ja dus?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:49 schreef Edwinuss het volgende:
Het is een DEMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom speel je met PSV?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In Fifa 10 doe ik het nog eens. En dan tegen jou.![]()
Favoriete club, ik haat die prutsers die altijd met die hoge teams moeten voetballen. En probeer op die manier mensen te laten zien dat je ook zonder 'echt' goede club kan winnen.quote:
Hoezo zijn dat prutsers? Het is toch een stuk toffer om met een team te spelen wat sneller en beter is? Ik speelde laatst ook met PSV tegen PSV met een vriend van mij, en ben na de 1e helft meteen gekapt omdat het mij te langzaam ging.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Favoriete club, ik haat die prutsers die altijd met die hoge teams moeten voetballen. En probeer op die manier mensen te laten zien dat je ook zonder 'echt' goede club kan winnen.
psv is zeker geen goede club neequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Favoriete club, ik haat die prutsers die altijd met die hoge teams moeten voetballen. En probeer op die manier mensen te laten zien dat je ook zonder 'echt' goede club kan winnen.
damn, 2,16gb voor een demo.... Waar zijn de tijden gebleven dat je kleine demootjes hadquote:
Dat zit dus wel in de demo. De betere kwaliteit zit over het algemeen altijd alleen in de definitieve versie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef kevin33 het volgende:
Vind de demo qua graphics minder, na een replay is het soms een beetje blurry, alsof de ps3 het niet trekt, ook de rugnummers zijn op de 1 of andere manier vaag, kan komen dat ik de demo alleen kan spelen op 720p, terwijl Fifa 09 wel op 1080i/1080p draait vreemd.
Qua gameplay vind ik het wel verbeterd, echter de keeper komt veel te vroeg uit, waardoor lobben een eitje word, toch het gevoel dat ik Fifa 09 v1.2 speel, maar goed, heb 1 en 2 oktober al vrij genomen, dus de game komt er zeker.
Ik vind voornamelijk dat ze wel nog meer stadions in het spel mogen doen. Zo langzamerhand moet het toch mogelijk zijn om bijna alle stadions van de grote competities erin te krijgen. Hoewel het wel bizar veel werk is, maar dat het stadion van Real Madrid er vorig seizoen niet bij zat vond ik wel schandelijk...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:45 schreef Ammi het volgende:
[..]
Vind t wel tijd voor de details, bijvoorbeeld bij Eredivisie wedstrijden een Eredivisie scoreboard en bij Premier League ook etc.
Ehm, het PES-topic is verderopquote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef Komakie het volgende:
btw, is het nu eindelijk een keer zo dat ze de hele transfer periode benutten om alle spelers bij de goede clubs te krijgen? Daar erger ik me soms kapot aan. Heb je een speler die op het laatste moment van club wisselt (neem bijvoorbeeld Pantelic bij Ajax) en dan zit hij bij zijn oude club, of gewoon niet in het spel
Update was na het einde van de eerste en na het einde van 2e transferperiode.quote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef kreuk050 het volgende:
Nou nou MaxC jij bent wel erg positief. Bij Fifa 09 hebben ze volgens mij maar 1x geupdate en dat was een klein half jaar na de release. Dat betekende dus de eerste maanden zonder de nieuwste transfer, bagger.
Wat dacht je van de grensrechter die pas zijn vlag omhoog steekt als er al is gefloten voor buitenspel; voorts vindt hij het ook nodig om de hele zijlijn te benutten. Zie je ineens een grensrechter over de middenlijn (tot de cornervlag!).quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Als je naar NHL 10 kijkt is het publiek prachtig, dat kan bij Fifa wel wat mooier hoor, dug outs leeg is ook dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |