Bij CD-Wow voor een eurootje of 45, alleen schijn je 'm dan iets later te kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
jaa heb net de PS3 demo gespeeld, gaat lekker! iets vloeiender als de 09 versie die ik voort kan dromen. Wil em eigenlijk gaan bestellen, maar kan ik em ergens goedkoper krijgen als de 64,- bij BOL ??
Dat heb ik er wel voor over. Die 2/3 weken dat ik hem later krijg? Pfff speel ik toch nog ffkes de demo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij CD-Wow voor een eurootje of 45, alleen schijn je 'm dan iets later te kijken.
Bol.com is over het algemeen altijd erg snel met leverenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb een kortingsbon van 10 euro gewonnen bij bol.com vanwege hun 10 jarig bestaan. Ik kreeg een mailtje met een code, die code moest je activeren en dan ging er zo'n fruitmachine-achtig ding draaien met Gefeliciteerd en Helaas als opties, en toen had ik dus 10 euro gewonnen. Die 10 euro heb ik nu mooi kunnen gebruiken voor mijn FIFA 10 pre-order.![]()
Als ik dat ding verdomme maar wel op 1 oktober op de mat heb liggen.
ja lijkt nog erg op FIFA 09, maar dat maakt me dus echt niks uit, het gaat mij om de gameplay, ik speel toch met de camera op Tele dus ik zie de spelers van veraf, en zie alleen bij de herhalingen enzo de spelers van dichtbij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb de demo gespeeld op de X360, maar ik vond de graphics nogal tegenvallen, anyone?
Ik vond het een achteruitgang ten opzichte van FIFA09 eerlijk gezegd. Maar je hebt natuurlijk gelijk, het gaat om de gameplayquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja lijkt nog erg op FIFA 09, maar dat maakt me dus echt niks uit, het gaat mij om de gameplay, ik speel toch met de camera op Tele dus ik zie de spelers van veraf, en zie alleen bij de herhalingen enzo de spelers van dichtbij.
Ik zou 'm maar pre-orderen als ik jou was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:47 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ga hem direct halen op 1 a 2 oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |