quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:08 schreef skyrebel het volgende:
Gister een paar potten gespeeld en ben zeer onder de indruk. Stuk realistischer, wat sneller en wat onvoorspelbaarder. Is wel even wennen, maar deze gaat zeker gekocht worden.
Is er al een tracklist beschikbaar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:11 schreef Masegate het volgende:
Balen dat de muziek in deze editie totaal geen Nederlandse invloeden heeft... Niet eens een Junkie XL remix of zo. Jammers.
Maar goed... het zal ongetwijfeld wel weer lekkere muziek worden. Is al een paar jaar het geval immers.
Ik vond via Google dit:quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is er al een tracklist beschikbaar?
Pc?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind 'm lekker spelen, ben alleen teleurgesteld over de graphics....
jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erg goede demo
Keppers mogen alleen wel wat langer blijven staan, zo wordt het een stiftjes paradijs!
Ehhh Juventus, Chelsea, Barcelona, Bayern Munchen, Marseille & Chicago Firequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Kn0x het volgende:
Was gister helaas niet thuis. Zal vanavond even de demo downloaden van PSN. Met welke teams kan je spelen?
bij dit soort statement is het idd wel handig om te vermelden welk platform en wat voor een beeldschermquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind 'm lekker spelen, ben alleen teleurgesteld over de graphics....
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:49 schreef skyrebel het volgende:
[..]
bij dit soort statement is het idd wel handig om te vermelden welk platform en wat voor een beeldscherm
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.
Zijn klacht is dat het er hetzelfde uitziet als vorig jaar.
Wat ik ook een beetje jammer vind, zeker dat publiek
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Edwinuss het volgende:
Alle mensen vergeten gewoon dat het een DEMO is.
Vind t wel tijd voor de details, bijvoorbeeld bij Eredivisie wedstrijden een Eredivisie scoreboard en bij Premier League ook etc.quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt op de graphics gelet heb. Vooral naar het spel zelf en de animaties tijdens spel gekeken. In beide opzichten enorme vooruitgang tov 2009.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij speelt op de PS3 met een goede TV.
Zijn klacht is dat het er hetzelfde uitziet als vorig jaar.
Wat ik ook een beetje jammer vind, zeker dat publiek
Ja ja, wees niet bangquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef skyrebel het volgende:
[..]
PS: met goede tv, bedoel je hopelijk toch een HD tv
Klopt, viel mij ook. Als je hem vol wegtrapt komt ie (altijd) uit bij de verdediging van de tegenstander.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:54 schreef jna het volgende:
Wat mij meteen opviel is dat je nu niet vol kan uittrappen met je keeper omdat je spits er dan niet bij komt
Zegt degene die de PES 2009 afkraakte op basis van de demo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Edwinuss het volgende:
Alle mensen vergeten gewoon dat het een DEMO is.
Nice! Dat zijn de goalsquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Sieps het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9088398
Aardige goal met Anelka![]()
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met deze FIFA, speelt zeer fijn maar moet nog wel hier en daar getweaked worden
Prachtige naam en een toffe goal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9131480
Als 10 uit is, gaan wij nog eens een keer PSV - Barca doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Prachtige naam en een toffe goal.
Ja man, dat was een behoorlijke tegenslag. Jammer dat je niet hebt kunnen zeggen wat ik fout deed, want voor mijn gevoel ben ik geen slechte FIFA spelerquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als 10 uit is, gaan wij nog eens een keer PSV - Barca doen.
herinner de 2-1Moehaha!
Je hebt in het echt toch ook geen pijltje waar je mee kunt mikken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb alleen wel het gevoel dat het een beetje te snel gaat dit.
Rustig opbouwen is er niet bij het is alleen maar rennen rennen. en dat op professioneel.
.En bij de vrij trappen mis ik nog steeds de vroegere fifa´s waar je nog een mik dingetje had,
Nu is het voor mij altijd maar gokken zelfde met corners.
Ja, de pc heeft EA zelf ook maar opgegeven denk ik. Zitten wel kleine verbeteringen in, maar het ziet er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:29 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee, PS3, ik vind het publiek lelijk en de stadions zijn maar halfvol...
Als je naar NHL 10 kijkt is het publiek prachtig, dat kan bij Fifa wel wat mooier hoor, dug outs leeg is ook dom!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:46 schreef mash_ het volgende:
al dat gezeur over de stadions etc. het is nog steeds de fifa 09 enige dus veel mooier konde ze het sowieso niet maken. en ik heb veeeeel liever dat ze tijd steken in het verbeteren van het spel dan van de stadions mooi maken
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:49 schreef Edwinuss het volgende:
Het is een DEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja dus?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:49 schreef Edwinuss het volgende:
Het is een DEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom speel je met PSV?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In Fifa 10 doe ik het nog eens. En dan tegen jou.![]()
Favoriete club, ik haat die prutsers die altijd met die hoge teams moeten voetballen. En probeer op die manier mensen te laten zien dat je ook zonder 'echt' goede club kan winnen.quote:
Hoezo zijn dat prutsers? Het is toch een stuk toffer om met een team te spelen wat sneller en beter is? Ik speelde laatst ook met PSV tegen PSV met een vriend van mij, en ben na de 1e helft meteen gekapt omdat het mij te langzaam ging.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Favoriete club, ik haat die prutsers die altijd met die hoge teams moeten voetballen. En probeer op die manier mensen te laten zien dat je ook zonder 'echt' goede club kan winnen.
psv is zeker geen goede club neequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Favoriete club, ik haat die prutsers die altijd met die hoge teams moeten voetballen. En probeer op die manier mensen te laten zien dat je ook zonder 'echt' goede club kan winnen.
damn, 2,16gb voor een demo.... Waar zijn de tijden gebleven dat je kleine demootjes hadquote:
Dat zit dus wel in de demo. De betere kwaliteit zit over het algemeen altijd alleen in de definitieve versie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef kevin33 het volgende:
Vind de demo qua graphics minder, na een replay is het soms een beetje blurry, alsof de ps3 het niet trekt, ook de rugnummers zijn op de 1 of andere manier vaag, kan komen dat ik de demo alleen kan spelen op 720p, terwijl Fifa 09 wel op 1080i/1080p draait vreemd.
Qua gameplay vind ik het wel verbeterd, echter de keeper komt veel te vroeg uit, waardoor lobben een eitje word, toch het gevoel dat ik Fifa 09 v1.2 speel, maar goed, heb 1 en 2 oktober al vrij genomen, dus de game komt er zeker.
Ik vind voornamelijk dat ze wel nog meer stadions in het spel mogen doen. Zo langzamerhand moet het toch mogelijk zijn om bijna alle stadions van de grote competities erin te krijgen. Hoewel het wel bizar veel werk is, maar dat het stadion van Real Madrid er vorig seizoen niet bij zat vond ik wel schandelijk...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:45 schreef Ammi het volgende:
[..]
Vind t wel tijd voor de details, bijvoorbeeld bij Eredivisie wedstrijden een Eredivisie scoreboard en bij Premier League ook etc.
Ehm, het PES-topic is verderopquote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef Komakie het volgende:
btw, is het nu eindelijk een keer zo dat ze de hele transfer periode benutten om alle spelers bij de goede clubs te krijgen? Daar erger ik me soms kapot aan. Heb je een speler die op het laatste moment van club wisselt (neem bijvoorbeeld Pantelic bij Ajax) en dan zit hij bij zijn oude club, of gewoon niet in het spel
Update was na het einde van de eerste en na het einde van 2e transferperiode.quote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef kreuk050 het volgende:
Nou nou MaxC jij bent wel erg positief. Bij Fifa 09 hebben ze volgens mij maar 1x geupdate en dat was een klein half jaar na de release. Dat betekende dus de eerste maanden zonder de nieuwste transfer, bagger.
Wat dacht je van de grensrechter die pas zijn vlag omhoog steekt als er al is gefloten voor buitenspel; voorts vindt hij het ook nodig om de hele zijlijn te benutten. Zie je ineens een grensrechter over de middenlijn (tot de cornervlag!).quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Als je naar NHL 10 kijkt is het publiek prachtig, dat kan bij Fifa wel wat mooier hoor, dug outs leeg is ook dom!
Ik denk allemaal veel lager. Ze zullen wel niet veel beter zijn gemaakt dan in 09. Zeker Honda niet. Die speelt bij een club die gepromoveerd is en speelt in de ere divisie pas even 6 wedstrijden goed. Die gaan ze dan niet gelijk 80 maken.quote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Zal ook de Nederlandse ''Jupiler League'' in fifa 10 zitten?
En hoe goed denken jullie dat verschillende top spelers die in NL spelen zullen zijn?
Ik denk dat:
Honda: 80
Suarez: 83
Dzudszak: 83
Dembele: 78
El Hamdaoui: 77
Afellay: 80
Stoch: 75
Manolev: 75
Guzman: 81
Misschien dat dit afgelopen jaar dan zo was en dan is dat alleen maar positief, maar het is jaren zo geweest (ik denk tot 08 dan) dat ze selecties hadden tot 27 augustus. Dat vond ik zo dom, omdat 4 dagen later de transfermarkt sluit. Zo'n probleem moet het dan niet zijn om even te wachten met het definitief maken van selecties aan het einde van de transferperiode.quote:Op zondag 13 september 2009 18:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ehm, het PES-topic is verderop![]()
Bij Fifa kloppen juist alle spelers en transfers! Er word zelfs gewoon ge-update na de release.
Bij PES lopen ze altijd 2 maanden achter ofzo
quote:Op maandag 14 september 2009 10:14 schreef Masegate het volgende:
Vind de demo nog steeds erg goed...
Ik ben alleen erg bang dat de keepers een groot probleem gaan worden. Ze staan ZO vaak ZO ver van hun goal vandaan. Zodra iedereen doorkrijgt hoe je de bal van zeer grote afstand binnen schiet is er geen hol meer aan.
Ben ik bang dan he... wie weet valt het allemaal wel mee, maar dat moet nog maar bewezen worden.
Edit: Kijk voor de grap maar eens naar de geüploade filmpje op easportsworld.com. Heel veel van de goals worden op die manier gemaakt.
quote:From hammering the demo and reading forums, it seems that the majority love the game but that the goalkeepers (who are letting in a few too many crosses and soft goals) and the speed of the game (some would say it’s too fast next to real football) are concerns.
Well, the goalkeeper feedback will be looked at before the final release of the game I’m sure, but as for the speed of the game, Mike Takla on the EA forums has said something that made me smile from ear to ear this morning.
Ik denk dat ik dat dan heel de wedstrijd door kan doen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef MaxC het volgende:
Als je twee keer op Y(of driehoekje bij PS3) drukt blijft de keeper mooi op de lijn staan
Mooi voorbeeld!quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef taart het volgende:
over die uitkomende keeper trouwens...
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9227670
mijn tweede goal in de demo
http://www.fifasoccerblog.comquote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Masegate het volgende:
[..]
Relax! Waar lees je dat?
Over de game speed heb ik persoonlijk niks te klagen trouwens.
Gast, je gaat toch niet de pc-versie van FIFA spelen?quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef Komakie het volgende:
Ik word trouwens gek van de besturing op de pc.
Ik speel nog altijd met het good old toetsenbord (jaja het moet niet gekker worden) maar tegenwoordig gooien ze elke versie er een paar nieuwe toetsen tegen aan. Terwijl het op hetzelfde neer komt
Helaas zit de Jupiler League (NL) er niet in. Had het uiteraard wel leuk gevonden als Nederlander maar dan moeten ze van meer landen de lagere competities toevoegen. Ik denk wel dat het binnen een paar jaar gaat komen dat de lagere competities worden toegevoegd maar in deze versie helaas nog niet.quote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
En hoe goed denken jullie dat verschillende top spelers die in NL spelen zullen zijn?
Ik denk dat:
honda zal dus echt niet 80 krijgenquote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat:
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS. Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.quote:Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, je gaat toch niet de pc-versie van FIFA spelen?
Verschrikkelijk slechte spellen zijn dat de afgelopen 7 jaar.
lol. kijk alleen al even hoeveel dingen er bij ps3/xbox zijn aangepast. en hoeveel op de pcquote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS. Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.
Ik heb toch ook helemaal niet gezegd dat je een console moet kopen?quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS.
Als jij echt denkt dat FIFA grotendeels hetzelfde speelt op de pc als op een console, dan begrijp je er helemaal niks van. Dat is echt een verschil tussen dag en nacht. En ja, ik speel ook gewoon met een controller.quote:Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.
Ah omdat je anders niet kan downloaden?quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS. Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.
Nee hoor ik koop ook nog wel eens een spel. Ik heb de laatste 2 fifa's ook gewoon orgineel.quote:Op maandag 14 september 2009 12:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ah omdat je anders niet kan downloaden?
ik vind de pc versie prima spelen. Je kunt ook zeggen dat de pc versie beter is omdat er niet veel aangepast hoeft te wordenquote:Op maandag 14 september 2009 12:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
lol. kijk alleen al even hoeveel dingen er bij ps3/xbox zijn aangepast. en hoeveel op de pcpc 2 paginas geloof ik. de consoles 5 paginas. ( http://fifa.easports.com/nlNL/features.action?platform=ps3 hier dus )
maakt van de rest niks uit. als je de pc goed vind moet je het zeker doen. maar ontkennen dat het op de consoles niet veeeeeeeeeeeeel beter is kan je eigenlijk niet
Fifa spelen op de pcquote:Op maandag 14 september 2009 12:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor ik koop ook nog wel eens een spel. Ik heb de laatste 2 fifa's ook gewoon orgineel.
Alsof ik geen spellen zou kunnen downloaden op het moment dat ik een Xbox zou hebben
Dat jij het fijn vindt spelen wil gewoon zeggen dat je nooit PES hebt gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2009 12:57 schreef Komakie het volgende:
OK ik weet dat de focus van EA ligt bij de console. Er wordt het meeste op verkocht dus dat lijkt me vrij makkelijk. Het wil niet zeggen dat de pc versie een slechte game is. Ik vind hem fijn spelen en dat is het belangrijkste lijkt me.
dat slaat nergens op.quote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat jij het fijn vindt spelen wil gewoon zeggen dat je nooit PES hebt gespeeld.
Of dat je wel hele, hele, hele lage eisen stelt aan een spel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |