quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maken we nog een FOK competitie? (360)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 05:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laat mij maar in de careermode zitten. :p Af en toe met teamplay online en thats it.
Goed idee die Fok! competitie voor de 360 ! Ik doe mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:19 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
1) Roflpantoffel
2) * Gabriel-Omar-Batistuta *
Heb alweer 50 online wedstrijden erop zitten.. 9 gewonnen en 41 verloren![]()
1) Roflpantoffelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Goed idee die Fok! competitie voor de 360 ! Ik doe mee.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
1) Roflpantoffel
2) Gabriel-Omar-Batistuta
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5 M.Melandri
Ja, heb ik ook. Vervelend wel want ik vind dat wel een leuke statistiek. Je kan het ook zien bij Seizoensprestaties... Het valt me trouwens ook op hoe vaak ik met een lobje over de keeper scoor, die staat echt vaak te ver voor de goal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:38 schreef WJE11 het volgende:
Heeft iemand nog meer problemen met career-mode dat geen van je spelers assist maken. Of die iig niet worden geregisteerd.. Ik heb nu al zo'n 24 wedstrijden gespeeld en mijn keeper heeft alle assist van al mijn doelpunten. Terwijl ik natuurlijk lekker combineer en dan dat ding erin ram dus gewoon een andere speler een assist moet hebben. Bij top 20 kun je zien hoeveel doelpunten/assist jij en je tegenstanders hebben gemaakt
Meer mensen last van?.
Competitie dan he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:37 schreef kreuk050 het volgende:
Ik doe mee voor de ps3
1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Toernooi? Nee man, gewoon een competitie, da's veel leuker!
Die laatste komt straks op het forum om het te vertellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:45 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Een competitie is leuker.
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
Wat is een friend competitiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:54 schreef Voltreffer het volgende:
Doe gelijk zo'n friend competitie. Goed voor de achievements
.
Het is dus gewoon zo'n leauge als we vorig jaar haddenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Voltreffer het volgende:
Dat weet ik ook nog niet precies, maar ik ga het uitzoeken
Cool. Ja doe maar! Ik kan me pas na 17:00 uur aanmelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Het is dus gewoon zo'n leauge als we vorig jaar hadden. Zal ik er een aanmaken? Dan zet ik het aantal te joinen spelers gewoon op max. Pass erop en gaan!
Is goed! Ik ben trouwens PSV.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Het is dus gewoon zo'n leauge als we vorig jaar hadden. Zal ik er een aanmaken? Dan zet ik het aantal te joinen spelers gewoon op max. Pass erop en gaan!
Is het geen internationale competitie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:24 schreef Voltreffer het volgende:
Prima! Ik ben Ajax. Ik kan hem trouwens geen Fok league noemen
. Beetje jammer.
Maakt mij niet uit, als er maar geen Real of Barca in voor komt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:27 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Is het geen internationale competitie?Zo niet dan kies ik voor AZ.
Mijn geheim: button bashen (B) en dan scoor je weleensquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:19 schreef Winski05 het volgende:
@ Gabriel-Omar-Batistuta:
Corners scoor ik eigenlijk nooit uit
lol, eenschquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als er maar geen Real of Barca in voor komt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als er maar geen Real of Barca in voor komt.
Zit er al in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:38 schreef Voltreffer het volgende:
Hij's gemaakt, pms verstuurd als het goed is. Zou iemand kunnen kijken of ie hem kan vinden. Mij lukt het niet namelijk
Ja, gister is er een patch uitgebracht, misschien dat die het verhelpt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:38 schreef WJE11 het volgende:
Heeft iemand nog meer problemen met career-mode dat geen van je spelers assist maken. Of die iig niet worden geregisteerd.. Ik heb nu al zo'n 24 wedstrijden gespeeld en mijn keeper heeft alle assist van al mijn doelpunten. Terwijl ik natuurlijk lekker combineer en dan dat ding erin ram dus gewoon een andere speler een assist moet hebben. Bij top 20 kun je zien hoeveel doelpunten/assist jij en je tegenstanders hebben gemaakt
Meer mensen last van?.
En wat dan nog?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hee daar is Edwin, de Barca man.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:00 schreef Voltreffer het volgende:
Wat een drama. Wat is PSV sterk zeg. Geloof geen 1 fysiek duel gewonnen
. 1 nul achter uit de klunts gevolgd door een nette steekbal! 2-0 is een voorzet waar beest koevermans niet kan worden bedwongen
.
lol, heb je 3 punten?quote:
Die Juve is niet zo heel goed hoor. Hij heeft nu wel wat problemen met connecten. En jij ging tegen hem spelen geloof ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:03 schreef Voltreffer het volgende:
Dat word nog leuk tegen Milan en Juve.
Ja 0-2 gewonnen van Ajaxquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:08 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
lol, heb je 3 punten?Feli!
Mag je zoveel wedstrijden spelen als je wilt of moet je op de rest v/d deelnemers wachten?
het was niet verdiend die overwinning maar het blijft milan eyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:20 schreef Voltreffer het volgende:
En Ajax - Ac Milan 0-1. Mja was te verwachten. Fysiek is mijn aanval weer niet opgewassen al speeld het iets beter. Opeens een overtredingen regen aan mijn kant, waardoor hij een vrijtrap snel kan nemen. Komt er net door legt af op Ronaldiho en 0-1. Wedstrijd gespeeld
.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:37 schreef Voltreffer het volgende:
En nu laat ik 3 punten liggen tegen Juve. Helaas ook deze keer. 2-0 voor maar Amauri kreeg ik niet van de bal = 2-1. Dan weer een schouderduw overtreding tegen, vrijschop reobund 2-2-.
True! Wel leuke potjes tussen de blunders van mij doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:56 schreef RemcoOcelot het volgende:
ajax-ac milan 1-4
De wedstrijd ging weer gelijk op
Maar bij 1-1 ging de keeper een beetje raar doen bij ajax
dus werd het binnen 15 minuten nog 1-4 wel geflatteerd
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Wat is een friend competitie![]()
FOK competitie (XBOX360)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
Zeker ik heb je al toegevoegd dus we kunnen gewoon friendlys spelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:58 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
True! Wel leuke potjes tussen de blunders van mij door
Niemand die kan helpen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:04 schreef Dhill0n het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik fifa 10 demo niet kan vinden in de playstation store?
Ik krijg fifa pas vanavond en wil dus even de demo uitproberen
Zullen wij zo een potje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef badboynova het volgende:
4-0 verloren van man city, ze zijn idd sneller
kom ze maar halen de gratis doelpunten hahaha
dat is goed hoorquote:
dankje,had het wel redelijk moeilijk maar dat kon je wel zien aan me kadootje hahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nou badboynova, je speelde best aardig.
leuk manquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:54 schreef badboynova het volgende:
ajax-twente 1-0 was er zo dichtbij, bij me eerste punten.
Koop een nieuwe verbinding.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef RemcoOcelot het volgende:
sta ik 1-0 voor wordt van de server gegooid
en krijg een lose
ja ik merkte het.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef RemcoOcelot het volgende:
sta ik 1-0 voor wordt van de server gegooid
Leuk man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:09 schreef Voltreffer het volgende:
Ajax - Villareal 0-1. 1 counter benut. Suarez kan niks fysieks winnen, blegh..
Leuk manquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik struikel er de hele tijd over
Ja, je uitslagen zijn ook leuk, vergeet niet de uitslag van je volgende match te posten straks.quote:
9) Leonos (Leonos NL)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Wat is een friend competitie![]()
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
Leuk manquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, je uitslagen zijn ook leuk, vergeet niet de uitslag van je volgende match te posten straks.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hee Edwin, wieber hem anders even naar KLB chagerijn.
quote:
Ik kan hem niet helemaal ongelijk geven hoor. Doe dan gewoon een stuk of 5 in één post of nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hee Edwin, wieber hem anders even naar KLB chagerijn.
ik won ook met ajax met 4-0quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:51 schreef Droathoah het volgende:
[..]
En nu een keer met een minder team
Dit dus. En vooral omdat ze er niet bij zetten op wat voor niveau ze spelen, hoe lang ze spelen en wat voor mode. Je kan namelijk ook online spelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:32 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kan hem niet helemaal ongelijk geven hoor. Doe dan gewoon een stuk of 5 in één post of niet.
Of een apart PC topicquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Kan er geen apart topic voor dat toernooi worden aangemaakt..al die uitslagen hier zijn een beetje nutteloos
kan nog steeds. rechter stick bewegenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:34 schreef -J-D- het volgende:
In Fifa 09 kon je, terwijl je in een sprint zat nog een extra rush uitvoeren, volgens mij.
Je kon de snelheid dus nog wat hoger maken. Kan dat in 10 ook? Of kan je alleen kiezen tussen rennen en rustig lopen?
Het niveau hoef je niet te noemen, want het is allemaal online. Die uitslagen zijn van de competitie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit dus. En vooral omdat ze er niet bij zetten op wat voor niveau ze spelen, hoe lang ze spelen en wat voor mode. Je kan namelijk ook online spelen.
En het is helemaal niet interessant om die uitslagen te lezen.
Ik speel het op de pc en daar staat bij 'korte sprint' de letter q. Allen dan gebeurt er nietsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef cypher21 het volgende:
[..]
kan nog steeds. rechter stick bewegen
koop gewoon een xbox controlerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik speel het op de pc en daar staat bij 'korte sprint' de letter q. Allen dan gebeurt er niets
L. Shift werkt wel voor de gewone sprint.
En die kan op de pc worden aangesloten?quote:
Dat was me eerste online match, toen was ik nog niet in vormquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:49 schreef RemcoOcelot het volgende:
ac milan-twente 3-0
vrij simpele overwinning
Ik ben begonnen met Torquay en wil dus ook 16-19 jarige kopen. Maar geen enkele speler vind mijn club goed genoegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:41 schreef R_B het volgende:
In manager mode gisteren met notts county begonnen.
Mijn virtual pro is een van de beste op dit moment samen met soll cambell....
Alleen nog vriendschappelijk gespeeld.
0-0 gelijk tegen atalanta hun 4 sterren ik 1.
Wat kan ik nou het beste doen?
Ik kan volgens mij wel een middenvelder gebruiken.
koop je dan gewoon iemand van tussen de 18 en 21 voor 200.000?
Van tussen de 57 en 61 ofzo?
Of moet je nog ergens speciaals op letten?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:12 schreef BB-King het volgende:
Deze middag in Manager Mode met FC Twente de Eredivisie gewonnen op World Class.![]()
Laatste wedstrijd was tegen AZ, ik stond bovenaan met 69 punten en zij tweede met 67 punten.
Het was pittig maar uiteindelijk dankzij Perez moeizaam met 1-0 gewonnen... kampioenschap binnen!
Een paar dingen die me opvielen:
1) Het bestuur vond ik wel erg veeleisend en vaak ontevreden, ook al won ik veel partijen.
Mijn 2 doelen waren om te kwalificeren voor de ECC en om de finale van de Dutch Cup te halen.
Was helaas vroeg in de beker uitgeschakeld door Ajax (kansloos 3-0 verloren) en in de competitie had ik af en toe een nederlaag te pakken (6x) of gelijkgespeeld (5x) maar verder draaide ik aardig boven mee maar kreeg om de zoveel tijd te horen van het bestuur dat het beter moest. Het balkje van de tevredenheidsmeter lag ook vaak onder de 50% dus was soms bang om ontslagen te worden. Gelukkig bleef ik verder wel veel partijen in de competitie winnen (23x) wat dus resulteerde in het kampioenschap. Maar ondanks deze goede prestatie staat mijn prestatiemeter nog steeds op een halve ster wat ik toch wel laag vind. Blijkbaar is het winnen van de Eredivisie met een goede middenmoter geen graadmeter. Moet maar snel naar één van de 5 grote competities gaan.
2) Waarom is RKC Waalwijk zo goed? Een keer uit verloren met 2-0 en thuis 1-1 gelijkgespeeld.Verder draaiden ze ook nog goed mee als middenmoter. De Nederlandse top liet het een beetje liggen, NAC werd 2de, AZ derde en daarna kwamen pas PSV, Feyenoord en Ajax met veel punten afstand. Maar goed, zo is het altijd wel geweest bij FIFA en simulatie-standen. Het was in ieder geval een leuke ervaring mijn eerste seizoen.
Conclusie, ik vind het een zeer geslaagd voetbalspel, en ook weer veel beter dan FIFA 09.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:28 schreef Masegate het volgende:
[..]
Competitie dan he?
2) Masefate PSN: ButsMG
3) Mindstate PSN: MindstateNL
Heb hem alleen nog niet binnen. Hopelijk vandaag!
Ik denk dat ze voor de PC versie de PS2/Wii graphics hebben aangehouden(mssn ietsje hoger) zodat het iig mogenlijk is om Fifa 10 op een PC te spelen die niet high end is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:30 schreef jorren9 het volgende:
hoe vinden jullie de graphics?
ik vind dat deze wel beter kunnen , speel het op de pc
Meer Salaris biedenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:46 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met Torquay en wil dus ook 16-19 jarige kopen. Maar geen enkele speler vind mijn club goed genoeg
Is deze goed? Of kan dat alleen op een Xbox?quote:
jepquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En die kan op de pc worden aangesloten?
Zal vast wel kunnen. Gaan we eens naar op zoek.
Dank voor de tip
Ok, merci!quote:
Dan druk je het nog zacht uit. Zoals bekend is de pc-versie inferieur in zowel graphics als gameplay aan de consoleversies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:30 schreef jorren9 het volgende:
hoe vinden jullie de graphics?
ik vind dat deze wel beter kunnen , speel het op de pc
Ze hebben 0% interesse. Zou het helpen?quote:
Het is veel leuker om je eigen gast te maken, die steeds beter wordt. Je kan zelfs door een pasfoto je eigen gezicht namaken in het spel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef -J-D- het volgende:
Speel nu met 'Speel als prof' of iets dergelijks.
Echt grappig... je speelt dan als 1 speler van het team, de rest is niet te besturen. Speel met Dembele en die moet echt zijn best doen om een bal te krijgen en er wat mee te doen. Ook het camerastandpunt is grappig bij dit onderdeel.
Weet niet of ik hier een seizoen mee afmaak, maar vind het wel leuk om even te doen.
360 zou ik doen, wii speelt helemaal niet fijn met zulke spellenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef Greetings het volgende:
Ik twijfel om dit spel voor mijn Wii of Xbox360 te kopen. Waar speelt ie het lekkerst op?
fifa op de wii is net zoals de pc, helemaal kut dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef Greetings het volgende:
Ik twijfel om dit spel voor mijn Wii of Xbox360 te kopen. Waar speelt ie het lekkerst op?
Ga ik ook es proberen!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Het is veel leuker om je eigen gast te maken, die steeds beter wordt. Je kan zelfs door een pasfoto je eigen gezicht namaken in het spel!
Wat nog toffer is, je kan vervolgens met je vrienden een club maken waar dus iedereen zijn eigen speler heeft en je dus met maximaal 10 man in je team speelt. 1 van de leukste modus in een game ooit
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef kreuk050 het volgende:
Kunnen btw alle PC-NERDS uit dit topic verdwijnen, echt optimale versie heb je dan dus niet. Koop een PS3 ofzo.
Het gaat ook om veldspel, balverlies,goede tackels, goals, assist dat soort ongein.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef emokid het volgende:
Waar wordt de vorm van de spelers in Manager Mode op gebaseerd? Ik win nu al 6 wedstrijden op rij en zelfs de basispelers hebben nu een slechte vorm, hoe kan dat?
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef badboynova het volgende:
zijn er nog meer mensen waarbij de fifa.easport.com site niet goed werkt, want kom niet bij me geuploade filmpjes of bij me persoonlijke gegevens.
FOK competitie (XBOX360)quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef Leonos het volgende:
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
9) Leonos (Leonos NL)
Ahh fuck ik kan fifa2010 pas dinsdag afhalen hahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef Sodeju het volgende:
FOK Competitie (PS3)
4) Sodeju PSN: Historik
5) mvm__ PSN: mvm__
6) Knox PSN: GabrielKnox
7) StevenMac26: stevenmac26
Ik heb ook maar even een competitie aangemaakt. De 4,5 ster regel van de 360 competitie maar gewoon aanhouden lijkt me? Ook hier is de naam van de competitie GAM League, zit geen wachtwoord op.
Dacht, wat minder concurrentie is altijd goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
9) badboynova (dnova79)
10) Leonos (Leonos NL)
niet vals spelen in de aanmeld lijst
Join je de competitie dinsdag tochquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh fuck ik kan fifa2010 pas dinsdag afhalen haha
Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindigquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Join je de competitie dinsdag toch. Vast niet iedereen zal binnen een paar dagen joinen lijkt mij.
Als je maar fun hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindig
Heb ik altijd wel maar tegen de computer op prof win ik bijna met gemak elke x 4-0 of 5-0 en nivo hoger gaat ook net aan maar tegen andere gasten gaat het altijd totaal naadje, maarja als ik er maar plezier in heb inderdaad hahaquote:
Nee want ik kan ook pas vanaf dinsdagquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef MB23 het volgende:
Ik wil wel meedoen met de PS3 competite, maar zijn er dan deadlines ofzo?
heb ook maar pas 1x gewonnen en al tig keer pakslaag gehad, maar vind het wel fun.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindig
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:52 schreef kreuk050 het volgende:
FOK Competitie (PS3)
1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS TEAM: Nederland
4) Sodeju PSN: Historik
5) mvm__ PSN: mvm__
6) Knox PSN: GabrielKnox
7) StevenMac26: stevenmac26
8) Mash psn: Mash
Als ik jou was zou ik direct online gaan.. dan weet je gelijk hoe erg je sucktquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef maxamius het volgende:
moet zeggen dat ik het een zeer goeie game vind.
durf het alleen nog niet aan om online te gaan.
Speel nu competitie op professional.
dat gaat redelijk goed.
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstandquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:05 schreef Tim86 het volgende:
Serieus..maak aub even aparte topics aan voor die competities..
Kan de rest hier gewoon over het spel praten. Dank.
Hiervoor was het het FIFA09 topic, hier spraken we inhoudelijk over de game en kon je inhoudelijk vragen stellen die vaak goed en snel beantwoord werden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstand
Kan ik ook nog meedoen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
9) badboynova (dnova79)
10) Leonos (Leonos NL)
Mag ik ook nog meedoen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
9) badboynova (dnova79)[/b]
10) Leonos (Leonos NL)
11) Morpheus2002 (Morpheus1412)
Volgens mij ben jij op je hoofd gevallen als baby. Dit is gewoon een ALGEMEEN FIFA topic. Topics over toernooien moeten gewoon apart, zo was het vorig jaar ook gewoon. Voor jullie fijner en voor de rest fijner die niet zitten te wachten op die loze uitslagen en rijtjes met namen die meedoen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstand
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef Kn0x het volgende:
Fifa 10 Toernooi Topic #1: Waar we ons splitsen van de massa
Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:34 schreef kreuk050 het volgende:
Ja dat heb ik ook, zeer irri, ook duurt het een eeuwigheid voordat ik een speler heb gevonden waar ik ook daadwerkelijk tegen kan spelen....
Ja,quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
daar erger ik me dood aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Pritt het volgende:
Eyong Tarkan Enoh!
Hoe doe ik de netwerk test op m'n PS3? Kan je me wat meer info geven? Erger me er kapot aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.
Ter verduidelijking, NAT type 3 levert beperkingen op.
Moet je even download gameface in het menu aanklikkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MaxC het volgende:
[..]
Moet je even download gameface in het menu aanklikken![]()
Overigens is mijne ook een beetje kut, heb iets te bruin tintje en de rest van het lichaam niet.
Nu lijk ik zo'n afgrijselijk mislukte mooiboy met zelfbruiningscreme![]()
Verder qua gezicht lijkt hij wel goed
Vreemd, bij mij deed hij het wel vorige week en heb ik ook ingame mijn eigen dude.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.
Rechtsonderin het menu zie ik naast mijn gamertag ook mijn eigen gezicht, maar ingame is het die standaard kale knakker.
Ik wil vanavond wel ff een potje, tag = nyx1978quote:
Gekocht!quote:
Ik duw de linker stick omhoog zeg maar zodat de bal snel daalt, denk dat ik 50% op een plek redelijk dicht bij de goal erin leg. Van grote afstand gewoon bijna voluit met LB schieten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef fetss het volgende:
Nemen jullie de vrije trappen ineens op goal?
Ben al een tijdje aan het oefenen maar het is toch verdomd lastig.. In de wedstrijd blijft het vaak bij een hard schot met LB.. Maar over de muur druk ik de LS meestal naar een hoek boven.. Hoe nemen jullie ze? En is er een expert?
Ook voor mij een bekend probleem. Vooral 1 op 1 met de keeper gaat het vaker mis dan goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:28 schreef maxamius het volgende:
heb nu z'n 10 wedstrijden in de coach mode gespeeld. 2 gewonnen 8 gelijk, ik krijg het maar niet voor elkaar om te scoren, speel op professional.
Uit mijn hoofd waren mijn laatste 5 games op Professional in de manager mode :quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:28 schreef maxamius het volgende:
heb nu z'n 10 wedstrijden in de coach mode gespeeld. 2 gewonnen 8 gelijk, ik krijg het maar niet voor elkaar om te scoren, speel op professional.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10462895
![]()
![]()
FIFA 09 was het volgens mij in de eredivisie:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:15 schreef emokid het volgende:
Hoe zitten die Europese Kampioenschappen in Manager Mode ook alweer in elkaar? Je hebt de ECC, dat is als goed is een soort Champions League, wanneer kwalificeer je daarvoor, top4?
Is er ook een soort UEFA Cup?
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10462895
![]()
![]()
Kun je rechts naast het filmpje zien, Pro.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.
Op pro..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.
kijk eens in het hoofdmenu onder my fifa 10quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:19 schreef neggix het volgende:
Iemand die fifa 10 voor de wii heeft![]()
Snap vrij weinig van de instellingen.. Zijn deze er uberhaupt wel, behalve je minimap en audio...
Geen instellingen kwa controllers, tijd etcKan t nergens vinden...
Ik heb het over de wii he, daar staat geen My Fifa 10quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef rihago het volgende:
[..]
kijk eens in het hoofdmenu onder my fifa 10
Zeg dan: Difficulty: amateurquote:
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.quote:
Ik ook,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.
Ongetwijfeld, ik speel nu op professional en dat gaat prima.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook,
Ik heb 58 uur FIFA 09 er op zitten volgens de statestieken en nu ik FIFA 10 speel is het toch anders en een stukje moeilijker. Maja dat maakt niet zo veel uit. Komt wel weer goed.
Ik heb pas 5 potjes gespeeld, maar ben wel bij die hoogste moeilijkheidsgraad gebleven. Verschil is me gewoon veel te groot. Wel wennen nu, maar gaat op zich al prima..aanvallend moet het alleen nog beter, ik maak teveel kleine overtredingen en verlies veeeeeeeeeel kopduelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.
FIFA 10 Toernooi Topic #1: Waar we ons splitsen van de massaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:26 schreef Amabo het volgende:
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
9) badboynova (dnova79)[/b]
10) Leonos (Leonos NL)
11) Morpheus2002 (Morpheus1412)
12) Amabo (uG Childprodigy)
Zei iktochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Wat een verademing om dit spel met de xbox controler te spelen. Had hem gisteren besteld en vandaag was hij binnen. Ik had de knoppen nog niet bekeken en gewoon uitgeprobeerd, maar vind het nu al 10x fijner dan met het toetsenbord. Moet nog wel veel oefenen, want nog niet alles lukt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Wat een verademing om dit spel met de xbox controler te spelen. Had hem gisteren besteld en vandaag was hij binnen. Ik had de knoppen nog niet bekeken en gewoon uitgeprobeerd, maar vind het nu al 10x fijner dan met het toetsenbord. Moet nog wel veel oefenen, want nog niet alles lukt
Wat een prachtige goalquote:
Mensen die met Barca/Real/Chelsea/ Man Utd spelen tegen een mindere club en dan blij zijn dat ze winnen.quote:
Eens. Ploegen net onder de top vind ik veel leuker. Of lager nog,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die met Barca/Real/Chelsea/ Man Utd spelen tegen een mindere club en dan blij zijn dat ze winnen.
Als het een goal van 1 of andere Nederlandse bagger club was dan had je het de hemel ingeprezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een prachtige goal. Met Real. Props.
Wat was er dan mooi aan? De pass opzij of die sprint soloquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het een goal van 1 of andere Nederlandse bagger club was dan had je het de hemel ingeprezen
Inderdaad. Ik kwam met Celtic op 2-0 tegen Barcelona, en gelijk weg was 'ie. Pauper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |