Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:05 schreef Edwinuss het volgende:
Krijgen we nu weer een half topic met in welke stad de game te krijgen is? Of gaan we nog over de game posten?
dudequote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Graag ja, zodat ik daarna kan meepraten.
Nogmaals dus, iemand 'm al gezien bij de MM Groningen (voor 49,-)?
gewoon de url plaatsen..quote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Als je je tv op zwart/wit zet ziet het er vast beter uitquote:Op woensdag 30 september 2009 02:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[ afbeelding ]
De game schrok zich dood, en nu werkt mijn gameface niet.
btw hoe kan je hier een filmpje droppen?
Bij mij staat hij ook op verzondenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:01 schreef Roberto258 het volgende:
Ik zie net dat ik een mailtje heb ontvangen van bol.com dat ze hem verzonden hebben, ik krijg hem dus morgen![]()
Dat weet je toch als je er koopt?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Grr, ik wil het spel.Kut Cd-Wow.
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:27 schreef kL0j00h het volgende:
Ga je nou werkelijk al die moeite doen voor een paar euro korting?
Ja dat dat is ook zoquote:Op woensdag 30 september 2009 08:33 schreef druide het volgende:
[..]
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.
Ik ben voor! Alleen moet ik nog wel een paar dagen wachten, tot mijn Fifa 10 binnenkomt.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:18 schreef Voltreffer het volgende:
Gaan we hier weer zo'n competitietje spelen? Kunnen we ook allemaal even die achievement halen
.
hier ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 06:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij staat hij ook op verzonden
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat weet je toch als je er koopt?![]()
Het is wel goedkoop maar ook traag. Ik verwacht dat je ergens eind volgende week kan spelen.
Juist, heb ik ook gedaan. Scheelt weer iets!quote:Op woensdag 30 september 2009 08:33 schreef druide het volgende:
[..]
Het is zonde om de twee kortingen twv 13 euro weg te wuiven. Nu de winkels nog niet geopend zijn heb ik toch even de tijd.
yupsquote:Op woensdag 30 september 2009 10:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik denk dat ik hem dadelijk eens ga halen voor de PS3. Werkt dat GameFace ook op de PS3?
Ik neem aan gewoon bij de FRS. Die verkoopt hem gewoon volgens mij bij al hun filialen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of hij in ehv al ergens te krijgen is? anders race ik daar vandaag even heen!!!
Kan niet wachten om het te spelen
Zeker erg vervelend, hopelijk komt Fifa hier nog met een oplossing voor en verwerken ze dit in een patch voor de game.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef cypher21 het volgende:
Ik heb gister een paar potten online gespeeld.
Scoren is wel wat lastiger tegen mensen die het spel kennen dan tegen de computer, maar goed. Daarnaast zijn er nog steeds tig van die eikels die als ze 1 of 2-0 achter staan de verbinding verbreken
Zou iets voor moeten komen in het spel, net als bij SF4 ofzo dat je kunt zien hoeveel disconnects ze hebben
MM Heerlen verkoopt hem pas morgen? Dang, ik wilde net langsgaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef VatosLoco het volgende:
Iemand in Zuid-Limburg het spel al ergens vandaan weten te halen? MediaMarkt verkoopt hem pas morgenkan niet wachten
Ja hè, verdedigen vond ik in de demo ook al zo makkelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef druide het volgende:
Jeuj gekocht!
Eerste ervaring: wennen. Verdedigen is een stuk makkelijker geworden en aanvallen dus moelijker. Toch vergaat het scoren me goed af: eerste wedstrijd 4-0 (waarna de verbinding werd verbroken), tweede wedstrijd werd 7-0 (tegenspeler begon irritant te doen door eigen doelpunten te scoren en weg te blijven).
Ik weet niet hoeveelste ik sta, maar met zo weinig concurrentie moet een plaatsje in de top 50 vandaag wel te doen zijn .
ik heb em bij gamemania (sittard) gehaald, weet niet of ze nog voorraad hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef VatosLoco het volgende:
Iemand in Zuid-Limburg het spel al ergens vandaan weten te halen? MediaMarkt verkoopt hem pas morgenkan niet wachten
Maastricht heb ik gebeld, Heerlen durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
MM Heerlen verkoopt hem pas morgen? Dang, ik wilde net langsgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |