Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:34 schreef kreuk050 het volgende:
Ja dat heb ik ook, zeer irri, ook duurt het een eeuwigheid voordat ik een speler heb gevonden waar ik ook daadwerkelijk tegen kan spelen....
Ja,quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
daar erger ik me dood aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Pritt het volgende:
Eyong Tarkan Enoh!
Hoe doe ik de netwerk test op m'n PS3? Kan je me wat meer info geven? Erger me er kapot aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.
Ter verduidelijking, NAT type 3 levert beperkingen op.
Moet je even download gameface in het menu aanklikkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MaxC het volgende:
[..]
Moet je even download gameface in het menu aanklikken![]()
Overigens is mijne ook een beetje kut, heb iets te bruin tintje en de rest van het lichaam niet.
Nu lijk ik zo'n afgrijselijk mislukte mooiboy met zelfbruiningscreme![]()
Verder qua gezicht lijkt hij wel goed
Vreemd, bij mij deed hij het wel vorige week en heb ik ook ingame mijn eigen dude.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.
Rechtsonderin het menu zie ik naast mijn gamertag ook mijn eigen gezicht, maar ingame is het die standaard kale knakker.
Ik wil vanavond wel ff een potje, tag = nyx1978quote:
Gekocht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |