Je begint toch in het reserve-team ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Be a pro is echt slecht. Ben ik een speler van Feyenoord staan er spelers zoals E. Babel, V. Vermeer, M. Goossens, J. Vandamme en J. Knopper om me heen. Kun je niet gewoon een optie aanklikken dat gewoon het orginele team van Feyenoord er staat?
Bug!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef SoldMayor het volgende:
PSV is bij coach 4.5 ster![]()
Affelly is 84 gemiddeld op CA
Er staat ergens assisent coach aan of uitzetten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij lag al te koop bij de Bart Smit in Oosterhout, dus meteen maar meegenomen. Ik ben aan een seizoen begonnen met Inter, maar om de een of andere reden verandert bij elke wedstrijd mijn basisopstelling, zonder mijn toestemming. Ik heb er nu nog niet zo veel wedstrijden opzitten, dus heb ik het niet helemaal uit kunnen pluizen, maar weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit, indien mogelijk natuurlijk, uit kan zetten?
En waar kan ik trouwens trainingen doen (zoals vrij trappen oefenen, potjes van 5 tegen 5, etc.)? Ik heb die optie namelijk niet in het menu kunnen vinden (en tijdens je seizoen kun je het volgens mij ook niet doen).
Vage stuiter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef cypher21 het volgende:
Ff premier leage aan het spelen op World Class.
Word ik neergehaald, eerste vrije trap die ik nam in Fifa10, en GOAL
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9776767
Aha, over het hoofd gezien dan. Morgen maar eens uitproberen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Er staat ergens assisent coach aan of uitzetten.
Als je in de arena bent op select drukken
Het juichen van het publiek dus nog steeds erg nepquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef cypher21 het volgende:
Ff premier leage aan het spelen op World Class.
Word ik neergehaald, eerste vrije trap die ik nam in Fifa10, en GOAL
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9776767
Je bedoelt natuurlijk FIFA 10, toch? Want als je op zoek bent naar FIFA 09 (+ FIFA 08), dan kun je 'm voor een prikje van mij overkopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef GieJay het volgende:
Is fifa 09 ps3 bij mediamarkt echt 50 euro? Dan haal ik um daar, heb al een order staan bij shopto.com maar voor die 8 euro ga ik niet zo lang wachten
Dat is echt altijd zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef lighted het volgende:
Vind het wel wennen zeg, in vergelijking met 09.. Opvallend dat een game een jaar verder zo ver weer veranderd wordt. Maar kan nog niet zeggen in negatieve zin.
Wel stom dat je je game overal kunt reserveren maar dat de game uiteindelijk in elke beetje game winkel nog eerder gewoon te koop is..
Och, ik bedoel natuurlijk 10 jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk FIFA 10, toch? Want als je op zoek bent naar FIFA 09 (+ FIFA 08), dan kun je 'm voor een prikje van mij overkopen.Ik heb vandaag namelijk FIFA 10 aangeschaft, dus FIFA 09 gaat niet meer gespeeld worden.
Bij MM Zwolle; 55e en MM Leeuwarden: 60equote:Op dinsdag 29 september 2009 23:49 schreef PSP1234 het volgende:
Klopt bij M&M voor Xbox 360 en PS3: 49.95.
Ik heb hem bij de FreeRecordShop besteld voor 46,94. En gratis thuisbezorgd![]()
Tsja, ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een domme koe.
Mwa, klinkt hier op de bank niet slecht. Misschien op het filmpje, maar vind het eigenlijk niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:50 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Het juichen van het publiek dus nog steeds erg nep
MM Centrum heb ik 'm gekochtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:08 schreef Maravilla het volgende:
Kan iemand vertellen wat de prijs is bij de MM in R'dam Centrum? Of R'dam Alexander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |