed wat ik er mee moet.
6. Lekker herfst sfeertje. Alleen is wel duidelijk te zien dat de telefoon een aardige dot clarity(?) er over heen hebt gegooid (wat de foto niet ten goede komt).
7. Leuke foto. Leuk dat hout, en de blauwe kleuring.
8. Beetje het zelfde als 2. Erg drukke achtergrond.
9. Het door de zon belichte deel is wel erg wit.. wat erg jammer is. Maakt foto redelijk useless.
10. Nette foto. Jammer dat je niet hebt gefocused op die verroeste schroef(?) Wel mooie kleuren.
Je laatste foto is erg nice.
Al met al wel aardige foto's maar me hart gaat er niet sneller van kloppen.
De kleuren zijn op sommige foto's erg mooi.
Overigens moet ik er wel even bij zeggen, en dat heb ik mijn vorige post niet zo tot uiting gebracht: ik vind het wel nette foto's voor een telefoon.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankjewel voor het uitgebreide commentaar![]()
Ik denk dat veel scherpte issues te wijden zijn aan het feit dat ik daar echt 0 controle over heb, het is puur geluk.
Ik heb op de telefoon alleen een macro stand en een normale stand, en die macro stand heeft ook maar 1 plek afstand waarop ie scherp is. Volgens mij regelt hij wel automatisch iets van scherpte natuurlijk anders zou je niks zien
Ik heb zelf ook bij sommige foto's in photoshop wat met de curves zitten schuiven trouwens
Ik had gelukkig de mazzel dat mijn model zo perfect stil bleef zittenquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:21 schreef mikayla het volgende:
vooral foto 1.. vind ik voor een cam uit een telefoon.. verbluffend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |