Zal wel aan je eigen liggen dat issakson niet goed isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:48 schreef MB23 het volgende:
kankerscheidsrechters![]()
Isaksson maakte nog een heerlijke blunder trouwens, met v. Bronckhorst nam ik een corner helemaal verkeerd, maar Isaksson besloot maar om de bal in zn goal te slaanrealistisch spelletje hoor.
Goed idee. Maar nu nog niet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maken we nog een FOK competitie? (360)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maken we nog een FOK competitie? (360) (PS3)
Maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
cuz ik die game pas vandaag heb.
gangster.
Eens, als je fifa 09 kan dan ook wel 10. Die combinaties die ik nu op de mat leg, nog mooier dan in 09quote:
Hmm Fifa avondjes, lekker elkaar uitlachen na de zoveelste fout en tot treurnis aan toe lekker spelen haha, ik ben morgen aan de beurt hiervoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:56 schreef cypher21 het volgende:
Zo vanavond ff maar vrienden geroggeld voor een toernooitje
Als het goed is met 8 man, toernooitje met 4 teams van 2
staan gelukkig ook 4 kratten bier koud
Er is volgens mij nog nooit een goede voetbalspel uitgekomen op de pc, het speelt ook totaal kut op 1 of andere manierquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:45 schreef ImMaxa het volgende:
@ Vorige blz: Heb helaas geen keus. Als ik hier een Ps3 of Xbox 360 had staan wist ik het wel, maarja... Bleh.
Screw you EA! Waarom verwaarlozen ze de pc versie toch zo, ten gunste van 2 consoles die ook al weer een paar jaar op de markt zijn... Volgend jaar graag svp een superieure Fifa op de PC! Misschien koop ik 'm dan wel, ipv download...
Als je niet in het eerste speelt, speel je gewoon wedstrijden met het tweede elftalquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 01:07 schreef Mindstate het volgende:
Bij speel als prof, kun je dan het beste beginnen bij een slechtere club, omdat je bij een club als Ajax eerst nog op de bank zal zitten en daardoor niet ontwikkelt? Of maakt dat niks uit
Ja, blijft geweldig,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm Fifa avondjes, lekker elkaar uitlachen na de zoveelste fout en tot treurnis aan toe lekker spelen haha, ik ben morgen aan de beurt hiervoor
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:36 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ja, blijft geweldig,
Hoewel mijn 2 kids wakker werden van het geschreeuw toen we in de kampioenswedstijd in de 92e minuut 2-1 scorede Dat was dan weer ff minder(scoren niet, maar kids wakker wel), maar goed avondje geslaagd
helaas wel 3 kratten lichter
Ja begrijp ik, maar gaat je ontwikkeling dan langzamer oid? Of maakt dat niks uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:19 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Als je niet in het eerste speelt, speel je gewoon wedstrijden met het tweede elftal
@SuperHarregarre: Na world class heb je nog een level he
In 09 was het zo dat je een cijfer kreeg voor je spel, aan dat cijfer waren punten verbonden, met die punten kun je dan je spelerseigenschappen verbeteren. Ik weet niet of het in 10 precies hetzelfde gaat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:37 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, maar gaat je ontwikkeling dan langzamer oid? Of maakt dat niks uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |