quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:08 schreef skyrebel het volgende:
Gister een paar potten gespeeld en ben zeer onder de indruk. Stuk realistischer, wat sneller en wat onvoorspelbaarder. Is wel even wennen, maar deze gaat zeker gekocht worden.
Is er al een tracklist beschikbaar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:11 schreef Masegate het volgende:
Balen dat de muziek in deze editie totaal geen Nederlandse invloeden heeft... Niet eens een Junkie XL remix of zo. Jammers.
Maar goed... het zal ongetwijfeld wel weer lekkere muziek worden. Is al een paar jaar het geval immers.
Ik vond via Google dit:quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is er al een tracklist beschikbaar?
Pc?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind 'm lekker spelen, ben alleen teleurgesteld over de graphics....
jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erg goede demo
Keppers mogen alleen wel wat langer blijven staan, zo wordt het een stiftjes paradijs!
Ehhh Juventus, Chelsea, Barcelona, Bayern Munchen, Marseille & Chicago Firequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Kn0x het volgende:
Was gister helaas niet thuis. Zal vanavond even de demo downloaden van PSN. Met welke teams kan je spelen?
bij dit soort statement is het idd wel handig om te vermelden welk platform en wat voor een beeldschermquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind 'm lekker spelen, ben alleen teleurgesteld over de graphics....
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef skyrebel het volgende:
[..]
bij dit soort statement is het idd wel handig om te vermelden welk platform en wat voor een beeldscherm
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.
Zijn klacht is dat het er hetzelfde uitziet als vorig jaar.
Wat ik ook een beetje jammer vind, zeker dat publiek
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Edwinuss het volgende:
Alle mensen vergeten gewoon dat het een DEMO is.
Vind t wel tijd voor de details, bijvoorbeeld bij Eredivisie wedstrijden een Eredivisie scoreboard en bij Premier League ook etc.quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt op de graphics gelet heb. Vooral naar het spel zelf en de animaties tijdens spel gekeken. In beide opzichten enorme vooruitgang tov 2009.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.
Zijn klacht is dat het er hetzelfde uitziet als vorig jaar.
Wat ik ook een beetje jammer vind, zeker dat publiek
Ja ja, wees niet bangquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef skyrebel het volgende:
[..]
PS: met goede tv, bedoel je hopelijk toch een HD tv
Klopt, viel mij ook. Als je hem vol wegtrapt komt ie (altijd) uit bij de verdediging van de tegenstander.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:54 schreef jna het volgende:
Wat mij meteen opviel is dat je nu niet vol kan uittrappen met je keeper omdat je spits er dan niet bij komt
Zegt degene die de PES 2009 afkraakte op basis van de demo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Edwinuss het volgende:
Alle mensen vergeten gewoon dat het een DEMO is.
Nice! Dat zijn de goalsquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Sieps het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9088398
Aardige goal met Anelka![]()
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met deze FIFA, speelt zeer fijn maar moet nog wel hier en daar getweaked worden
Prachtige naam en een toffe goal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9131480
Als 10 uit is, gaan wij nog eens een keer PSV - Barca doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Prachtige naam en een toffe goal.
Ja man, dat was een behoorlijke tegenslag. Jammer dat je niet hebt kunnen zeggen wat ik fout deed, want voor mijn gevoel ben ik geen slechte FIFA spelerquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als 10 uit is, gaan wij nog eens een keer PSV - Barca doen.
herinner de 2-1Moehaha!
Je hebt in het echt toch ook geen pijltje waar je mee kunt mikken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb alleen wel het gevoel dat het een beetje te snel gaat dit.
Rustig opbouwen is er niet bij het is alleen maar rennen rennen. en dat op professioneel.
.En bij de vrij trappen mis ik nog steeds de vroegere fifa´s waar je nog een mik dingetje had,
Nu is het voor mij altijd maar gokken zelfde met corners.
Ja, de pc heeft EA zelf ook maar opgegeven denk ik. Zitten wel kleine verbeteringen in, maar het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:29 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee, PS3, ik vind het publiek lelijk en de stadions zijn maar halfvol...
Als je naar NHL 10 kijkt is het publiek prachtig, dat kan bij Fifa wel wat mooier hoor, dug outs leeg is ook dom!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:46 schreef mash_ het volgende:
al dat gezeur over de stadions etc. het is nog steeds de fifa 09 enige dus veel mooier konde ze het sowieso niet maken. en ik heb veeeeel liever dat ze tijd steken in het verbeteren van het spel dan van de stadions mooi maken
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:49 schreef Edwinuss het volgende:
Het is een DEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |