quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:08 schreef skyrebel het volgende:
Gister een paar potten gespeeld en ben zeer onder de indruk. Stuk realistischer, wat sneller en wat onvoorspelbaarder. Is wel even wennen, maar deze gaat zeker gekocht worden.
Is er al een tracklist beschikbaar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:11 schreef Masegate het volgende:
Balen dat de muziek in deze editie totaal geen Nederlandse invloeden heeft... Niet eens een Junkie XL remix of zo. Jammers.
Maar goed... het zal ongetwijfeld wel weer lekkere muziek worden. Is al een paar jaar het geval immers.
Ik vond via Google dit:quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is er al een tracklist beschikbaar?
Pc?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind 'm lekker spelen, ben alleen teleurgesteld over de graphics....
jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erg goede demo
Keppers mogen alleen wel wat langer blijven staan, zo wordt het een stiftjes paradijs!
Ehhh Juventus, Chelsea, Barcelona, Bayern Munchen, Marseille & Chicago Firequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Kn0x het volgende:
Was gister helaas niet thuis. Zal vanavond even de demo downloaden van PSN. Met welke teams kan je spelen?
bij dit soort statement is het idd wel handig om te vermelden welk platform en wat voor een beeldschermquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind 'm lekker spelen, ben alleen teleurgesteld over de graphics....
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef skyrebel het volgende:
[..]
bij dit soort statement is het idd wel handig om te vermelden welk platform en wat voor een beeldscherm
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.
Zijn klacht is dat het er hetzelfde uitziet als vorig jaar.
Wat ik ook een beetje jammer vind, zeker dat publiek
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Edwinuss het volgende:
Alle mensen vergeten gewoon dat het een DEMO is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |