Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindigquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Join je de competitie dinsdag toch. Vast niet iedereen zal binnen een paar dagen joinen lijkt mij.
Als je maar fun hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindig
Heb ik altijd wel maar tegen de computer op prof win ik bijna met gemak elke x 4-0 of 5-0 en nivo hoger gaat ook net aan maar tegen andere gasten gaat het altijd totaal naadje, maarja als ik er maar plezier in heb inderdaad hahaquote:
Nee want ik kan ook pas vanaf dinsdagquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef MB23 het volgende:
Ik wil wel meedoen met de PS3 competite, maar zijn er dan deadlines ofzo?
heb ook maar pas 1x gewonnen en al tig keer pakslaag gehad, maar vind het wel fun.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindig
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:52 schreef kreuk050 het volgende:
FOK Competitie (PS3)
1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS TEAM: Nederland
2) Masefate PSN: ButsMG
3) Mindstate PSN: MindstateNL
4) Sodeju PSN: Historik
5) mvm__ PSN: mvm__
6) Knox PSN: GabrielKnox
7) StevenMac26: stevenmac26
8) Mash psn: Mash
Als ik jou was zou ik direct online gaan.. dan weet je gelijk hoe erg je sucktquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef maxamius het volgende:
moet zeggen dat ik het een zeer goeie game vind.
durf het alleen nog niet aan om online te gaan.
Speel nu competitie op professional.
dat gaat redelijk goed.
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstandquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:05 schreef Tim86 het volgende:
Serieus..maak aub even aparte topics aan voor die competities..
Kan de rest hier gewoon over het spel praten. Dank.
Hiervoor was het het FIFA09 topic, hier spraken we inhoudelijk over de game en kon je inhoudelijk vragen stellen die vaak goed en snel beantwoord werden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstand
Kan ik ook nog meedoen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
10) Leonos (Leonos NL)
niet vals spelen in de aanmeld lijst
Mag ik ook nog meedoen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)[/b]
10) Leonos (Leonos NL)
11) Morpheus2002 (Morpheus1412)
niet vals spelen in de aanmeld lijst
Volgens mij ben jij op je hoofd gevallen als baby. Dit is gewoon een ALGEMEEN FIFA topic. Topics over toernooien moeten gewoon apart, zo was het vorig jaar ook gewoon. Voor jullie fijner en voor de rest fijner die niet zitten te wachten op die loze uitslagen en rijtjes met namen die meedoen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstand
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef Kn0x het volgende:
Fifa 10 Toernooi Topic #1: Waar we ons splitsen van de massa
Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:34 schreef kreuk050 het volgende:
Ja dat heb ik ook, zeer irri, ook duurt het een eeuwigheid voordat ik een speler heb gevonden waar ik ook daadwerkelijk tegen kan spelen....
Ja,quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
daar erger ik me dood aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Pritt het volgende:
Eyong Tarkan Enoh!
Hoe doe ik de netwerk test op m'n PS3? Kan je me wat meer info geven? Erger me er kapot aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.
Ter verduidelijking, NAT type 3 levert beperkingen op.
Moet je even download gameface in het menu aanklikkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MaxC het volgende:
[..]
Moet je even download gameface in het menu aanklikken![]()
Overigens is mijne ook een beetje kut, heb iets te bruin tintje en de rest van het lichaam niet.
Nu lijk ik zo'n afgrijselijk mislukte mooiboy met zelfbruiningscreme![]()
Verder qua gezicht lijkt hij wel goed
Vreemd, bij mij deed hij het wel vorige week en heb ik ook ingame mijn eigen dude.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.
Rechtsonderin het menu zie ik naast mijn gamertag ook mijn eigen gezicht, maar ingame is het die standaard kale knakker.
Ik wil vanavond wel ff een potje, tag = nyx1978quote:
Gekocht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |