Ik denk allemaal veel lager. Ze zullen wel niet veel beter zijn gemaakt dan in 09. Zeker Honda niet. Die speelt bij een club die gepromoveerd is en speelt in de ere divisie pas even 6 wedstrijden goed. Die gaan ze dan niet gelijk 80 maken.quote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Zal ook de Nederlandse ''Jupiler League'' in fifa 10 zitten?
En hoe goed denken jullie dat verschillende top spelers die in NL spelen zullen zijn?
Ik denk dat:
Honda: 80
Suarez: 83
Dzudszak: 83
Dembele: 78
El Hamdaoui: 77
Afellay: 80
Stoch: 75
Manolev: 75
Guzman: 81
Misschien dat dit afgelopen jaar dan zo was en dan is dat alleen maar positief, maar het is jaren zo geweest (ik denk tot 08 dan) dat ze selecties hadden tot 27 augustus. Dat vond ik zo dom, omdat 4 dagen later de transfermarkt sluit. Zo'n probleem moet het dan niet zijn om even te wachten met het definitief maken van selecties aan het einde van de transferperiode.quote:Op zondag 13 september 2009 18:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ehm, het PES-topic is verderop![]()
Bij Fifa kloppen juist alle spelers en transfers! Er word zelfs gewoon ge-update na de release.
Bij PES lopen ze altijd 2 maanden achter ofzo
quote:Op maandag 14 september 2009 10:14 schreef Masegate het volgende:
Vind de demo nog steeds erg goed...
Ik ben alleen erg bang dat de keepers een groot probleem gaan worden. Ze staan ZO vaak ZO ver van hun goal vandaan. Zodra iedereen doorkrijgt hoe je de bal van zeer grote afstand binnen schiet is er geen hol meer aan.
Ben ik bang dan he... wie weet valt het allemaal wel mee, maar dat moet nog maar bewezen worden.
Edit: Kijk voor de grap maar eens naar de geüploade filmpje op easportsworld.com. Heel veel van de goals worden op die manier gemaakt.
quote:From hammering the demo and reading forums, it seems that the majority love the game but that the goalkeepers (who are letting in a few too many crosses and soft goals) and the speed of the game (some would say it’s too fast next to real football) are concerns.
Well, the goalkeeper feedback will be looked at before the final release of the game I’m sure, but as for the speed of the game, Mike Takla on the EA forums has said something that made me smile from ear to ear this morning.
Ik denk dat ik dat dan heel de wedstrijd door kan doen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:25 schreef MaxC het volgende:
Als je twee keer op Y(of driehoekje bij PS3) drukt blijft de keeper mooi op de lijn staan
Mooi voorbeeld!quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef taart het volgende:
over die uitkomende keeper trouwens...
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9227670
mijn tweede goal in de demo
http://www.fifasoccerblog.comquote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Masegate het volgende:
[..]
Relax! Waar lees je dat?
Over de game speed heb ik persoonlijk niks te klagen trouwens.
Gast, je gaat toch niet de pc-versie van FIFA spelen?quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef Komakie het volgende:
Ik word trouwens gek van de besturing op de pc.
Ik speel nog altijd met het good old toetsenbord (jaja het moet niet gekker worden) maar tegenwoordig gooien ze elke versie er een paar nieuwe toetsen tegen aan. Terwijl het op hetzelfde neer komt
Helaas zit de Jupiler League (NL) er niet in. Had het uiteraard wel leuk gevonden als Nederlander maar dan moeten ze van meer landen de lagere competities toevoegen. Ik denk wel dat het binnen een paar jaar gaat komen dat de lagere competities worden toegevoegd maar in deze versie helaas nog niet.quote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
En hoe goed denken jullie dat verschillende top spelers die in NL spelen zullen zijn?
Ik denk dat:
honda zal dus echt niet 80 krijgenquote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat:
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS. Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.quote:Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, je gaat toch niet de pc-versie van FIFA spelen?
Verschrikkelijk slechte spellen zijn dat de afgelopen 7 jaar.
lol. kijk alleen al even hoeveel dingen er bij ps3/xbox zijn aangepast. en hoeveel op de pcquote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS. Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.
Ik heb toch ook helemaal niet gezegd dat je een console moet kopen?quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS.
Als jij echt denkt dat FIFA grotendeels hetzelfde speelt op de pc als op een console, dan begrijp je er helemaal niks van. Dat is echt een verschil tussen dag en nacht. En ja, ik speel ook gewoon met een controller.quote:Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.
Ah omdat je anders niet kan downloaden?quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
gast, ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven aan een console als ik al een pc heb staan. Ik speel liever spellen op de pc dan op een Xbox of een PS. Daarnaast is fifa helemaal niet zo slecht op de pc. Alleen om de console is het wat mooier. Verder speelt het grotendeels hetzelfde, mits je het met een controller speelt. Dat doe ik niet, maar het speelt prima op die manier.
Nee hoor ik koop ook nog wel eens een spel. Ik heb de laatste 2 fifa's ook gewoon orgineel.quote:Op maandag 14 september 2009 12:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ah omdat je anders niet kan downloaden?
ik vind de pc versie prima spelen. Je kunt ook zeggen dat de pc versie beter is omdat er niet veel aangepast hoeft te wordenquote:Op maandag 14 september 2009 12:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
lol. kijk alleen al even hoeveel dingen er bij ps3/xbox zijn aangepast. en hoeveel op de pcpc 2 paginas geloof ik. de consoles 5 paginas. ( http://fifa.easports.com/nlNL/features.action?platform=ps3 hier dus )
maakt van de rest niks uit. als je de pc goed vind moet je het zeker doen. maar ontkennen dat het op de consoles niet veeeeeeeeeeeeel beter is kan je eigenlijk niet
Fifa spelen op de pcquote:Op maandag 14 september 2009 12:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor ik koop ook nog wel eens een spel. Ik heb de laatste 2 fifa's ook gewoon orgineel.
Alsof ik geen spellen zou kunnen downloaden op het moment dat ik een Xbox zou hebben
Dat jij het fijn vindt spelen wil gewoon zeggen dat je nooit PES hebt gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2009 12:57 schreef Komakie het volgende:
OK ik weet dat de focus van EA ligt bij de console. Er wordt het meeste op verkocht dus dat lijkt me vrij makkelijk. Het wil niet zeggen dat de pc versie een slechte game is. Ik vind hem fijn spelen en dat is het belangrijkste lijkt me.
dat slaat nergens op.quote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat jij het fijn vindt spelen wil gewoon zeggen dat je nooit PES hebt gespeeld.
Of dat je wel hele, hele, hele lage eisen stelt aan een spel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |