Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindigquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Join je de competitie dinsdag toch. Vast niet iedereen zal binnen een paar dagen joinen lijkt mij.
Als je maar fun hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindig
Heb ik altijd wel maar tegen de computer op prof win ik bijna met gemak elke x 4-0 of 5-0 en nivo hoger gaat ook net aan maar tegen andere gasten gaat het altijd totaal naadje, maarja als ik er maar plezier in heb inderdaad hahaquote:
Nee want ik kan ook pas vanaf dinsdagquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:24 schreef MB23 het volgende:
Ik wil wel meedoen met de PS3 competite, maar zijn er dan deadlines ofzo?
heb ook maar pas 1x gewonnen en al tig keer pakslaag gehad, maar vind het wel fun.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja komt goed, ik ben alleen wel allerjezus slecht als ik tegen iemand anders dan de computer moet dus ik denk dat ik op 0 punten eindig
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:52 schreef kreuk050 het volgende:
FOK Competitie (PS3)
1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS TEAM: Nederland
2) Masefate PSN: ButsMG
3) Mindstate PSN: MindstateNL
4) Sodeju PSN: Historik
5) mvm__ PSN: mvm__
6) Knox PSN: GabrielKnox
7) StevenMac26: stevenmac26
8) Mash psn: Mash
Als ik jou was zou ik direct online gaan.. dan weet je gelijk hoe erg je sucktquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef maxamius het volgende:
moet zeggen dat ik het een zeer goeie game vind.
durf het alleen nog niet aan om online te gaan.
Speel nu competitie op professional.
dat gaat redelijk goed.
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstandquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:05 schreef Tim86 het volgende:
Serieus..maak aub even aparte topics aan voor die competities..
Kan de rest hier gewoon over het spel praten. Dank.
Hiervoor was het het FIFA09 topic, hier spraken we inhoudelijk over de game en kon je inhoudelijk vragen stellen die vaak goed en snel beantwoord werden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstand
Kan ik ook nog meedoen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
10) Leonos (Leonos NL)
niet vals spelen in de aanmeld lijst
Mag ik ook nog meedoen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
9) badboynova (dnova79)[/b]
10) Leonos (Leonos NL)
11) Morpheus2002 (Morpheus1412)
niet vals spelen in de aanmeld lijst
Volgens mij ben jij op je hoofd gevallen als baby. Dit is gewoon een ALGEMEEN FIFA topic. Topics over toernooien moeten gewoon apart, zo was het vorig jaar ook gewoon. Voor jullie fijner en voor de rest fijner die niet zitten te wachten op die loze uitslagen en rijtjes met namen die meedoen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 06:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
lees ik de tt nou verkeerd, of heb jij een lees achterstand
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef Kn0x het volgende:
Fifa 10 Toernooi Topic #1: Waar we ons splitsen van de massa
Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:34 schreef kreuk050 het volgende:
Ja dat heb ik ook, zeer irri, ook duurt het een eeuwigheid voordat ik een speler heb gevonden waar ik ook daadwerkelijk tegen kan spelen....
Ja,quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:49 schreef rihago het volgende:
iemand zijn eigen hoofd al op zijn pro geplakt?
daar erger ik me dood aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Pritt het volgende:
Eyong Tarkan Enoh!
Hoe doe ik de netwerk test op m'n PS3? Kan je me wat meer info geven? Erger me er kapot aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:52 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Kan aan je NAT instellingen van de router liggen. Check ff de netwerk test met je PS3.
Ter verduidelijking, NAT type 3 levert beperkingen op.
Moet je even download gameface in het menu aanklikkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar ingame zie je dat niet, dan is het gewoon een standaard poppetje.
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MaxC het volgende:
[..]
Moet je even download gameface in het menu aanklikken![]()
Overigens is mijne ook een beetje kut, heb iets te bruin tintje en de rest van het lichaam niet.
Nu lijk ik zo'n afgrijselijk mislukte mooiboy met zelfbruiningscreme![]()
Verder qua gezicht lijkt hij wel goed
Vreemd, bij mij deed hij het wel vorige week en heb ik ook ingame mijn eigen dude.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan staat er ''there have been no changes made in your gameface''.
Rechtsonderin het menu zie ik naast mijn gamertag ook mijn eigen gezicht, maar ingame is het die standaard kale knakker.
Ik wil vanavond wel ff een potje, tag = nyx1978quote:
Gekocht!quote:
Ik duw de linker stick omhoog zeg maar zodat de bal snel daalt, denk dat ik 50% op een plek redelijk dicht bij de goal erin leg. Van grote afstand gewoon bijna voluit met LB schieten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef fetss het volgende:
Nemen jullie de vrije trappen ineens op goal?
Ben al een tijdje aan het oefenen maar het is toch verdomd lastig.. In de wedstrijd blijft het vaak bij een hard schot met LB.. Maar over de muur druk ik de LS meestal naar een hoek boven.. Hoe nemen jullie ze? En is er een expert?
Ook voor mij een bekend probleem. Vooral 1 op 1 met de keeper gaat het vaker mis dan goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:28 schreef maxamius het volgende:
heb nu z'n 10 wedstrijden in de coach mode gespeeld. 2 gewonnen 8 gelijk, ik krijg het maar niet voor elkaar om te scoren, speel op professional.
Uit mijn hoofd waren mijn laatste 5 games op Professional in de manager mode :quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:28 schreef maxamius het volgende:
heb nu z'n 10 wedstrijden in de coach mode gespeeld. 2 gewonnen 8 gelijk, ik krijg het maar niet voor elkaar om te scoren, speel op professional.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10462895
![]()
![]()
FIFA 09 was het volgens mij in de eredivisie:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:15 schreef emokid het volgende:
Hoe zitten die Europese Kampioenschappen in Manager Mode ook alweer in elkaar? Je hebt de ECC, dat is als goed is een soort Champions League, wanneer kwalificeer je daarvoor, top4?
Is er ook een soort UEFA Cup?
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10462895
![]()
![]()
Kun je rechts naast het filmpje zien, Pro.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.
Op pro..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:16 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel jij dan? Zo makkelijk ben ik nog nooit het veld doorgerend.
kijk eens in het hoofdmenu onder my fifa 10quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:19 schreef neggix het volgende:
Iemand die fifa 10 voor de wii heeft![]()
Snap vrij weinig van de instellingen.. Zijn deze er uberhaupt wel, behalve je minimap en audio...
Geen instellingen kwa controllers, tijd etcKan t nergens vinden...
Ik heb het over de wii he, daar staat geen My Fifa 10quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef rihago het volgende:
[..]
kijk eens in het hoofdmenu onder my fifa 10
Zeg dan: Difficulty: amateurquote:
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.quote:
Ik ook,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.
Ongetwijfeld, ik speel nu op professional en dat gaat prima.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook,
Ik heb 58 uur FIFA 09 er op zitten volgens de statestieken en nu ik FIFA 10 speel is het toch anders en een stukje moeilijker. Maja dat maakt niet zo veel uit. Komt wel weer goed.
Ik heb pas 5 potjes gespeeld, maar ben wel bij die hoogste moeilijkheidsgraad gebleven. Verschil is me gewoon veel te groot. Wel wennen nu, maar gaat op zich al prima..aanvallend moet het alleen nog beter, ik maak teveel kleine overtredingen en verlies veeeeeeeeeel kopduelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.
FIFA 10 Toernooi Topic #1: Waar we ons splitsen van de massaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:26 schreef Amabo het volgende:
FOK competitie (XBOX360)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
9) badboynova (dnova79)[/b]
10) Leonos (Leonos NL)
11) Morpheus2002 (Morpheus1412)
12) Amabo (uG Childprodigy)
Zei iktochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Wat een verademing om dit spel met de xbox controler te spelen. Had hem gisteren besteld en vandaag was hij binnen. Ik had de knoppen nog niet bekeken en gewoon uitgeprobeerd, maar vind het nu al 10x fijner dan met het toetsenbord. Moet nog wel veel oefenen, want nog niet alles lukt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Wat een verademing om dit spel met de xbox controler te spelen. Had hem gisteren besteld en vandaag was hij binnen. Ik had de knoppen nog niet bekeken en gewoon uitgeprobeerd, maar vind het nu al 10x fijner dan met het toetsenbord. Moet nog wel veel oefenen, want nog niet alles lukt
Wat een prachtige goalquote:
Mensen die met Barca/Real/Chelsea/ Man Utd spelen tegen een mindere club en dan blij zijn dat ze winnen.quote:
Eens. Ploegen net onder de top vind ik veel leuker. Of lager nog,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die met Barca/Real/Chelsea/ Man Utd spelen tegen een mindere club en dan blij zijn dat ze winnen.
Als het een goal van 1 of andere Nederlandse bagger club was dan had je het de hemel ingeprezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een prachtige goal. Met Real. Props.
Wat was er dan mooi aan? De pass opzij of die sprint soloquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het een goal van 1 of andere Nederlandse bagger club was dan had je het de hemel ingeprezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |