Zeg dan: Difficulty: amateurquote:
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.quote:
Ik ook,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.
Ongetwijfeld, ik speel nu op professional en dat gaat prima.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook,
Ik heb 58 uur FIFA 09 er op zitten volgens de statestieken en nu ik FIFA 10 speel is het toch anders en een stukje moeilijker. Maja dat maakt niet zo veel uit. Komt wel weer goed.
Ik heb pas 5 potjes gespeeld, maar ben wel bij die hoogste moeilijkheidsgraad gebleven. Verschil is me gewoon veel te groot. Wel wennen nu, maar gaat op zich al prima..aanvallend moet het alleen nog beter, ik maak teveel kleine overtredingen en verlies veeeeeeeeeel kopduelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tijden FIFA09 gespeeld en nu in 1 keer over naar FIFA10. Ik weet niet het met jou zit, maar ik heb er nogal moeite mee en moet ontzettend wennen.
FIFA 10 Toernooi Topic #1: Waar we ons splitsen van de massaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:26 schreef Amabo het volgende:
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)[/b]
10) Leonos (Leonos NL)
11) Morpheus2002 (Morpheus1412)
12) Amabo (uG Childprodigy)
Zei iktochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Wat een verademing om dit spel met de xbox controler te spelen. Had hem gisteren besteld en vandaag was hij binnen. Ik had de knoppen nog niet bekeken en gewoon uitgeprobeerd, maar vind het nu al 10x fijner dan met het toetsenbord. Moet nog wel veel oefenen, want nog niet alles lukt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Wat een verademing om dit spel met de xbox controler te spelen. Had hem gisteren besteld en vandaag was hij binnen. Ik had de knoppen nog niet bekeken en gewoon uitgeprobeerd, maar vind het nu al 10x fijner dan met het toetsenbord. Moet nog wel veel oefenen, want nog niet alles lukt
Wat een prachtige goalquote:
Mensen die met Barca/Real/Chelsea/ Man Utd spelen tegen een mindere club en dan blij zijn dat ze winnen.quote:
Eens. Ploegen net onder de top vind ik veel leuker. Of lager nog,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mensen die met Barca/Real/Chelsea/ Man Utd spelen tegen een mindere club en dan blij zijn dat ze winnen.
Als het een goal van 1 of andere Nederlandse bagger club was dan had je het de hemel ingeprezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een prachtige goal. Met Real. Props.
Wat was er dan mooi aan? De pass opzij of die sprint soloquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het een goal van 1 of andere Nederlandse bagger club was dan had je het de hemel ingeprezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |