fifa op de wii is net zoals de pc, helemaal kut dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef Greetings het volgende:
Ik twijfel om dit spel voor mijn Wii of Xbox360 te kopen. Waar speelt ie het lekkerst op?
Ga ik ook es proberen!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef MaxC het volgende:
[..]
Het is veel leuker om je eigen gast te maken, die steeds beter wordt. Je kan zelfs door een pasfoto je eigen gezicht namaken in het spel!
Wat nog toffer is, je kan vervolgens met je vrienden een club maken waar dus iedereen zijn eigen speler heeft en je dus met maximaal 10 man in je team speelt. 1 van de leukste modus in een game ooit
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef kreuk050 het volgende:
Kunnen btw alle PC-NERDS uit dit topic verdwijnen, echt optimale versie heb je dan dus niet. Koop een PS3 ofzo.
Het gaat ook om veldspel, balverlies,goede tackels, goals, assist dat soort ongein.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef emokid het volgende:
Waar wordt de vorm van de spelers in Manager Mode op gebaseerd? Ik win nu al 6 wedstrijden op rij en zelfs de basispelers hebben nu een slechte vorm, hoe kan dat?
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef badboynova het volgende:
zijn er nog meer mensen waarbij de fifa.easport.com site niet goed werkt, want kom niet bij me geuploade filmpjes of bij me persoonlijke gegevens.
FOK competitie (XBOX360)quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:11 schreef Leonos het volgende:
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) Leonos (Leonos NL)
Ahh fuck ik kan fifa2010 pas dinsdag afhalen hahaquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:19 schreef Sodeju het volgende:
FOK Competitie (PS3)
1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS
2) Masefate PSN: ButsMG
3) Mindstate PSN: MindstateNL
4) Sodeju PSN: Historik
5) mvm__ PSN: mvm__
6) Knox PSN: GabrielKnox
7) StevenMac26: stevenmac26
Ik heb ook maar even een competitie aangemaakt. De 4,5 ster regel van de 360 competitie maar gewoon aanhouden lijkt me? Ook hier is de naam van de competitie GAM League, zit geen wachtwoord op.
Dacht, wat minder concurrentie is altijd goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
10) Leonos (Leonos NL)
niet vals spelen in de aanmeld lijst
Join je de competitie dinsdag tochquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh fuck ik kan fifa2010 pas dinsdag afhalen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |