Tot de voorraad op is lijkt mij.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoeveel exemplaren je maximaal van FIFA 10 voor de Xbox 360 tegelijk mag kopen bij de MediaMarkt?
Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)quote:Op woensdag 30 september 2009 12:38 schreef jjstyle333 het volgende:
Misschien moeten ze bij fifa 2011 eens andere nederlandse comentatoren nemen.
Jeroen Grueter, Andy Houtkamp, Arno Vermeulen, Bas Ticheler, Jack van Gelder, Jan Roelfs, Frank Snoeks, Ragnar Niemeijer, Philip Kooke, Ronald van der Geer. Kies maar uit.
p.s vraagje, als je in de eredivisie speelt, speel je dan ook met de echte eredivisie derbystar bal ?
Lijpquote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:
Jeps, je speelt met de officeele bal.
Wel goed dat keepers nu tenminste rood kunnen krijgen..quote:Op woensdag 30 september 2009 12:46 schreef Voltreffer het volgende:
Jeps, je speelt met de officeele bal.
//Edit en trouwens voor de mensen die denken dat hun opstelling automatisch veranderd. Als je naar Team Managment gaat, moet je even je Assistend Manager op Off zetten. Kwamen wij gister ook achter.
En wat zijn de keepers soms slecht zeg. Gister voor het eerst gezien dat onze keeper uitkwam een sleiding neemt en rood krijgt
. Waarna een veldspeler beter stond te keepen dan de keeper alle wedstrijden daarvoor.
Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen.Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Dat heb ik zojuist gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik zou 'm gelijk op je HDD installen als ik jou was.
Hoe dom kan je zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef druide het volgende:
Ik heb het wereldrecord zo snel mogelijk een cd bekrassen gebroken! Gelukkig konden ze bij de Gamemania voor 5 euro de bovenste laag eraf krassen.Wijze les voor vandaag: nooit je XBOX optillen als hij de schijf aan het lezen is.
Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Volgens mij zat Jack van Gelder al in fifa98 (kan me vergissen)
Ik heb nog geen eredevisie gestart, dus geen idee w.b. de bal,
Jack van Gelder zat ook in een voetbal game voor de pc heel veel jaar terug, de game heet "Het EK'96 voetbalspel."quote:Op woensdag 30 september 2009 14:24 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Jack van Gelder zat volgens mij alleen maar in CompetitieManager, met de beer is los enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |