abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73236866
ik heb hem vanaaf als het goed is
  woensdag 30 september 2009 @ 11:37:32 #52
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73236915
Weet iemand hoeveel exemplaren je maximaal van FIFA 10 voor de Xbox 360 tegelijk mag kopen bij de MediaMarkt?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_73237464
merk trouwens dat veel mensen hier singel player speler dat doe ik eigenlijk bijna nooit speel altijd of tegen een vriend van me ( 80% van de tijd dta ik fifa speel) en de rest is altijd online vind ik toch wel leuker dan singe player
pi_73237875
Ik speel altijd Manager Mode. Het liefst met een slechte club uit de laagste Engelse divisie. Voornamelijk Torquay of Notts County. Heerlijk om dan na 5/6 seizoenen de CL te winnen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73237931
Net even online gedaan.

Team Played Score Opposition Player/CPU
Nederland 2 - 4 Germany
PSV 2 - 4 Liverpool o
Real Madrid 2 - 1 Manchester United
pi_73238086
Vind het een tof spel, maar de graphics van het publiek en de doodsheid langs het veld vind ik jammer.

Ook het NL commentaar is weer om te huilen...
pi_73238564
Zit er Nederlands commentaar in het spel dan??

Voordat ik überhaupt 1 pot gespeeld heb, is het eerste wat ik gedaan heb het commentaar op Engels instellen.
Naar dat gezeur van Evert en Yuri hoef ik niet te luisteren
pi_73238600
Ik vind het commentaar wel meevallen.

Als nederlander moet je gewoon lekker naar nederlans commentaar luisteren
pi_73238780
Misschien moeten ze bij fifa 2011 eens andere nederlandse comentatoren nemen.

Jeroen Grueter, Andy Houtkamp, Arno Vermeulen, Bas Ticheler, Jack van Gelder, Jan Roelfs, Frank Snoeks, Ragnar Niemeijer, Philip Kooke, Ronald van der Geer. Kies maar uit.

p.s vraagje, als je in de eredivisie speelt, speel je dan ook met de echte eredivisie derbystar bal ?
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_73238821
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoeveel exemplaren je maximaal van FIFA 10 voor de Xbox 360 tegelijk mag kopen bij de MediaMarkt?
Tot de voorraad op is lijkt mij.
pi_73238953
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:38 schreef jjstyle333 het volgende:
Misschien moeten ze bij fifa 2011 eens andere nederlandse comentatoren nemen.

Jeroen Grueter, Andy Houtkamp, Arno Vermeulen, Bas Ticheler, Jack van Gelder, Jan Roelfs, Frank Snoeks, Ragnar Niemeijer, Philip Kooke, Ronald van der Geer. Kies maar uit.

p.s vraagje, als je in de eredivisie speelt, speel je dan ook met de echte eredivisie derbystar bal ?
Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)

Ik heb nog geen eredevisie gestart, dus geen idee w.b. de bal,
pi_73239024
Jeps, je speelt met de officeele bal.

//Edit en trouwens voor de mensen die denken dat hun opstelling automatisch veranderd. Als je naar Team Managment gaat, moet je even je Assistend Manager op Off zetten . Kwamen wij gister ook achter.

En wat zijn de keepers soms slecht zeg . Gister voor het eerst gezien dat onze keeper uitkwam een sleiding neemt en rood krijgt . Waarna een veldspeler beter stond te keepen dan de keeper alle wedstrijden daarvoor.

[ Bericht 90% gewijzigd door Voltreffer op 30-09-2009 12:53:26 ]
pi_73239113
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:
Lijp
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_73239503
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:

//Edit en trouwens voor de mensen die denken dat hun opstelling automatisch veranderd. Als je naar Team Managment gaat, moet je even je Assistend Manager op Off zetten . Kwamen wij gister ook achter.

En wat zijn de keepers soms slecht zeg . Gister voor het eerst gezien dat onze keeper uitkwam een sleiding neemt en rood krijgt . Waarna een veldspeler beter stond te keepen dan de keeper alle wedstrijden daarvoor.

Wel goed dat keepers nu tenminste rood kunnen krijgen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73240558
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen. Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_73240711
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen. Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.
Dus...
pi_73240756
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.
Dat heb ik zojuist gedaan.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_73241146
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef druide het volgende:

[..]

Dat heb ik zojuist gedaan.
Ajeto!
Dus...
pi_73241242
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Hoe dom kan je zijn.
pi_73241614
Bol.com is thuis aan het wachten!
pi_73242208
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef cypher21 het volgende:

[..]

Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)

Ik heb nog geen eredevisie gestart, dus geen idee w.b. de bal,
Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  woensdag 30 september 2009 @ 15:30:15 #72
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_73244417
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:24 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.
Jack van Gelder zat ook in een voetbal game voor de pc heel veel jaar terug, de game heet "Het EK'96 voetbalspel."

http://www.gamesmeter.nl/game/1733
The truth is relative, pick one that works!
pi_73244577
Maar Jack heeft nooit in een FIFA gezeten, jammer genoeg.
pi_73244737
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef Godtje het volgende:
Bol.com is thuis aan het wachten!
bij mij ook zit alleen nog ot 6uur op me werk
pi_73245409
Ik heb hem ook binnen. Bij de MM in Heerlen was die voor 49 euro nog te krijgen. En een ruime voorraad hadden ze. Zowel PS3 als XBOX. Nu even het spel erin rammen en dan laat ik vanaaf wel weer wat van me horen
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')