abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73338046
Beetje kloten dat ze dit seizoen zon beetje elke speler bij twente in hebben gestopt Vorig deel was het nog een beetje overzichtelijk, mijn spelers worden nu met de wedstrijd 100 punten minder goed... lekker systeem.
:-)
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:41:07 #127
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_73338085
In manager mode gisteren met notts county begonnen.
Mijn virtual pro is een van de beste op dit moment samen met soll cambell....

Alleen nog vriendschappelijk gespeeld.
0-0 gelijk tegen atalanta hun 4 sterren ik 1.

Wat kan ik nou het beste doen?
Ik kan volgens mij wel een middenvelder gebruiken.
koop je dan gewoon iemand van tussen de 18 en 21 voor 200.000?
Van tussen de 57 en 61 ofzo?
Of moet je nog ergens speciaals op letten?
pi_73338252
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:51 schreef Droathoah het volgende:

[..]

En nu een keer met een minder team
ik won ook met ajax met 4-0 ik wil graag met ajax spelen. maar 9v/d10 mensen kiest dan een 5 sterren team. dan kies ik braziel
pi_73338367
Kan er geen apart topic voor dat toernooi worden aangemaakt..al die uitslagen hier zijn een beetje nutteloos
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73338498
help ik word weg getikt
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_73338570
ac milan-twente

7-0
pi_73338602
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:32 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ik kan hem niet helemaal ongelijk geven hoor. Doe dan gewoon een stuk of 5 in één post of niet .
Dit dus. En vooral omdat ze er niet bij zetten op wat voor niveau ze spelen, hoe lang ze spelen en wat voor mode. Je kan namelijk ook online spelen.
En het is helemaal niet interessant om die uitslagen te lezen.
pi_73338663
het is zeker niet mogelijk om van club te veranderen, want twente is te slecht voor mij tegen jullie allemaal.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_73339114
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Kan er geen apart topic voor dat toernooi worden aangemaakt..al die uitslagen hier zijn een beetje nutteloos
Of een apart PC topic
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73339603
In Fifa 09 kon je, terwijl je in een sprint zat nog een extra rush uitvoeren, volgens mij.
Je kon de snelheid dus nog wat hoger maken. Kan dat in 10 ook? Of kan je alleen kiezen tussen rennen en rustig lopen?
pi_73339754
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:34 schreef -J-D- het volgende:
In Fifa 09 kon je, terwijl je in een sprint zat nog een extra rush uitvoeren, volgens mij.
Je kon de snelheid dus nog wat hoger maken. Kan dat in 10 ook? Of kan je alleen kiezen tussen rennen en rustig lopen?
kan nog steeds. rechter stick bewegen
pi_73340066
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dit dus. En vooral omdat ze er niet bij zetten op wat voor niveau ze spelen, hoe lang ze spelen en wat voor mode. Je kan namelijk ook online spelen.
En het is helemaal niet interessant om die uitslagen te lezen.
Het niveau hoef je niet te noemen, want het is allemaal online. Die uitslagen zijn van de competitie.
pi_73340570
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef cypher21 het volgende:

[..]

kan nog steeds. rechter stick bewegen
Ik speel het op de pc en daar staat bij 'korte sprint' de letter q. Allen dan gebeurt er niets
L. Shift werkt wel voor de gewone sprint.
pi_73340779
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:04 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik speel het op de pc en daar staat bij 'korte sprint' de letter q. Allen dan gebeurt er niets
L. Shift werkt wel voor de gewone sprint.
koop gewoon een xbox controler
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:12:57 #140
15600 BB-King
Long live the King!
pi_73340808
Deze middag in Manager Mode met FC Twente de Eredivisie gewonnen op World Class.
Laatste wedstrijd was tegen AZ, ik stond bovenaan met 69 punten en zij tweede met 67 punten.
Het was pittig maar uiteindelijk dankzij Perez moeizaam met 1-0 gewonnen... kampioenschap binnen!

Een paar dingen die me opvielen:

1) Het bestuur vond ik wel erg veeleisend en vaak ontevreden, ook al won ik veel partijen.
Mijn 2 doelen waren om te kwalificeren voor de ECC en om de finale van de Dutch Cup te halen.

Was helaas vroeg in de beker uitgeschakeld door Ajax (kansloos 3-0 verloren) en in de competitie had ik af en toe een nederlaag te pakken (6x) of gelijkgespeeld (5x) maar verder draaide ik aardig boven mee maar kreeg om de zoveel tijd te horen van het bestuur dat het beter moest. Het balkje van de tevredenheidsmeter lag ook vaak onder de 50% dus was soms bang om ontslagen te worden. Gelukkig bleef ik verder wel veel partijen in de competitie winnen (23x) wat dus resulteerde in het kampioenschap. Maar ondanks deze goede prestatie staat mijn prestatiemeter nog steeds op een halve ster wat ik toch wel laag vind. Blijkbaar is het winnen van de Eredivisie met een goede middenmoter geen graadmeter. Moet maar snel naar één van de 5 grote competities gaan.

2) Waarom is RKC Waalwijk zo goed? Een keer uit verloren met 2-0 en thuis 1-1 gelijkgespeeld. Verder draaiden ze ook nog goed mee als middenmoter. De Nederlandse top liet het een beetje liggen, NAC werd 2de, AZ derde en daarna kwamen pas PSV, Feyenoord en Ajax met veel punten afstand. Maar goed, zo is het altijd wel geweest bij FIFA en simulatie-standen. Het was in ieder geval een leuke ervaring mijn eerste seizoen.

Conclusie, ik vind het een zeer geslaagd voetbalspel, en ook weer veel beter dan FIFA 09.

[ Bericht 2% gewijzigd door BB-King op 03-10-2009 19:18:27 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:14:27 #141
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_73340862
Real Madrid is het enige team dat ik echt fijn vind spelen, de rest is maar matig.
The truth is relative, pick one that works!
pi_73342253
Waarom gaat het hier nu plotseling alleen maar over een Fok toernooi, en niet over het spel zelf
Dit is voor de mensen die niet meespelen totaal niet boeiend om te volgen...dan kan er beter een apart topic voor geopend worden. Al die nutteloze posts over uitslagen die online behaald zijn...
pi_73342943
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

koop gewoon een xbox controler
En die kan op de pc worden aangesloten?
Zal vast wel kunnen. Gaan we eens naar op zoek.
Dank voor de tip
pi_73343157
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:49 schreef RemcoOcelot het volgende:
ac milan-twente 3-0

vrij simpele overwinning
Dat was me eerste online match, toen was ik nog niet in vorm

Vervolgens won ik van Valencia en won ik van Twent met Twente.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:46:06 #145
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73343351
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:41 schreef R_B het volgende:
In manager mode gisteren met notts county begonnen.
Mijn virtual pro is een van de beste op dit moment samen met soll cambell....

Alleen nog vriendschappelijk gespeeld.
0-0 gelijk tegen atalanta hun 4 sterren ik 1.

Wat kan ik nou het beste doen?
Ik kan volgens mij wel een middenvelder gebruiken.
koop je dan gewoon iemand van tussen de 18 en 21 voor 200.000?
Van tussen de 57 en 61 ofzo?
Of moet je nog ergens speciaals op letten?
Ik ben begonnen met Torquay en wil dus ook 16-19 jarige kopen. Maar geen enkele speler vind mijn club goed genoeg
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73343692
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:12 schreef BB-King het volgende:
Deze middag in Manager Mode met FC Twente de Eredivisie gewonnen op World Class.
Laatste wedstrijd was tegen AZ, ik stond bovenaan met 69 punten en zij tweede met 67 punten.
Het was pittig maar uiteindelijk dankzij Perez moeizaam met 1-0 gewonnen... kampioenschap binnen!

Een paar dingen die me opvielen:

1) Het bestuur vond ik wel erg veeleisend en vaak ontevreden, ook al won ik veel partijen.
Mijn 2 doelen waren om te kwalificeren voor de ECC en om de finale van de Dutch Cup te halen.

Was helaas vroeg in de beker uitgeschakeld door Ajax (kansloos 3-0 verloren) en in de competitie had ik af en toe een nederlaag te pakken (6x) of gelijkgespeeld (5x) maar verder draaide ik aardig boven mee maar kreeg om de zoveel tijd te horen van het bestuur dat het beter moest. Het balkje van de tevredenheidsmeter lag ook vaak onder de 50% dus was soms bang om ontslagen te worden. Gelukkig bleef ik verder wel veel partijen in de competitie winnen (23x) wat dus resulteerde in het kampioenschap. Maar ondanks deze goede prestatie staat mijn prestatiemeter nog steeds op een halve ster wat ik toch wel laag vind. Blijkbaar is het winnen van de Eredivisie met een goede middenmoter geen graadmeter. Moet maar snel naar één van de 5 grote competities gaan.

2) Waarom is RKC Waalwijk zo goed? Een keer uit verloren met 2-0 en thuis 1-1 gelijkgespeeld. Verder draaiden ze ook nog goed mee als middenmoter. De Nederlandse top liet het een beetje liggen, NAC werd 2de, AZ derde en daarna kwamen pas PSV, Feyenoord en Ajax met veel punten afstand. Maar goed, zo is het altijd wel geweest bij FIFA en simulatie-standen. Het was in ieder geval een leuke ervaring mijn eerste seizoen.

Conclusie, ik vind het een zeer geslaagd voetbalspel, en ook weer veel beter dan FIFA 09.

Shit man tijd te veel ofzo?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73343725
jezus deze topics gaan hard
pi_73343764
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:28 schreef Masegate het volgende:

[..]

Competitie dan he?

1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS
2) Masefate PSN: ButsMG
3) Mindstate PSN: MindstateNL

Heb hem alleen nog niet binnen. Hopelijk vandaag!
pi_73344542
yes me eerste wedstrijd gewonnen juve-twente 0-1
pi_73345548
Yeah right, je kunt dus gewoon een game leaven zonder dat er iets gebeurd qua punten ? Net 2x voorgekomen nadat ik 3-0 voorstond.

Als iemand even een potje wil doen dalijk (ps3) -> roubain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')