Ik duw de linker stick omhoog zeg maar zodat de bal snel daalt, denk dat ik 50% op een plek redelijk dicht bij de goal erin leg. Van grote afstand gewoon bijna voluit met LB schieten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef fetss het volgende:
Nemen jullie de vrije trappen ineens op goal?
Ben al een tijdje aan het oefenen maar het is toch verdomd lastig.. In de wedstrijd blijft het vaak bij een hard schot met LB.. Maar over de muur druk ik de LS meestal naar een hoek boven.. Hoe nemen jullie ze? En is er een expert?
Ook voor mij een bekend probleem. Vooral 1 op 1 met de keeper gaat het vaker mis dan goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:28 schreef maxamius het volgende:
heb nu z'n 10 wedstrijden in de coach mode gespeeld. 2 gewonnen 8 gelijk, ik krijg het maar niet voor elkaar om te scoren, speel op professional.
Uit mijn hoofd waren mijn laatste 5 games op Professional in de manager mode :quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:28 schreef maxamius het volgende:
heb nu z'n 10 wedstrijden in de coach mode gespeeld. 2 gewonnen 8 gelijk, ik krijg het maar niet voor elkaar om te scoren, speel op professional.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10462895
![]()
![]()
FIFA 09 was het volgens mij in de eredivisie:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:15 schreef emokid het volgende:
Hoe zitten die Europese Kampioenschappen in Manager Mode ook alweer in elkaar? Je hebt de ECC, dat is als goed is een soort Champions League, wanneer kwalificeer je daarvoor, top4?
Is er ook een soort UEFA Cup?
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10462895
![]()
![]()
Kun je rechts naast het filmpje zien, Pro.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.
Op pro..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.
kijk eens in het hoofdmenu onder my fifa 10quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:19 schreef neggix het volgende:
Iemand die fifa 10 voor de wii heeft![]()
Snap vrij weinig van de instellingen.. Zijn deze er uberhaupt wel, behalve je minimap en audio...
Geen instellingen kwa controllers, tijd etcKan t nergens vinden...
Ik heb het over de wii he, daar staat geen My Fifa 10quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef rihago het volgende:
[..]
kijk eens in het hoofdmenu onder my fifa 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |