Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Krijgen we nu weer een half topic met in welke stad de game te krijgen is? Of gaan we nog over de game posten?
dudequote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.
Nogmaals dus, iemand 'm al gezien bij de MM Groningen (voor 49,-)?
gewoon de url plaatsen..quote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Als je je tv op zwart/wit zet ziet het er vast beter uitquote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Bij mij staat hij ook op verzondenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:01 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zie net dat ik een mailtje heb ontvangen van bol.com dat ze hem verzonden hebben, ik krijg hem dus morgen![]()
Dat weet je toch als je er koopt?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Grr, ik wil het spel.Kut Cd-Wow.
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:27 schreef kL0j00h het volgende:
Ga je nou werkelijk al die moeite doen voor een paar euro korting?
Ja dat dat is ook zoquote:Op woensdag 30 september 2009 08:33 schreef druide het volgende:
[..]
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.
Ik ben voor! Alleen moet ik nog wel een paar dagen wachten, tot mijn Fifa 10 binnenkomt.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:18 schreef Voltreffer het volgende:
Gaan we hier weer zo'n competitietje spelen? Kunnen we ook allemaal even die achievement halen
.
hier ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 06:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook op verzonden
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet je toch als je er koopt?![]()
Het is wel goedkoop maar ook traag. Ik verwacht dat je ergens eind volgende week kan spelen.
Juist, heb ik ook gedaan. Scheelt weer iets!quote:Op woensdag 30 september 2009 08:33 schreef druide het volgende:
[..]
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.
yupsquote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik denk dat ik hem dadelijk eens ga halen voor de PS3. Werkt dat GameFace ook op de PS3?
Ik neem aan gewoon bij de FRS. Die verkoopt hem gewoon volgens mij bij al hun filialen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of hij in ehv al ergens te krijgen is? anders race ik daar vandaag even heen!!!
Kan niet wachten om het te spelen
Zeker erg vervelend, hopelijk komt Fifa hier nog met een oplossing voor en verwerken ze dit in een patch voor de game.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef cypher21 het volgende:
Ik heb gister een paar potten online gespeeld.
Scoren is wel wat lastiger tegen mensen die het spel kennen dan tegen de computer, maar goed. Daarnaast zijn er nog steeds tig van die eikels die als ze 1 of 2-0 achter staan de verbinding verbreken
Zou iets voor moeten komen in het spel, net als bij SF4 ofzo dat je kunt zien hoeveel disconnects ze hebben
MM Heerlen verkoopt hem pas morgen? Dang, ik wilde net langsgaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef VatosLoco het volgende:
Iemand in Zuid-Limburg het spel al ergens vandaan weten te halen? MediaMarkt verkoopt hem pas morgenkan niet wachten
Ja hè, verdedigen vond ik in de demo ook al zo makkelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef druide het volgende:
Jeuj gekocht!
Eerste ervaring: wennen. Verdedigen is een stuk makkelijker geworden en aanvallen dus moelijker. Toch vergaat het scoren me goed af: eerste wedstrijd 4-0 (waarna de verbinding werd verbroken), tweede wedstrijd werd 7-0 (tegenspeler begon irritant te doen door eigen doelpunten te scoren en weg te blijven).
Ik weet niet hoeveelste ik sta, maar met zo weinig concurrentie moet een plaatsje in de top 50 vandaag wel te doen zijn .
ik heb em bij gamemania (sittard) gehaald, weet niet of ze nog voorraad hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef VatosLoco het volgende:
Iemand in Zuid-Limburg het spel al ergens vandaan weten te halen? MediaMarkt verkoopt hem pas morgenkan niet wachten
Maastricht heb ik gebeld, Heerlen durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
MM Heerlen verkoopt hem pas morgen? Dang, ik wilde net langsgaan.
Tot de voorraad op is lijkt mij.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoeveel exemplaren je maximaal van FIFA 10 voor de Xbox 360 tegelijk mag kopen bij de MediaMarkt?
Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)quote:Op woensdag 30 september 2009 12:38 schreef jjstyle333 het volgende:
Misschien moeten ze bij fifa 2011 eens andere nederlandse comentatoren nemen.
Jeroen Grueter, Andy Houtkamp, Arno Vermeulen, Bas Ticheler, Jack van Gelder, Jan Roelfs, Frank Snoeks, Ragnar Niemeijer, Philip Kooke, Ronald van der Geer. Kies maar uit.
p.s vraagje, als je in de eredivisie speelt, speel je dan ook met de echte eredivisie derbystar bal ?
Lijpquote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:
Jeps, je speelt met de officeele bal.
Wel goed dat keepers nu tenminste rood kunnen krijgen..quote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:
Jeps, je speelt met de officeele bal.
//Edit en trouwens voor de mensen die denken dat hun opstelling automatisch veranderd. Als je naar Team Managment gaat, moet je even je Assistend Manager op Off zetten. Kwamen wij gister ook achter.
En wat zijn de keepers soms slecht zeg. Gister voor het eerst gezien dat onze keeper uitkwam een sleiding neemt en rood krijgt
. Waarna een veldspeler beter stond te keepen dan de keeper alle wedstrijden daarvoor.
Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen.Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.
Hoe dom kan je zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen.Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)
Ik heb nog geen eredevisie gestart, dus geen idee w.b. de bal,
Jack van Gelder zat ook in een voetbal game voor de pc heel veel jaar terug, de game heet "Het EK'96 voetbalspel."quote:Op woensdag 30 september 2009 14:24 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.
Hij zat ook in WK 98 van Davilex.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Jack van Gelder zat ook in een voetbal game voor de pc heel veel jaar terug, de game heet "Het EK'96 voetbalspel."
http://www.gamesmeter.nl/game/1733
Toch maar zelf geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 16:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zag 'm net liggen bij de MM in Groningen voor 59,-. Toch maar even laten liggen als ik 'm ook kan bestellen voor ~40,-. Dan maar een weekje wachten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 03:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je je tv op zwart/wit zet ziet het er vast beter uit
Gister bij E-Plaza in XL Woensel gehaald. (frs had hem ook)quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of hij in ehv al ergens te krijgen is? anders race ik daar vandaag even heen!!!
Kan niet wachten om het te spelen
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel goed dat keepers nu tenminste rood kunnen krijgen..
Misschien een goede videokaart halen en alles op max/high zetten. Ziet er hier echt wel strak uit hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef twetwe het volgende:
Na 2 jaar fifa op de xbox360 (2008&2009) toch snel ff fifa 10 op de pc 'gehaald'. Wat een kutgame op de pc zeg, het is lelijk en je hebt echt weinig optisch enzo. Toch maar ff voor de 360 halen dan.
Dat is dan zeldzaam want in die ruim 1000+ wedstrijden die ik heb gespeeld is het mij niet 1 keer overkomen dat de keeper rood kreegquote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.
Dus kon het wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:34 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat is dan zeldzaam want in die ruim 1000+ wedstrijden die ik heb gespeeld is het mij niet 1 keer overkomen dat de keeper rood kreeg
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:33 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat kon vorige jaar ookal. En ik zag iemand schrijven over het publiek dat héé héé doet als je vaak achter elkaar over schiet, dat was ook vorig jaar al. Alleen moest je toen met 3 punten verschil voor staan.
[..]
Misschien een goede videokaart halen en alles op max/high zetten. Ziet er hier echt wel strak uit hoor.![]()
Het was al bekend voor dat de game uit kwam, dat ie pc zwaar ugly eruit zagquote:Op woensdag 30 september 2009 20:00 schreef twetwe het volgende:
[..]
hahaha ik speel alles op maximaal met een resolutie 1280 bij 1024... Dus niks nieuwe videokaart kopen...
Maar toch komt het niet in de buurt van de kwaliteit van fifa 10 op de xbox360 op me HD tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |