Zit er al in.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:38 schreef Voltreffer het volgende:
Hij's gemaakt, pms verstuurd als het goed is. Zou iemand kunnen kijken of ie hem kan vinden. Mij lukt het niet namelijk
Ja, gister is er een patch uitgebracht, misschien dat die het verhelpt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:38 schreef WJE11 het volgende:
Heeft iemand nog meer problemen met career-mode dat geen van je spelers assist maken. Of die iig niet worden geregisteerd.. Ik heb nu al zo'n 24 wedstrijden gespeeld en mijn keeper heeft alle assist van al mijn doelpunten. Terwijl ik natuurlijk lekker combineer en dan dat ding erin ram dus gewoon een andere speler een assist moet hebben. Bij top 20 kun je zien hoeveel doelpunten/assist jij en je tegenstanders hebben gemaakt
Meer mensen last van?.
En wat dan nog?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hee daar is Edwin, de Barca man.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:00 schreef Voltreffer het volgende:
Wat een drama. Wat is PSV sterk zeg. Geloof geen 1 fysiek duel gewonnen
. 1 nul achter uit de klunts gevolgd door een nette steekbal! 2-0 is een voorzet waar beest koevermans niet kan worden bedwongen
.
lol, heb je 3 punten?quote:
Die Juve is niet zo heel goed hoor. Hij heeft nu wel wat problemen met connecten. En jij ging tegen hem spelen geloof ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:03 schreef Voltreffer het volgende:
Dat word nog leuk tegen Milan en Juve.
Ja 0-2 gewonnen van Ajaxquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:08 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
lol, heb je 3 punten?Feli!
Mag je zoveel wedstrijden spelen als je wilt of moet je op de rest v/d deelnemers wachten?
het was niet verdiend die overwinning maar het blijft milan eyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:20 schreef Voltreffer het volgende:
En Ajax - Ac Milan 0-1. Mja was te verwachten. Fysiek is mijn aanval weer niet opgewassen al speeld het iets beter. Opeens een overtredingen regen aan mijn kant, waardoor hij een vrijtrap snel kan nemen. Komt er net door legt af op Ronaldiho en 0-1. Wedstrijd gespeeld
.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:37 schreef Voltreffer het volgende:
En nu laat ik 3 punten liggen tegen Juve. Helaas ook deze keer. 2-0 voor maar Amauri kreeg ik niet van de bal = 2-1. Dan weer een schouderduw overtreding tegen, vrijschop reobund 2-2-.
True! Wel leuke potjes tussen de blunders van mij doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:56 schreef RemcoOcelot het volgende:
ajax-ac milan 1-4
De wedstrijd ging weer gelijk op
Maar bij 1-1 ging de keeper een beetje raar doen bij ajax
dus werd het binnen 15 minuten nog 1-4 wel geflatteerd
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:58 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Wat is een friend competitie![]()
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta (AFHA NL)
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
8) Voltreffer (Voltreffer)
9) badboynova (dnova79)
Zeker ik heb je al toegevoegd dus we kunnen gewoon friendlys spelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:58 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
True! Wel leuke potjes tussen de blunders van mij door
Niemand die kan helpen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:04 schreef Dhill0n het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik fifa 10 demo niet kan vinden in de playstation store?
Ik krijg fifa pas vanavond en wil dus even de demo uitproberen
Zullen wij zo een potje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:30 schreef badboynova het volgende:
4-0 verloren van man city, ze zijn idd sneller
kom ze maar halen de gratis doelpunten hahaha
dat is goed hoorquote:
dankje,had het wel redelijk moeilijk maar dat kon je wel zien aan me kadootje hahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nou badboynova, je speelde best aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |