Mijn gehemelte ligt ervan openquote:
Dat denk ik niet zozeer, maar als je haar ook altijd het idee wil geven dat je beter bent dan zij, is het toch wel enigszins begrijpelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat niet met een vrouw?
(Omdat je labiel bent, is het verwachte antwoord..)
Als je in het echte leven net van die kusmondjes trekt als op je foto's, zou ik als vrouw na 20 minuten al gillend wegrennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zat aan 8,5...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vaak is een jaar wel een beetje zo'n punt waarop veel relaties uitgaan geloof ik. Zeven jaar is ook zo'n mijlpaal.
Omdat je een 30-jarige videotheekbediende bentquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Verwacht in eerste instantie kritiek, omdat ze op FOK! meestal denken dat iemand die ergens niet vaak post per definitie minder moet zijn dan vaste posters.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[showcase] Hout, Roest & een mobiele telefoon
Zo, ik heb een FOT topic geopend![]()
Kijken wat ze er van vinden
Omdat de meisjes waar jij op valt nog een beetje in de ontdekkende fase zitten, zo aan het begin van de middelbare school.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je accent iedereen kippenvel bezorgt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschilt per subforum.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Verwacht in eerste instantie kritiek, omdat ze op FOK! meestal denken dat iemand die ergens niet vaak post per definitie minder moet zijn dan vaste posters.
Maar misschien heb ik het mis en valt het mee.
Ik heb me nu verslikt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je een 30-jarige videotheekbediende bent
Omdat je labiel bent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik voelde me anders meteen welkom hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verschilt per subforum.
En daarmee bedoel ik eigenlijk: ik denk dat wat je zegt alleen op KLB slaat
Wow, lang.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat aan 8,5...
Twijfelde wel al langer
Ja precies.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
I just want you to knoooow who I aaaam
Hou toch op man, jij hebt geen idee waar ik op val.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat de meisjes waar jij op valt nog een beetje in de ontdekkende fase zitten, zo aan het begin van de middelbare school.
Ik ben 29 en heb twee dochtertjes van 7 en 8 van mn exquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow, lang.Hoe oud ben jij eigenlijk? Toch niet zo heul oud?
In de VS doet HIMYM het steeds aardiger. Dit jaar voor het eerst genomineerd voor een Emmy Award voor Oustanding Comedy Series (daarvoor kreeg het wel (nominaties voor ) Emmy's, maar meer voor minder belangrijke categorieën als art direction enzo) en d'r kijken gemiddeld zo'n tien miljoen mensen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah okay, dat was trouwens wel, die pick-up line. Draait hij wel goed in de VS en Nederland?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben 29 en heb twee dochtertjes van 7 en 8 van mn ex
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hou toch op man, jij hebt geen idee waar ik op val.
Dat gedoe met Crack_ had niets met leeftijd te maken, het was juist kut dat ze zo jong was.
Je hebt twee dochtertjes van zeven jaar oud en nog eens acht kinderen van je ex?!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wow. Dan ben je best jong moeder geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en ik had eerder weg moeten zijn, want het was een egoïstische zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |