Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Krijgen we nu weer een half topic met in welke stad de game te krijgen is? Of gaan we nog over de game posten?
dudequote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.
Nogmaals dus, iemand 'm al gezien bij de MM Groningen (voor 49,-)?
gewoon de url plaatsen..quote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Als je je tv op zwart/wit zet ziet het er vast beter uitquote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Bij mij staat hij ook op verzondenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:01 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zie net dat ik een mailtje heb ontvangen van bol.com dat ze hem verzonden hebben, ik krijg hem dus morgen![]()
Dat weet je toch als je er koopt?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Grr, ik wil het spel.Kut Cd-Wow.
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:27 schreef kL0j00h het volgende:
Ga je nou werkelijk al die moeite doen voor een paar euro korting?
Ja dat dat is ook zoquote:Op woensdag 30 september 2009 08:33 schreef druide het volgende:
[..]
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.
Ik ben voor! Alleen moet ik nog wel een paar dagen wachten, tot mijn Fifa 10 binnenkomt.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:18 schreef Voltreffer het volgende:
Gaan we hier weer zo'n competitietje spelen? Kunnen we ook allemaal even die achievement halen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |