quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Maken we nog een FOK competitie? (360)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 05:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laat mij maar in de careermode zitten. :p Af en toe met teamplay online en thats it.
Goed idee die Fok! competitie voor de 360 ! Ik doe mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:19 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
1) Roflpantoffel
2) * Gabriel-Omar-Batistuta *
Heb alweer 50 online wedstrijden erop zitten.. 9 gewonnen en 41 verloren![]()
1) Roflpantoffelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:27 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Goed idee die Fok! competitie voor de 360 ! Ik doe mee.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
1) Roflpantoffel
2) Gabriel-Omar-Batistuta
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5 M.Melandri
Ja, heb ik ook. Vervelend wel want ik vind dat wel een leuke statistiek. Je kan het ook zien bij Seizoensprestaties... Het valt me trouwens ook op hoe vaak ik met een lobje over de keeper scoor, die staat echt vaak te ver voor de goal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:38 schreef WJE11 het volgende:
Heeft iemand nog meer problemen met career-mode dat geen van je spelers assist maken. Of die iig niet worden geregisteerd.. Ik heb nu al zo'n 24 wedstrijden gespeeld en mijn keeper heeft alle assist van al mijn doelpunten. Terwijl ik natuurlijk lekker combineer en dan dat ding erin ram dus gewoon een andere speler een assist moet hebben. Bij top 20 kun je zien hoeveel doelpunten/assist jij en je tegenstanders hebben gemaakt
Meer mensen last van?.
Competitie dan he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:37 schreef kreuk050 het volgende:
Ik doe mee voor de ps3
1) Kreuk050 PSN: KREUKNEUS
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Toernooi? Nee man, gewoon een competitie, da's veel leuker!
Die laatste komt straks op het forum om het te vertellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:45 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Een competitie is leuker.
FOK competitie (XBOX360)
1) Roflpantoffel (Roflpantoffel88)
2) Gabriel-Omar-Batistuta
3) Jay_Snake
4) SoldMayor
5) M.Melandri
6) jjstyle333
7) Calimerotje (Calimerotje)
Wat is een friend competitiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:54 schreef Voltreffer het volgende:
Doe gelijk zo'n friend competitie. Goed voor de achievements
.
Het is dus gewoon zo'n leauge als we vorig jaar haddenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:00 schreef Voltreffer het volgende:
Dat weet ik ook nog niet precies, maar ik ga het uitzoeken
Cool. Ja doe maar! Ik kan me pas na 17:00 uur aanmelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Het is dus gewoon zo'n leauge als we vorig jaar hadden. Zal ik er een aanmaken? Dan zet ik het aantal te joinen spelers gewoon op max. Pass erop en gaan!
Is goed! Ik ben trouwens PSV.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:11 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Het is dus gewoon zo'n leauge als we vorig jaar hadden. Zal ik er een aanmaken? Dan zet ik het aantal te joinen spelers gewoon op max. Pass erop en gaan!
Is het geen internationale competitie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:24 schreef Voltreffer het volgende:
Prima! Ik ben Ajax. Ik kan hem trouwens geen Fok league noemen
. Beetje jammer.
Maakt mij niet uit, als er maar geen Real of Barca in voor komt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:27 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Is het geen internationale competitie?Zo niet dan kies ik voor AZ.
Mijn geheim: button bashen (B) en dan scoor je weleensquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:19 schreef Winski05 het volgende:
@ Gabriel-Omar-Batistuta:
Corners scoor ik eigenlijk nooit uit
lol, eenschquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als er maar geen Real of Barca in voor komt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als er maar geen Real of Barca in voor komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |